Gå til innhold

Hva liker du å snakke om med venninner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ønsker du at venninner skal spør deg om/holde seg oppdatert om?

Anonymkode: c4302...f33

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme som jeg snakker med menn om.. vet ikke om det er mulig jeg 😖 gidder ikke snakke så mye med damer.. 

Skrevet

Alt mulig egentlig, men ikke for mye prat om barna sine. Der holder det å vite at det meste går ok, at å være mamma har sine utfordringer, og at det trolig blir folk av deres barn også tilslutt. Med mindre det er noe spesielt snakker vi veldig lite om våre barn. Mine venninner er heldigvis bevisst på at venninner ikke har interesse for det på detaljnivå, og at det er slikt vi har besteforeldre til. De er vanligvis interessert. 

Anonymkode: dfe11...290

• Liker 1
Skrevet

Ikke for mye om A4-ting som stort sett handler om mann og barn (litt innimellom er naturligvis greit), ikke slarv (verken om kjendiser eller vanlig dødelige folk) og ikke for mye snakk om interiør. Derfor snakker jeg ærlig talt ikke så mye med andre kvinner. 

Anonymkode: 51613...95b

• Nyttig 2
Skrevet

Hobbyer, politikk, følelser

Anonymkode: ce032...f37

• Liker 1
Skrevet

Blir en del om familiedrama fordi flere av oss har dysfunksjonelle familier. Så rett og slett et sted å blåse ut og få forståelse for at det er kjipt.

Ellers prater vi om jobb, både det faglige men også jobbhverdagen, kollegaer, hva som fungerer og ikke fungerer i organisasjonen.

Har venner fra flere epoker i livet, så iblant snakker vi om gammelt kjentfolk hvis noen har truffet de i senere tid.

Prater litt om barn med de som har barn eller er interesserte. 

Ellers politikk, religion, diverse nyhetssaker, hobbyer (noen strikker), etc.

Jo, også om parforholdet i blant.

Anonymkode: ba58e...8f3

• Liker 1
Skrevet

Penisstørrelse

Anonymkode: 34b4d...22a

Skrevet

Det aller meste, utenom det som er privat mellom mannen og meg. 

Anonymkode: 4a34d...4d5

Skrevet

Har veldig få venninner og færre etter covid og barn. 

Men blir litt snakk om familie, siden vi kommer fra dysfunksjonelle familier. En del snakk om barn og ting rundt barn siden vi alle har barn.

Har dessverre ikke mange venninner jeg deler så mange interesser med lengre, men håper det tar seg opp igjen når yngste på 6mnd blir større og ikke hele livet mitt er viet til å mate baby. 

Før så snakket jeg med venninner jeg hadde fra forskjellige aktiviteter jeg drev med, om de aktivitetene/interessene. 

Anonymkode: e1e8d...1f6

Skrevet

Vi holder ikke på med "spørrekultur" men deler det vi føler for. 

Det varierer litt fra venninne til venninne. Snakker for eksempel mye jobb og kollegaer med de som har blitt venner gjennom jobben, og snakker også en del jobb med studievenninner. Snakker aldri jobb med barndomsvenner eller de som gjør noe helt annet. Med de som har barn snakker vi gjerne barn/familie, men det dropper jeg med de barnløse. Jeg har ei venninne som også har vært gjennom prøverør, hun er egentlig den eneste jeg snakker med det om da det er et tema jeg tror ingen som ikke har vært gjennom det kan forstå, og at velmenende ting bare høres feil ut. 

Det jeg aldri snakker om er utleverende ting om mannen eller andre venninner. Til en nær venninne kan jeg være åpen om at noe er utfordrende, men jeg har aldri delt hva som har blitt sagt/gjort, eller plassert skyld. 

Dette var de personlige tingene. Utover det snakker vi selvfølgelig om nyhetsbildet, politikk, økonomi, været, og alt slikt. 

Anonymkode: 0b8fd...451

Skrevet

Litt privat og ting som skjer i livene våre. Ønsker meg venninner som deler interessene mine, men det har jeg ikke. Mulig jeg trenger mannlige venner.

Anonymkode: 3ce9f...f0f

Skrevet

Alt mellom himmel og jord. Gjerne hobbyer og interesser.

Skrevet
svartkatt skrev (På 7.12.2022 den 22.33):

Samme som jeg snakker med menn om.. vet ikke om det er mulig jeg 😖 gidder ikke snakke så mye med damer.. 

Hæh? 😆

Anonymkode: b560c...812

Skrevet

Spørs veldig hvilken venninne det er snakk om. 

Jeg har to venninner jeg tør å fortelle alt til og snakker om alt med. De vet alt om meg og jeg vet en del om dem. Vi utveksler erfaringer i tillegg til å snakke om det mer overfladiske. 

De andre blir det mer overfladiske ting, det er personer jeg liker, men ikke stoler 100% på. 

Anonymkode: 3a3fb...32f

Skrevet

Spørsmål i tittel og i hovedinnlegg er to veldig forskjellige ting.

Jeg vil at de skal spørre hvordan jeg har det, og via meg holde seg oppdatert på hvordan jeg har det.  Jeg vil at vi skal snakke om øl/mat, politikk, sport, hverdagsliv, helse, kjæledyr, klær, barndom, familie, film, musikk og alt annet som kunne finne på dukke opplevelser.

Anonymkode: 9e451...b9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...