AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #1 Skrevet 8. desember 2022 Jeg har vært utro mot mannen min , og løyet til mine nærmeste venner, han har valgt og gi meg en sjangse , jeg har beklaget overfor venner også, som jeg vet ikke kommer til å tilgi meg, og det forstår jeg, men tror helt ærlig at jeg ikke klarer å komme meg igjennom dette, føler livet er så mørkt , har på en måte mistet alt over natten. Og tenker at jeg egentlig bare burde forsvinne . har noen vært i en lik situasjon?? Anonymkode: 91eab...4df
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #2 Skrevet 8. desember 2022 Hva har du løyet om? Anonymkode: f4ae5...aa3 1
Gjest theTitanic Skrevet 8. desember 2022 #3 Skrevet 8. desember 2022 Du kan skjemmes over utroskapen, men tilgir han deg så betyr det at han vil gå videre og glemme. Det er et tilbud du burde takke ja til. Jeg skjønner ikke hvorfor du har blandet inn venner i dette?
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #4 Skrevet 8. desember 2022 Neste gang; nekt på alt! Å skrifte om sine synder til partner eller venner er helt meningsløst og gjør bare alt værre. Anonymkode: 75f08...9bf 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #5 Skrevet 8. desember 2022 Jeg har løyet til venner, som har spurt om jeg har kuttet kontakt med han jeg var utro med, lovte de at jeg hadde stoppet osv når de spurte, om de spurte om jeg var med han svarte jeg nei mens sannheten var omvendt . De advarte meg om at jeg ikke måtte holde på som jeg gjorde og at dette ikke var rett overfor mannen min , men jeg var så oppslukt og blind opp i det hele . Anonymkode: 91eab...4df
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #6 Skrevet 8. desember 2022 De er også felles venner til min mann. Anonymkode: 91eab...4df
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #7 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hva har du løyet om? Anonymkode: f4ae5...aa3 Når bestevenn spurte om jeg hadde kuttet kontakt med han jeg var utro med , så lovte jeg og sa ja , men i realiteten fortsatte jeg bare . Anonymkode: 91eab...4df
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #8 Skrevet 8. desember 2022 Det har jeg gjort to ganger. Du skulle ikke fortalt dem om det. Eller ble du tatt for det? da skulle du nektet. Anonymkode: 41e5d...29b
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #9 Skrevet 8. desember 2022 Den soningen og straffen du går gjennom nå må du bare bære! Det du har gjort er nesten utilgivelig og mannen din vil trenge LANG tid på å få tillit til deg igjen! Å han trenger faktisk å se at du både skammer deg, har det vondt og angrer. Det vil i det minste gi han et snev av bekreftelse på at du elsker han! Jeg har selv vært utsatt for utroskap av værste sort! Føler med mannen din!! Anonymkode: f4ae5...aa3 4 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #10 Skrevet 8. desember 2022 Deilig med litt ulovlig sex da. Anonymkode: ebb9b...83e 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #11 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det har jeg gjort to ganger. Du skulle ikke fortalt dem om det. Eller ble du tatt for det? da skulle du nektet. Anonymkode: 41e5d...29b Min aller bestevenn viste om allt, og sa det videre til sin mann, som igjen ringte min mann, men jeg fortalte han det selv før han fikk høre det av dem. Resten av vennegjengen på 4 stk , (jentene , visste jeg pratet/flørtet med denne andre mannen , men ikke noe mere , dem ba meg kutte ut , og jeg lovte at jeg gjorde det, men det gjorde jeg ikke jeg fortsatte å prate med han og ja.) De føler på et svik siden jeg løy dem i annsiktet, det er kjempe forståelig, jeg føler meg som verdens verste som har utsatt de rundt meg for dette, det er forferdelig vondt og misste alle sine venner på en gang og skammen jeg føler har jeg ikke ord for engang. Føler livet ikke er verdt å leve engang akkuratt nå, har 2 barn og hadde det ikke vært for dem hadde jeg virkelig sett mørkt. Anonymkode: 91eab...4df
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #12 Skrevet 8. desember 2022 Det din mann går gjennom for å prøve å tilgi og legge dette bak seg er mye jævligere enn slik du har det! Så om du virkelig elsker han og bil ha han, så må du tåle det du står i! Det er du som har gjort noe forferdelig og håper du har lært! Anonymkode: f4ae5...aa3 6 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #13 Skrevet 8. desember 2022 Drit i de andre. Dette er noe som er mellom deg og din mann. Anonymkode: 76667...d28 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #14 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det din mann går gjennom for å prøve å tilgi og legge dette bak seg er mye jævligere enn slik du har det! Så om du virkelig elsker han og bil ha han, så må du tåle det du står i! Det er du som har gjort noe forferdelig og håper du har lært! Anonymkode: f4ae5...aa3 Du har helt rett , og det har jeg. Anonymkode: 91eab...4df
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #15 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Min aller bestevenn viste om allt, og sa det videre til sin mann, som igjen ringte min mann, men jeg fortalte han det selv før han fikk høre det av dem. Resten av vennegjengen på 4 stk , (jentene , visste jeg pratet/flørtet med denne andre mannen , men ikke noe mere , dem ba meg kutte ut , og jeg lovte at jeg gjorde det, men det gjorde jeg ikke jeg fortsatte å prate med han og ja.) De føler på et svik siden jeg løy dem i annsiktet, det er kjempe forståelig, jeg føler meg som verdens verste som har utsatt de rundt meg for dette, det er forferdelig vondt og misste alle sine venner på en gang og skammen jeg føler har jeg ikke ord for engang. Føler livet ikke er verdt å leve engang akkuratt nå, har 2 barn og hadde det ikke vært for dem hadde jeg virkelig sett mørkt. Anonymkode: 91eab...4df Hun er ingen god venninne. Ikke bry deg om henne. Du får det bedre uten. Anonymkode: 41e5d...29b
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #16 Skrevet 8. desember 2022 Den som er med på leken må tåle steken! Syns ikke synd på deg. Skjønner ikke hvorfor mannen din godtar unnskyldningen din. En gang utro alltid utro. Anonymkode: c0a71...47b 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #17 Skrevet 8. desember 2022 Nå må dere tenke på at det kanskje er en god grunn for at ts har vært utro. Aldri kun den ene personen sin feil. Alltid litt den andres feil også (på en måte). Anonymkode: 41e5d...29b
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #18 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg har vært utro mot mannen min , og løyet til mine nærmeste venner, han har valgt og gi meg en sjangse , jeg har beklaget overfor venner også, som jeg vet ikke kommer til å tilgi meg, og det forstår jeg, men tror helt ærlig at jeg ikke klarer å komme meg igjennom dette, føler livet er så mørkt , har på en måte mistet alt over natten. Og tenker at jeg egentlig bare burde forsvinne . har noen vært i en lik situasjon?? Anonymkode: 91eab...4df Det er da vel ikke deg det er synd på men din mann som du har vært utro mot. Gjør din mann en tjeneste og gå fra han for et er et elendig menneske og kommer til å pule på noen andre menn ved neste anledning. Æsj 🤮 Anonymkode: 864c3...6d1 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #19 Skrevet 8. desember 2022 Det er ikke synd på deg, det er synd på mannen din. Nå må du bare stå i det og se hva forholdet deres tåler. Din jobb er å gjøre ditt beste for å vise at du angrer og jobbe for forholdet. Hvorfor og hva var grunnen? Det er ofte en grunn til alt så hvordan gikk dette seg til? Anonymkode: b7e74...b0b 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #20 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det er da vel ikke deg det er synd på men din mann som du har vært utro mot. Gjør din mann en tjeneste og gå fra han for et er et elendig menneske og kommer til å pule på noen andre menn ved neste anledning. Æsj 🤮 Anonymkode: 864c3...6d1 Vi hadde aldri fysisk sex , meg og han jeg var utro med. Vi har et samliv på 20 år sammen, dette er første gang jeg har gjort som jeg har gjort mot min mann, og nei det kommer aldri til å skje igjen. ts Anonymkode: 91eab...4df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå