Gå til innhold

Familier, hvor mange kwh bruker dere i døgnet, ca?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Har ikke peiling og gir f

Anonymkode: 3633f...0d2

Så hvorfor gidder du egentlig å kommentere i det hele tatt da?? :tristblå: 

Anonymkode: 4b212...0a4

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

95 Kwh, ser jeg på appen.. Helt sinnsykt, men har to elbiler

Anonymkode: 3be45...5cb

Skrevet

I underkant av 70/dag. Fyrer noe, men mest varmepumpe. En elbil som kjøres ganske mye. Fem stk i familien - to av barna er ganske store, så det dusjes mye.

Anonymkode: 0aeb6...683

Skrevet

30 kWh er jo veldig lite om dere er en familie. Bor dere i en liten leilighet?

Vi er 2 voksne, en på 17 og en på barneskolen. Enebolig på ca 180 m2. Vi bruker 68-70 kWh i ukedagene og rundt 90-95 pr dag i helga. Har ikke elbil. Prøver å spare (skrudd ned temp, strengere på å skru av lyset, sjekker i appen før vi slår på vaskemaskin, mindre bruk av tørketrommel osv). 

Anonymkode: 17948...e8f

• Nyttig 1
Skrevet

Vi ligger normalt på rundt 25-30, men nå som det har blitt så kaldt ligger vi over 40kwh i døgnet. Bruker lite strøm, vi er to voksne og varmepumpe på 20 grader. Har hus så tenker det er ganske bra å bruke såpass lite.

Ts, jeg vet ikke hvordan du skal få brukt mindre annet enn å skru ned ovnen og ha kortere/kaldere dusjer, men man skal jo leve. 

• Hjerte 1
Skrevet

Ligger på rundt 160 kwh i døgnet.

Anonymkode: a664f...6c1

Skrevet

De siste dagene har vi ligget på oppunder 100 kWh pr døgn.

Gjest Adobyen
Skrevet

Gjennomsnitt ca 2 kwh per time, altså 48 kwh pr døgn i desember. En økning på 10 fra november.  Enebolig 1 etg. m/kjeller.

Skrevet

Lite rekkehus på ca 100 m2, en voksen og to tenåringer, en hund og en elbil. Snitt i desember på 66 kWh. Har ikke varmepumpe. 

Anonymkode: d418f...763

Skrevet

Har en 50 kvm leilighet, bruker ca 15-20kwt per døgn,  merker at pga temp ute bruker jeg like mye nå som når jeg vasket og tørket klær for fullt forrige mnd, sannsynligvis mer

Skrevet

I desember ca 30, jeg er alene da og liten leilighet på 45 kvm, så at dere som er familie bruker det samme synes jeg er bra. Har panelovn som oppvarming og her er det minus 12 nå, og skal bli over 20 i uka🙄.

Anonymkode: 83b1d...c9b

Skrevet

3 etg rekkehus med to bad. Da ungene er her, fyrer jeg og varmen går opp. Må ha varme på badet oppe, men skrur det ned da de er hos faren. Har 21 grader på badet nede. Dusjer og døgnet håret stort sett på treningssenter. 

Er jeg alene, cirka 15 kWh i døgnet. Med de, opp mot 30 kWh i døgnet. 

Anonymkode: 714d1...515

Skrevet

30-35 kwh pr døgn

Anonymkode: 6367f...b68

Skrevet

Slå opp telt i stua. Bruk presenning eller lakener eller tepper om du ikke har telt. Legg masse tepper over teltet og flytt inn dit sammen med panelovnen, TVen, laptopen og en madrass. Bare husk å sjokklufte/gjennomtrekk i to minutter noen ganger i døgnet.

Anonymkode: 857d6...004

Skrevet

45-50 kWh døgnet (vinterstid).

Nytt hus med vannpumpe til 600.000 kr. Huset er  200 kvadratmeter. Har ikkje El-bil. To vaksne, eit barn. Vi dusje annakvar dag og vaske 2-3 maskinar i veka (fulle). 

Drar alltid ut kontaktar på ting vi ikkje bruker. F.eks står ikkje sjermen kopla i veggen med mindre vi skal bruka cromecasten. Vaskemaskina står heller ikkje kopla til med mindre eg skal bruka den. Vi lage middag ein gong til dagen, bruke som regel ovn eller komfyr.

Anonymkode: 106bc...f5b

Skrevet

Rundt 30 kwh

Rekkehus på ca 120 kvm, 2 voksne, 2 små barn. Får gratis ved #heldig🙏

Har ikke elbil

Anonymkode: be330...de3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...