AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #1 Skrevet 8. desember 2022 Hei. Har jobbet på sykehjem med over 60% fast og resten i vikarpool. Dette har fungert greit, men har sett frem til å kvitte meg med vikarpool vaktene etterhvert. Nå fikk jeg plutselig beskjed om at en vakt skal kuttes på avdelingen og at så og si alt jeg har av fast forsvinner og snart hele stillingen blir vikarpool. Har noen helgevakter på avdelingen jeg er kjent på, that's it. Er dette virkelig innafor? Jeg har mistet all tilhørlighet noenplass og har blitt en kasteball i vaktlistene fullstendig. En glorifisert helgevikar med 100% stilling. Kanskje litt dramatisk, men det føles slik ut og det er ikke hyggelig. Anonymkode: 55305...c56
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #2 Skrevet 8. desember 2022 Spørs fagforeningen din. Anonymkode: 7f469...2f7 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #3 Skrevet 8. desember 2022 Det kommer an på hva som står i kontrakten din. Om du er 100% ansatt i kommunen, og ikke på en fadt avd, så har se lov til det. jobber kommunalt selv, og har mange kollegaer som har den type kontrakt. Anonymkode: 55833...522 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå