Gå til innhold

"Ditt nærvær er veldig sterkt!", hva mener han med det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt i samtale med en fyr nylig. Praten gikk lett og mulig litt småflørtende tone. Plutselig sier han bare "Ditt nærvær er veldig sterkt, og bare så du vet det: Når du ser folk dypt i øynene, så kan du være sikker på at de kjenner det!"

HVA betyr dette? jeg har grublet siden den dagen, klarte nemlig ikke si noe som helst der og da, jeg bare smilte. 

Anonymkode: 4bdc2...f5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var klein flørting.

Alt har ikke dyp mening.

Kan være så enkelt som at denne mannen følte du så på han på en måte som gjorde han innbilsk og tenkte at her har han sjans.

Anonymkode: 785f7...b16

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Satt i samtale med en fyr nylig. Praten gikk lett og mulig litt småflørtende tone. Plutselig sier han bare "Ditt nærvær er veldig sterkt, og bare så du vet det: Når du ser folk dypt i øynene, så kan du være sikker på at de kjenner det!"

HVA betyr dette? jeg har grublet siden den dagen, klarte nemlig ikke si noe som helst der og da, jeg bare smilte. 

At du er for intens og burde roe deg litt ned. Du tar for stor plass. 

Anonymkode: 23427...db7

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

At du er for intens og burde roe deg litt ned. Du tar for stor plass. 

Anonymkode: 23427...db7

Nei det vet jeg at han IKKE synes 🙂så i dette tilfellet betyr det hvertfall ikke det. Men skjønner likevel ikke helt hva han legger i det... Takk for svar. Ts

• Liker 1
Skrevet

Tror det betyr at han er interessert i deg og at han prøver å gjøre seg spennende med sånne litt spesielle utsagn. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
tøydokka skrev (23 minutter siden):

Tror det betyr at han er interessert i deg og at han prøver å gjøre seg spennende med sånne litt spesielle utsagn. 

Bingo.

Det har jo allerede gjort deg mer interessert i han ts...

Anonymkode: b36c8...2b1

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

At han prøver å få deg i seng med å prøve å få deg til å føle deg unik. 

Ikke gå for det her..dette var veldig lett gjennomskuelig ass😂

Anonymkode: fd4e0...d20

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Vil du at vi sier at han er dødlig forelsket i deg?

Anonymkode: 02527...027

Skrevet

Jeg ville ha tolket det som "du er litt slitsom" dersom det ikke ble sagt på en date, men det kan også være en "negging" - noe litt negativt med deg som han vil sette fingeren på bare for å få deg til å tenke ekstra mye på ham, en typisk pick-up-artist-setning.

• Liker 1
Skrevet

Han vil du skal føle deg unik og tenke mye på det han sa. Rødt flagg

Anonymkode: 40540...529

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Sterkt nærvær, er det ikke sånt de synske driver og kjenner på i Åndenes makt og sånt? Min første assosiasjon 😅

Han mente nok at du hadde en sterk utstråling eller påvirkning/effekt på han, og så sa han det på en sær måte fordi han prøver å ha noen litt spesielle sjekkelinjer som skiller seg ut og liksom er dypere enn å bare si at du er tiltrekkende.

Sterk tilstedeværelse er vel mer vanlig å si. Men ikke på date, da.

• Nyttig 2
Skrevet

At du er for mye, for intens

Anonymkode: 67cfd...faa

• Liker 1
Skrevet

Kan være at dere har god kjemi? 😊

Jeg føler et større nærvær fra noen enn andre, å de sikkert et større nærvær fra andre, enn fra meg. 

• Liker 2
Skrevet

TS her. Takker for alle innspill. Jeg har aldri hørt noen si slikt til meg før, derfor ble jeg veldig overrasket og forundret. 

Vi var ikke på date. Bare to mennesker som har blitt kjent og hadde en prat om livet. 

Ja vi har en god kjemi. Nei jeg har ikke et håp om at dere skal si han er "dødelig forelsket" 😂

Og til dere som skriver at dere tror det er sjekking. Ja kanskje, det vet jeg jo ikke enda. Og til dere som mener jeg tar for mye plass, nei det vet jeg at han ikke synes. Og at jeg er "for mye"..? Er det noen som er for mye? Er ikke det utrolig ufint å si til noen? Jeg tror ikke han mener det heller, jeg er ikke veldig utadvendt og ganske sjenert og stillferdig... Så jeg tar ikke mye plass. 

Hm... Intéressant dette. Virkelig noe jeg aldri før har hørt. Og hvis dere lurer på om jeg føler noe for han, så vet jeg ikke. Supert med alle innspill. Takk! Ts

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Bingo.

Det har jo allerede gjort deg mer interessert i han ts...

Anonymkode: b36c8...2b1

Haha! Nysgjerrig hvertfall ja 😅

• Nyttig 1
Skrevet

Høres ut som min x elsker, som hadde samboer hjemme. Det var for å erobre meg, jeg var spesiell, alltid sterke ord fra han. Det er på en måte lovebombing. 

Anonymkode: 7c1fb...54a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...