AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #1 Skrevet 7. desember 2022 Jeg føler mer og mer at samboeren er som et barn i hodet. Klarer ikke slutte å gjøre den forbindelsen. Han er utrolig kresen i matveien og bruker ketchup/ tabasco på alt. Jeg blir gang på gang oppgitt over at jeg har brukt tid på å lage noe og smake til riktig som han uansett dynker i hot sauce så det bare smaker hot sauce. For han er pølser og kake livretten og han kunne nok spist det hver dag. Han er emosjonelt umoden og tar lett til tårene og blir fort sint. Han sliter med å forstå hvordan situasjoner oppleves for meg eller andre. Han henviser ofte til ting moren hans har sagt eller gjort for "fasiten". Han vil ikke legge seg på kvelden og vil ikke stå opp om morgenen. Er nok flere ting også som jeg ikke kommer på i farten. Jeg har hengt meg skikkelig opp i det og føler han er en 12- åring i en voksen manns kropp veldig ofte. Tenker på det når han prater. Dette er så klart et kjempestort turn off for meg. Klarer ikke skjønne at noe godt vil komme ut av å ta det opp med han, men er kommet til et punkt jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med det. Anonymkode: 90048...5c6 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #2 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg føler mer og mer at samboeren er som et barn i hodet. Klarer ikke slutte å gjøre den forbindelsen. Han er utrolig kresen i matveien og bruker ketchup/ tabasco på alt. Jeg blir gang på gang oppgitt over at jeg har brukt tid på å lage noe og smake til riktig som han uansett dynker i hot sauce så det bare smaker hot sauce. For han er pølser og kake livretten og han kunne nok spist det hver dag. Han er emosjonelt umoden og tar lett til tårene og blir fort sint. Han sliter med å forstå hvordan situasjoner oppleves for meg eller andre. Han henviser ofte til ting moren hans har sagt eller gjort for "fasiten". Han vil ikke legge seg på kvelden og vil ikke stå opp om morgenen. Er nok flere ting også som jeg ikke kommer på i farten. Jeg har hengt meg skikkelig opp i det og føler han er en 12- åring i en voksen manns kropp veldig ofte. Tenker på det når han prater. Dette er så klart et kjempestort turn off for meg. Klarer ikke skjønne at noe godt vil komme ut av å ta det opp med han, men er kommet til et punkt jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med det. Anonymkode: 90048...5c6 Slå opp🚩🚩🚩 Anonymkode: d0b1e...0bb 4 3
c_buk Skrevet 7. desember 2022 #3 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg føler mer og mer at samboeren er som et barn i hodet. Klarer ikke slutte å gjøre den forbindelsen. Han er utrolig kresen i matveien og bruker ketchup/ tabasco på alt. Jeg blir gang på gang oppgitt over at jeg har brukt tid på å lage noe og smake til riktig som han uansett dynker i hot sauce så det bare smaker hot sauce. For han er pølser og kake livretten og han kunne nok spist det hver dag. Han er emosjonelt umoden og tar lett til tårene og blir fort sint. Han sliter med å forstå hvordan situasjoner oppleves for meg eller andre. Han henviser ofte til ting moren hans har sagt eller gjort for "fasiten". Han vil ikke legge seg på kvelden og vil ikke stå opp om morgenen. Er nok flere ting også som jeg ikke kommer på i farten. Jeg har hengt meg skikkelig opp i det og føler han er en 12- åring i en voksen manns kropp veldig ofte. Tenker på det når han prater. Dette er så klart et kjempestort turn off for meg. Klarer ikke skjønne at noe godt vil komme ut av å ta det opp med han, men er kommet til et punkt jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med det. Anonymkode: 90048...5c6 Slå opp 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #4 Skrevet 7. desember 2022 Da er dere egentlig ved veis ende. Du må bare ta siste steget. Anonymkode: c50de...1d1 5 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #5 Skrevet 8. desember 2022 Du står jo fritt til å velge om du vil være sammen han. Det blir sikkert ikke noe bedre. Jobber han ikke? Anonymkode: 8de74...763 1 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #6 Skrevet 8. desember 2022 Utifra det du skriver så er han ikke noe for deg. Du vet det innerst inne selv. Slå opp og finn deg en ordentlig mann! Anonymkode: 17478...a4f 1 1
tøydokka Skrevet 8. desember 2022 #7 Skrevet 8. desember 2022 Har han jobb? Studerer han? Ikke at det har alt å si. Men noen folk kan være veldig barnslige på noen områder, som det med mat preferanser, samtidig som de er mer voksne og ansvarlige på andre områder. 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #8 Skrevet 8. desember 2022 Han er gjerne i tankeboksen. Du kritiserer han og tydeligvis ikke har noe som helst respekt og empati over for han. Ingen ting han gjør er sikkert gott nok for deg. Du er bare meg om meg, fra meg, til meg - full av deg selv. Anonymkode: df835...56f
Virrevirrevapp Skrevet 8. desember 2022 #9 Skrevet 8. desember 2022 Det høres ikke ut som du liker ham noe særlig. Hvorfor er dere to sammen? 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #10 Skrevet 8. desember 2022 Det er vel bare å slå opp? For en rar problemstilling .. Anonymkode: a00af...5e3 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #11 Skrevet 8. desember 2022 Er han veldig pen? Rik? Har han plutselig blitt sånn? Hvorfor ble du sammen med han om dere ikke var mentalt på samme nivå? Passer dere ikke sammen, så bør du gjøre det slutt. Du holder han for narr hvis ikke. Det er diverse diagnoser som gjør at noen ligger noen år bak andre emosjonelt bl.a. Ihvertfall om de ikke har fått hjelp i barndommen til å modnes. Anonymkode: 5432b...452 2
mannemannen Skrevet 8. desember 2022 #12 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Han er emosjonelt umoden og tar lett til tårene og blir fort sint. Altså.. Dere spurte om det. Nå deler hjernevaskede "menn" følelsene sine fordi de tror det er en god ting. Kos dere med resultatet. "Menn" flest er så å si kvinner nå for tiden.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #13 Skrevet 8. desember 2022 mannemannen skrev (1 minutt siden): Altså.. Dere spurte om det. Nå deler hjernevaskede "menn" følelsene sine fordi de tror det er en god ting. Kos dere med resultatet. "Menn" flest er så å si kvinner nå for tiden. Du mener at de har begynt å henge på kvinneforum og sutre om ting midt i arbeidstiden? Anonymkode: 98f66...ef2 1
mannemannen Skrevet 8. desember 2022 #14 Skrevet 8. desember 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du mener at de har begynt å henge på kvinneforum og sutre om ting midt i arbeidstiden? Anonymkode: 98f66...ef2 Det er ikke midt i min arbeidstid. Men nice try. TS skriver sutreposten. Heller ikke i arbeidstid. Jeg sier hun får hva hun kunne vente. Endret 8. desember 2022 av mannemannen
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #15 Skrevet 8. desember 2022 mannemannen skrev (3 minutter siden): Det er ikke midt i min arbeidstid. Men nice try. TS skriver sutreposten. Heller ikke i arbeidstid. Jeg sier hun får hva hun kunne vente. Ah. beklager, jeg korrigerer meg selv; Du tenker på menn som lever på trygd, eller av andre grunn har så mye tid at de velger å henge på kvinneforum for å diskutere samlivsproblematikk. Anonymkode: 98f66...ef2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #16 Skrevet 8. desember 2022 Visste du ikke om disse tingene før dere flyttet sammen? Anonymkode: 115d9...eb7 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #17 Skrevet 8. desember 2022 mannemannen skrev (10 minutter siden): Altså.. Dere spurte om det. Nå deler hjernevaskede "menn" følelsene sine fordi de tror det er en god ting. Kos dere med resultatet. "Menn" flest er så å si kvinner nå for tiden. Kvinner flest tar ikke til tårene hele tiden, eller konsulterer alt med mamma. Anonymkode: 5c211...4af 1
mannemannen Skrevet 8. desember 2022 #18 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ah. beklager, jeg korrigerer meg selv; Du tenker på menn som lever på trygd, eller av andre grunn har så mye tid at de velger å henge på kvinneforum for å diskutere samlivsproblematikk. Anonymkode: 98f66...ef2 Jeg er her for å kvinneguide. For det er fullt av kvinner skaper problem som dere så klager over, uten at dere skjønner hvordan de oppstod. Så kommer dere med personangrep for å prøve å trekke oppmerksomheten bort fra hvor lite dere har å komme med i motsvar. Denne gangen basert på at dere tror alle har en kjedelig man-fre 8-16 jobb eller trygd. Slik som dere og deres svake mann med psykiske problem. Seriøst, halvparten av postene her er kvinner som har gått for mann med psykiske problem. Eller som er moden som en 12 åring og emosjonelt stabil som en kvinne i perioden hennes. Likevel er tenke med kuken et uttrykk, mens tenke med fitta ikke er det. 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #19 Skrevet 8. desember 2022 Liker du han i det hele tatt? Anonymkode: 6269b...a3c
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #20 Skrevet 8. desember 2022 Slå opp. Ingen vits å fortsette om du bare føler forakt og at du er avtent. Anonymkode: a109d...1f7 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå