AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #1 Del Skrevet 7. desember 2022 Hva mener du, synes du det er lett å se på familier at kona har klipt hele gjengen med en hjemmeklipp? Eller ser det helt fint ut? Anonymkode: 96019...dfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #2 Del Skrevet 7. desember 2022 Ser kun om det er barna som har klippet seg selv. Har klipt meg selv og ungen hele livet hennes ☺️ Anonymkode: 381c3...c08 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #3 Del Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva mener du, synes du det er lett å se på familier at kona har klipt hele gjengen med en hjemmeklipp? Eller ser det helt fint ut? Anonymkode: 96019...dfa Har gjort det lenge, ingen ser forskjell. Det er så mye merkelig der ute. Anonymkode: 7c254...5e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #4 Del Skrevet 7. desember 2022 Det ser helt fint ut. Jeg har gjort det i årevis Anonymkode: 0462b...7bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #5 Del Skrevet 7. desember 2022 Jeg har klippet meg selv i alle år. Sendte bilde av håret mitt til frisør jeg skulle til for å farge (første frisørbesøk på 5 år), men endte med å klippe det selv før timen. Frisøren kommenterte på at jeg ikke hadde trengt å dra til en annen frisør først for å klippe, for hun kunne jo gjort det i samme slengen. Fikk skikkelig skryt da jeg sa at det var jeg selv som hadde klippet det, så det var gøy! Klipper også venninner. MEN, det skal sies at øvelse gjør mester. De første gangene jeg klippet meg ble det ikke pent. Nå derimot går det veldig fint! Husk også at det er mye lettere å feks stusse håret om man har langt hår uten noen frisyre. Å skulle klippe en frisyre eller bare stusse en frisyre er mye vanskeligere. Anonymkode: d82f2...26f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #6 Del Skrevet 8. desember 2022 Jeg klipper både meg selv og ungene (gutter). Jeg klipper med saks, og har fått spørsmål om hvor jeg får klippet ungene, for de er så fine på håret. Søsteren min bruker maskin på ungene sine, og de ser skamklipt ut.. Anonymkode: 122b8...c93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #7 Del Skrevet 9. desember 2022 Se på Brad Mondo sine videoer på YouTube, han har veldig gode videoer på hvordan klippe selv. Jeg har klippet meg selv i flere år, fordi jeg har ikke råd til å gå til frisør. Satt hårmodell for farge i våres, og forklare lærlingen og frisøren som overså at jeg klipper meg selv. Begge to sa at det var ikke mulig å se, så jeg gjør tydeligvis noe riktig 😆 Anonymkode: 9ec6b...1c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #8 Del Skrevet 9. desember 2022 Barn med langt hår og mann med måne som ønsker en runde med klippemaskin, joda. Men ellers blir hjemmeklipp kjapt skamklipp. Anonymkode: f772c...902 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #9 Del Skrevet 9. desember 2022 Det syns veldig godt om man klipper selv, men det er jo opptil deg og dere hvordan dere vil se ut. Mange frisører gremmes på jobb fordi kunder vil ha så mye rart og ukledelig. Så dere blir jo ikke alene. Anonymkode: 9c73f...fb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #10 Del Skrevet 9. desember 2022 On 12/8/2022 at 12:31 AM, AnonymBruker said: Hva mener du, synes du det er lett å se på familier at kona har klipt hele gjengen med en hjemmeklipp? Eller ser det helt fint ut? Anonymkode: 96019...dfa Det kommer jo helt an på hvor flink man er til å klippe da 😅 Invester hvertfall i en skikkelig saks, og bruk ikke kjøkkensaks. Søk opp gode videoer på YouTube, eksempelvis Brad Mondo, og med litt øving blir det helt sikker helt ok sveis på dere! Anonymkode: c478e...7c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #11 Del Skrevet 9. desember 2022 Jeg klippet håret over søppelbøtta på badet i dag. Gjorde det samme i går og i forrigårs også. Tok i hale, og klippet tuppene. Jevnet ut litt senere. Ser helt ok ut. Gidder ikke betale en frisør. Saksa kostet 150 kr 😁 Anonymkode: 2ae21...e75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rasjonalisten Skrevet 9. desember 2022 #12 Del Skrevet 9. desember 2022 Jeg tror det kommer an på hvilken klippe- og stylingteknikk som brukes. Hvis kona har erfaring med å klippe hår og vet hvordan hun skal bruke ulike typer klippemaskiner, kan det se veldig fint ut. Imidlertid, hvis hun ikke har denne erfaringen, kan det hende at resultatet ikke ser så pent ut. Det er viktig å huske at klipping av hår er en kunst, så man bør alltid forsøke å oppnå det beste resultatet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #13 Del Skrevet 9. desember 2022 Klipper meg selv og jentene på 3 og 6 år. Alltid gjort. Stuss 10 cm per gang ca 2 ganger i året. Mannen bruker barbermaskinen og klipper det ned 1 cm. Han kler det fremfor frisyre. Sparer vel rundt 8000 kr i året på dette. Fint blir det og. Anonymkode: 7d0aa...af6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #14 Del Skrevet 10. desember 2022 Rasjonalisten skrev (På 9.12.2022 den 5.27): Jeg tror det kommer an på hvilken klippe- og stylingteknikk som brukes. Hvis kona har erfaring med å klippe hår og vet hvordan hun skal bruke ulike typer klippemaskiner, kan det se veldig fint ut. Imidlertid, hvis hun ikke har denne erfaringen, kan det hende at resultatet ikke ser så pent ut. Det er viktig å huske at klipping av hår er en kunst, så man bør alltid forsøke å oppnå det beste resultatet. For oss som bruker dark mode på forumet er denne fontfargen helt umulig å lese. Anonymkode: 9ec6b...1c2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå