AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #1 Skrevet 8. desember 2022 Misstenker han for utroskap. Ei ny ei på face og mobil som vibrerer mye. Skal til han fredag og da jobber han sent, kan jeg få straff o jeg ødelegger/roter i hjemmet hans? Uten at han har brvis. Jeg har lagt ett år på han og han brukte meg. Jeg vil ødelegge noe og lage et helvett, dumpe ham og dra. Men redd for anmeldelse... Anonymkode: c88da...531
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #2 Skrevet 8. desember 2022 Du kan ikke ødelegges annen persons eiendeler som hevn. Kutt all kontakt , gå videre. Om du ikke klarer det, søk profesjonell hjelp. Anonymkode: 31660...721 17 8
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #3 Skrevet 8. desember 2022 Eneste du ødelegger for er deg selv Anonymkode: 9ded0...bd8 5 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #4 Skrevet 8. desember 2022 Kjøp reker. Og gjem det i gardinstanga og andre hule steder. Det vil begynne å stinke høgg etterhvert. Anonymkode: 92ccc...b4f 12 1 2
tøydokka Skrevet 8. desember 2022 #5 Skrevet 8. desember 2022 Ja, du kan bli anmeldt for innbrudd, hærverk og ødeleggelse av annens eiendom. Og straffes med erstatningskrav og fengsel. 8 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #6 Skrevet 8. desember 2022 Jeg skal hvertfall aldri ha hule gardinstenger... Anonymkode: 9c4c0...d56 5 4
Fremmed fugl Skrevet 8. desember 2022 #7 Skrevet 8. desember 2022 Litt uklart spørsmål. Du har en kjæreste. Kjæresten har gitt deg nøkkel/adgang til hans bolig når han ikke er hjemme. Er vanskelig å tro at han har gitt deg rett til å faktisk ødelegge hans eiendeler eller boligen. Men hvis ødelegge betyr å rote, så har jeg spontant vanskelig å se at det er noe rettspleien vil engasjere seg i, eller om du i affekt knuste et glas eller to. 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #8 Skrevet 8. desember 2022 Uten at du engang vet at han er utro? Du bare mistenker det? Anonymkode: d93ff...05c 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #9 Skrevet 8. desember 2022 Dere har knapt vært sammen og han er trolig utro. Bare la være å dra til ham, gå videre med livet ditt og send nøkkelen i posten. Anonymkode: ece68...e10 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #10 Skrevet 8. desember 2022 Få deg et liv….herregud for et hysterisk menneske. Anonymkode: 0cbe8...d5b 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #11 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg skal hvertfall aldri ha hule gardinstenger... Anonymkode: 9c4c0...d56 Jeg har hule gardinstenger. Første sted jeg ville sjekket hvis det luktet vondt hjemme og jeg mistenkte at noen var sure på meg. Anonymkode: 86743...893 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #12 Skrevet 8. desember 2022 Ja du kan bli straffedømt om du ødelegger andres eiendom eller bråker og oppfører deg voldelig og truende. Det beste er å bare si fra på en voksen måte at du ikke vil dette her lenger og ønske han lykke til videre. Desverre må man på en måte regne med å være bare en backup og uforpliktende når man holder på med noen så lenge som et år uten å definere seg som kjærester med hverandre. Til fremtiden så vær mer åpen med hva du søker når du dater og ikke vær redd for å ta praten om hva dere er og vil, etter et par måneders tid med dating. Ikke la det strekke ut i et halvt år og år Anonymkode: ce5dd...729 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #13 Skrevet 8. desember 2022 #Psychoalert! 😈💣💥 Anonymkode: f8e8b...85e 4
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #14 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg skal hvertfall aldri ha hule gardinstenger... Anonymkode: 9c4c0...d56 🤣 Anonymkode: 92ccc...b4f
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #15 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Kjøp reker. Og gjem det i gardinstanga og andre hule steder. Det vil begynne å stinke høgg etterhvert. Anonymkode: 92ccc...b4f Jeg går for denne! Da kan det jo hende den dama får avsmak også får det lukter bakteriell vaginose i hele hjemmet hans 😂 må legge det på steder han mest sannsynlig aldri finner det da. Teip det fast på innsiden av viften over ovnen, inni gardinstenger, teip oppi under dusjkabinettet, legg det langt inni eventuelle sånne lufterør inn til leiligheten, bak kjøleskapet osv. Steder han ikke kommer til å finne det. Anonymkode: ecb6c...bc7 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #16 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Kjøp reker. Og gjem det i gardinstanga og andre hule steder. Det vil begynne å stinke høgg etterhvert. Anonymkode: 92ccc...b4f Hahaha! Har du fler psycho tips? Ikke at jeg skal bruke dem men dette var underholdende!!! 😄 Anonymkode: ce5dd...729 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #17 Skrevet 8. desember 2022 Du kan også gjemme kokte egg uten skall på samme måte som reker Anonymkode: ecb6c...bc7
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #18 Skrevet 8. desember 2022 Om han så hadde vært utro med 100 stk og smittet deg med kjønnsykdommer og du hadde ramponert leiligheten hans er det kun du som hadde fått straff. Dette taper kun du på! Anonymkode: e2840...601 7 1
Mezzosoprena Skrevet 8. desember 2022 #19 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Misstenker han for utroskap. Ei ny ei på face og mobil som vibrerer mye. Skal til han fredag og da jobber han sent, kan jeg få straff o jeg ødelegger/roter i hjemmet hans? Uten at han har brvis. Jeg har lagt ett år på han og han brukte meg. Jeg vil ødelegge noe og lage et helvett, dumpe ham og dra. Men redd for anmeldelse... Anonymkode: c88da...531 Én ny venn på face, og en mobil som vibrerer mye er det du har å gå på? Du bør vel kanskje være litt mer sikker i din sak før du legger deg på et såpass lavt nivå? 6
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #20 Skrevet 8. desember 2022 Bæsj på gulvet, men ikke for mye. Anonymkode: cbdb3...fdc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå