AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #1 Skrevet 7. desember 2022 Er det noen som har tatt kurset "sovehjerte" og kan dele litt erfaring? Synes det var litt dyrt, men selvsagt verdt det hvis det virker. Anonymkode: 1bcb3...4cc
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #2 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er det noen som har tatt kurset "sovehjerte" og kan dele litt erfaring? Synes det var litt dyrt, men selvsagt verdt det hvis det virker. Anonymkode: 1bcb3...4cc Jeg lurer virkelig på hva man lærer som kan gjøre så magisk forskjell. Føler vi har prøvd alt Anonymkode: 3f1f2...f21
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #3 Skrevet 8. desember 2022 Jeg har ikke tatt kurset, men mulig jeg er enkel: et sovehjerte blir man født med. Et barn kan legges ned og sovne på et blunk, et annet helt uaktuelt med samme metode. Eller alle mulige metoder vJeg ser de reklamerer med «når du har prøvd alt». Det er bare at det finnes ikke magiske formler. Av erfaring 🙈 Anonymkode: 60353...8b0
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #4 Skrevet 8. desember 2022 Ikke kast bort pengene Anonymkode: 29c9f...d08
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #5 Skrevet 8. desember 2022 Hvis en metode hadde funket ville alle brukt den 😂 babyer trenger forskjellige ting Anonymkode: cc0a2...b03 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå