tyren56 Skrevet 7. desember 2022 #1 Del Skrevet 7. desember 2022 Hvorfor er det sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymousBruker Skrevet 8. desember 2022 #2 Del Skrevet 8. desember 2022 Og hvor har du det fra? Det er vel slik at kvinner hater menn, og menn hater kvinner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. desember 2022 #3 Del Skrevet 8. desember 2022 Kvinner hater ikke kvinner. Hvor har du det fra? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 8. desember 2022 #4 Del Skrevet 8. desember 2022 AnonymousBruker skrev (1 time siden): Og hvor har du det fra? Det er vel slik at kvinner hater menn, og menn hater kvinner... Det er vel mer at noen kvinner hater menn, og noen menn hater kvinner, og noen hater generelt andre. De fleste av oss hater ikke. Hat er en sterk følelse som krever engasjement og energi de fleste av oss finner bortkastet og meningsløst, samt selvdestruktivt. Vi tar bare avstand fra mennesker vi ikke ønsker i livet. Hvilket er helt greit å gjøre. Jeg kan ikke si at jeg hater noen. Det finnes mennesker jeg styrer unna, og er glad for å ikke ha i livet, men det er ut fra personlighet, eventuelt ekstremisme av ulike typer, ikke ut fra kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå