Gå til innhold

Hvor mye bruker dere på gave til 18-19 åringene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva kjøper dere? 

Anonymkode: f29b1...705

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca 2000. Sko og skoleveske hun ønsker seg. 16 år.

Anonymkode: 6ca9c...6bd

• Liker 1
Skrevet

Ca 1800 i år. Gutt 19. 

Anonymkode: 94aa6...a89

• Liker 1
Skrevet

1500kr, de skriver ønskeliste, så de får skibukse og støvsuger (22 og 23 år)

• Liker 1
Skrevet

Ca 2000kr. Alderen 15-21år

• Liker 1
Skrevet

Jeg har varslet billige gaver i år. DVS, tidligere har jeg vel brukt 2500 på dem. Nå blir det mindre. 

Jeg har tenkt å bruke ca 1500. Da blir det musikkredigeringsprogram til hun som er 17, og hun som er 19 får en kåpe og et fancy skjerf. Hun på 23 vet jeg ikke helt. Mulig at hun får en liten gave og penger. Hun trenger penger....Student. 

• Liker 1
Skrevet

De får for ca 1.500 kr hver. Har ikke kjøpt gave enda. 18-årig jente har ønskeliste, så blir noe derfra. Sønn 22 ønsker seg iiingeentiiing. Han er student og bor trangt på hybel, så tror det blir ei bok jeg vet han vil like+pengebidrag til en planlagt reise neste sommer.

• Liker 1
Skrevet

4000 på hver (de er to), pluss kalendergaver og julestrømper med noen ting fra ønskelista. 

Anonymkode: fca05...18b

• Liker 1
Skrevet

Min sønn hadde ingen gaveønsker. Han synes penger er kjekt men kjedelig. Ifjor fikk han nesten alle gaver som vipps på julekvelden av familien. 😮Så vi foreldre har lyst gi noe annet enn penger. Har kjøpt et par jeans, ull Longs, pysj bukse og noe dusj/hårprodukter av et fint merke. Men kjenner på at dette ble dritkjedlig, er på en måte ting han trenger uansett. 🙄😥

(Altså dette er delt opp i flere pakker, slik at noe er fra oss foreldre, og noe fra småsøskene.) 

Innspill/tanker? Blir så usikker🤦‍♀️

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Min sønn hadde ingen gaveønsker. Han synes penger er kjekt men kjedelig. Ifjor fikk han nesten alle gaver som vipps på julekvelden av familien. 😮Så vi foreldre har lyst gi noe annet enn penger. Har kjøpt et par jeans, ull Longs, pysj bukse og noe dusj/hårprodukter av et fint merke. Men kjenner på at dette ble dritkjedlig, er på en måte ting han trenger uansett. 🙄😥

(Altså dette er delt opp i flere pakker, slik at noe er fra oss foreldre, og noe fra småsøskene.) 

Innspill/tanker? Blir så usikker🤦‍♀️

Har han noe interesser/ hobbyer han synes er gøy? Kan være gøy å få noe man er interessert i. F.eks spill til playstation eller noe. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har han noe interesser/ hobbyer han synes er gøy? Kan være gøy å få noe man er interessert i. F.eks spill til playstation eller noe. 

Trening og gaming på pc, men han har jo alt han trenger ifht det også.. Ikke enkelt. Er det kjedelig å bare gi penger til?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Trening og gaming på pc, men han har jo alt han trenger ifht det også.. Ikke enkelt. Er det kjedelig å bare gi penger til?

Er det ikke noe gavekort man kan kjøpe til gaming consolen? Slik at han kan kjøpe ting i spill eller kjøpe nye spill online?

Anonymkode: 6ce69...35a

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er det ikke noe gavekort man kan kjøpe til gaming consolen? Slik at han kan kjøpe ting i spill eller kjøpe nye spill online?

Anonymkode: 6ce69...35a

Hmm. Det skal jeg sjekke ut😃 Takk for tips😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...