AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #1 Skrevet 7. desember 2022 Samboeren min har kjøpt en ikeastamme til kjøkken, så sier han: "Kan jeg si at jeg savner eksen min nå? Hun jobba jo på ikea, så stammene hadde vært oppe for lenge siden." Jeg ble såklart lei meg, og svarte tilbake "ja skal jeg si at jeg savner eksen min? Han hadde fått opp spotter i taket for lenge siden!" Jeg spurte han om hjelp til å fikse noe eletrikergreier i sta som han ville fikse MED hovedsikringen på, og han ble så irritert og sur når jeg sa han måtte skru av sikringen før han rørte noen av ledningene! Selv om jeg helst skulle ønske eksen min ble påkjørt og drept, så har jeg jo lært noe av den drittsekken. Ledningene var svidd og sammensmeltet og jeg så jo at det der kunne potensielt bli kjempefarlig! Ringte en kompis som er eletriker som guidet meg gjennom blending av ledninger med vago, så jeg fikk det jo helt fint til. Er vel strengt tatt ikke lov å gjøre slikt selv, men jeg kunne ikke legge meg når jeg visste det var noe sånt i koblingsboksen! Blir å ringe eletriker imorgen🥵 Måtte bare få ut litt frustrasjon for den muggne samboeren min som ikke ville legge seg med meg i senga idag. Aner ikke hvorfor han ble sur. Jeg spurte, og han svarte "ikke spør meg om hjelp, du vil jo ikke ha meg". Jeg sa til han at "Selvfølgelig vil jeg ha deg, ellers hadde jeg ikke kommet bort til deg nå, og jeg hadde hvertfall ikke spurt deg om hjelp, men jeg vil ikke at du skal få strøm i deg og koble ledninger uten at hovedsikringen er avskrudd!" Var jeg urimelig med han på noen som helst måte??? Jeg elsker han med alle molekyler i kroppen, men av og til oppfører han seg som en skikkelig drittunge som surmuler når noe ikke går som han hadde tenkt til, og ting har gått veldig imot han i det siste. Anonymkode: fc0e2...906
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #2 Skrevet 7. desember 2022 Synes dere var barnslige begge to, som dro inn ekser i dette. Tåpelig! Anonymkode: 2d2f1...c49 3 2
Hippogriff Skrevet 8. desember 2022 #3 Skrevet 8. desember 2022 Han var en idiot, men løsningen er ikke å synke ned til samme nivå. Du er halvparten av kulturen i forholdet. «Nei selvfølgelig kan du ikke si det. Det er veldig ugreit og jeg blir lei meg.» 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #4 Skrevet 8. desember 2022 Nei du var ikke urimelig. Han mente det nok ikke bokstavelig talt og kunne like gjerne snakket om en gammel venn men skjønner at det såret deg siden det faktisk gjaldt eksen. Anonymkode: ed097...a1c
mannemannen Skrevet 8. desember 2022 #5 Skrevet 8. desember 2022 Samboeren din er usikker og har fragilt ego. "ikke spør meg om hjelp, du vil jo ikke ha meg" Er dette typen mann du synes virker som en god ide å bygge et liv med? Så du virkelig ikke lignende usikker oppførsel før dere flyttet sammen?
Juniper Skrevet 8. desember 2022 #6 Skrevet 8. desember 2022 Høres ut som om han er veldig lite praktisk anlagt, er sosialt klønete og blir skikkelig furten når han får igjen med samme mynt. Mulig problemet ikke er at du nevnte eksen, men at du løste problemene uten han og åpenbart visste mer om problemet. Dette må dere ta tak i, for sånn oppførsel kan ikke fortsette! Man har sterke og svake sider, og han burde være kjempeglad for at du vet noe om elektrisitet og hvordan jobbe med det når han selv ikke har peiling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå