Gå til innhold

Så turn off!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe av det mest turn off jeg vet om er desperate menn som flørter og gir drøye komplimenter på omtrent alle lettkledde damer de ser på Face og Insta. Så akkurat ei som la ut bilde av rumpa si i stringtruse på Face og sikkert 20 mannfolk hiver seg på med slibrige kommentarer. De kjenner henne ikke personlig og er live ivrige på alle slike bilder av alle som legger ut. Og jeg kjenner at en sånn mann, som er så ivrig på alle hunkjønn og som blir kåt på hver flik av pupp og rumpe han ser på alt av damer, det holder jeg meg laaangt unna. Hvis en del menn forstår at mange av oss liker at menn er litt kresne, gir oppmerksomhet til kun den dama di virkelig vil ha og ikke flørter med alle hunkjønn med puls, tror jeg færre hadde vært ufrivillig single. Dagens tips!

Anonymkode: 13d4f...c6e

• Liker 6
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

lol.

Som om vi menn vet ikke det.

Men saken er at hun ene som legger ut bilder av rumpa si høres ut sånn keen på sex og moro så vi kaster oss etter henne ...

Hun ene som gjør ikke det og er "snill pike",ja ,hun kan vente til vi har bedre tid.

Anonymkode: 755e1...5f5

Skrevet (endret)

Jeg skal innrømme at jeg ikke helt forstår damer som gjør det. 😬 Hvorfor legge ut bilde av seg selv i string? Oppmerksomhet? Bekreftelse? 😬 

Edit: Når det er sagt så er jeg også skeptisk til menn jeg ser som skriver sånn åpenlyst. 😬 

Endret av Blått
  • Liker 2
Skrevet

Jeg er skeptisk til både kvinner som legget ut sånt, og mennene som kommenteret. Jeg tenker at kvinnene legger ut sånt for å få oppmerksomhet, og oppmerksomhet får de. Men ja, menn som kommenterer sånt er ikke menn jeg ville hatt kontakt med på noen måte nei...

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvis en del menn forstår at mange av oss liker at menn er litt kresne, gir oppmerksomhet til kun den dama di virkelig vil ha og ikke flørter med alle hunkjønn med puls, tror jeg færre hadde vært ufrivillig sin

Tips til menn: Dette er det dummeste du kan gjøre. Å fokusere på å måtte ha en spesifikk dame. De færreste menn får napp på første forsøk. Spesielt ikke med drømmedama. Man må prøve seg på mange drømmedamer, noen sier nei, noen sier ja. Ikke vær en pågående igle som aldri gir seg med en dame. Er dama kald eller i det hele tatt lunken, gå til neste. Ikke verdt tiden.

Damer liker likevel fantasien av å være den ene, så ikke sjekk opp damer offentlig så alle kan se. TS er lei seg fordi fantasien ikke blir oppfylt.

Og ikke si noe eksplisitt seksuelt, bruk "innuendo" i verste fall.

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Og jeg kjenner at en sånn mann, som er så ivrig på alle hunkjønn og som blir kåt på hver flik av pupp og rumpe han ser på alt av damer

Menn liker pupp. De du anser som anstendige er bare bedre på å skjule det. Han vet å la deg leve fantasien din om hvor unik og spesiell du er. Men du var den 5.jenta han prøvde seg på den uken. 5 jenter som var innenfor utseendemessig og hadde ok oppførsel. Hvis han bare liker dine pupper fungerer han ikke som naturen mente.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

lol.

Men saken er at hun ene som legger ut bilder av rumpa si høres ut sånn keen på sex og moro så vi kaster oss etter henne ...

Hun ene som gjør ikke det og er "snill pike",ja ,hun kan vente til vi har bedre tid.

Dere tror høyt om dere selv hvis dere tror at kommentar fra dere skal bety noe for henne og få hun keen på dere tilbake da 😛

Anonymkode: 38fde...88c

• Liker 1
Skrevet

lol.

Men hvor mange av dere som liker disse bildene er det det som egentlig får "sex og moro" med henne?

Ingen?

Skrevet

Noe av det mest turn off jeg vet om er desperate menn som flørter og gir drøye komplimenter på omtrent alle lettkledde damer de ser på Face og Insta. Så akkurat ei som la ut bilde av rumpa si i stringtruse på Face og sikkert 20 mannfolk hiver seg på med slibrige kommentarer. De kjenner henne ikke personlig og er live ivrige på alle slike bilder av alle som legger ut. Og jeg kjenner at en sånn mann, som er så ivrig på alle hunkjønn og som blir kåt på hver flik av pupp og rumpe han ser på alt av damer, det holder jeg meg laaangt unna. Hvis en del menn forstår at mange av oss liker at menn er litt kresne, gir oppmerksomhet til kun den dama di virkelig vil ha og ikke flørter med alle hunkjønn med puls, tror jeg færre hadde vært ufrivillig single. Dagens tips!

Anonymkode: 13d4f...c6e

Jeg synes det er egentlig mere turn off når kvinner skal absolutt vise ræva si på instagram

Anonymkode: 03b34...377

• Nyttig 1
Skrevet

Det er blodharry og no go å date slike menn

Anonymkode: c0f96...f75

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Her synes jeg begge sider er blodharry, og de har funnet hverandre, i perfekt symbiose. Antallet harrytasser og harrytøser går antagelig ikke opp, men læll da. 

Anonymkode: 093aa...de4

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
mannemannen skrev (16 timer siden):

Tips til menn: Dette er det dummeste du kan gjøre. Å fokusere på å måtte ha en spesifikk dame. De færreste menn får napp på første forsøk. Spesielt ikke med drømmedama. Man må prøve seg på mange drømmedamer, noen sier nei, noen sier ja. Ikke vær en pågående igle som aldri gir seg med en dame. Er dama kald eller i det hele tatt lunken, gå til neste. Ikke verdt tiden.

Damer liker likevel fantasien av å være den ene, så ikke sjekk opp damer offentlig så alle kan se. TS er lei seg fordi fantasien ikke blir oppfylt.

Og ikke si noe eksplisitt seksuelt, bruk "innuendo" i verste fall.

Menn liker pupp. De du anser som anstendige er bare bedre på å skjule det. Han vet å la deg leve fantasien din om hvor unik og spesiell du er. Men du var den 5.jenta han prøvde seg på den uken. 5 jenter som var innenfor utseendemessig og hadde ok oppførsel. Hvis han bare liker dine pupper fungerer han ikke som naturen mente.

Det er direkte komisk, og svært uintelligent, å poste masse innlegg der du påberoper deg å skrive på vegne av alle menn.

Du, og han andre som svarte tidligere, uttaler dere på vegne av dere selv. Dere er ikke talsperson for noen andre.

Anonymkode: a7d07...ffd

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg er enig med deg at desperate menn som flørter med lettkledde damer de ser på nettet, kan være veldig turn off. Det er viktig at mannen er kresen, gir oppmerksomhet til den personen han virkelig vil ha, og ikke flørter med alle hunkjønn med puls. Imidlertid mener jeg at det å slutte å flørte med alle lettkledde damer er ikke løsningen på problemet. Faktisk synes jeg at det er litt sexistisk å insinuere at alle ufrivillig single menn ikke har respekt for kvinner. Det å være ufrivillig single kan ha mange årsaker, og det er ikke alltid menn som "flørter med alle hunkjønn". Faktisk tror jeg at det ville være mer effektivt å oppmuntre alle menn, uansett om de er single eller ikke, til å vise respekt for alle kvinner, og ikke å flørte med dem på en uanstendig måte.

Skrevet
Rasjonalisten skrev (2 timer siden):

Faktisk synes jeg at det er litt sexistisk å insinuere at alle ufrivillig single menn ikke har respekt for kvinner. Det å være ufrivillig single kan ha mange årsaker, og det er ikke alltid menn som "flørter med alle hunkjønn"

Det stemmer. De ufrivillig single er menn som ikke tør flørte med damer, og menn som bare tør å flørte online. 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er direkte komisk, og svært uintelligent, å poste masse innlegg der du påberoper deg å skrive på vegne av alle menn.

Du, og han andre som svarte tidligere, uttaler dere på vegne av dere selv. Dere er ikke talsperson for noen andre.

Anonymkode: a7d07...ffd

Jo. Jeg vet mange damer liker å late som alle er helt spesielle unike snøflak (Samtidig som dere er desperate for å passe inn i folkemengden ironisk nok), men har du det minste lille snev av intelligens klarer du å gjenkjenne handlingsmønstrene som går igjen og igjen hos de fleste. Kanskje denne insisteringen på å nekte å se mønster er grunnen til at så mange damer ender opp i abusive forhold gang på gang, eller med en gutt med psykiske problem?

Gjest Mysticgirl
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.12.2022 den 6.44):

lol.

Hun vil bare ha oppmerksomhet og bekreftelse på at hun er deilig. Hun vil nok ikke svare på sexmeldinger, det er noe dere lettlurte menn tror, fordi hun viser hud. 

Er dere smarte så kommenterer dere ikke åpenlyst til alle og enhver, det kan ødelegge sjansen på andre kvinner som jo ser og opplever dere som siklende hunder som desperat gir alle kvinner samme oppmerksomhet. Da vil de ikke ta til seg din oppmerksomhet,siden de ser du gir samme oppmerksomhet til alle damer. Og da føler de seg ikke noe spesielle i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...