AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #1 Skrevet 7. desember 2022 Litt rar situasjon. Har møtt en fyr som jeg liker veldig godt. Ekstremt kjekk, god og målrettet. Grunnverdiene og bakgrunnen passer. Han er i jobb og eier sin egen bedrift med flere ansatte i en alder av 24. Han virker som om han er på et likt stadium i livet. Jeg er 7 år eldre «i feil retning» som kvinne, og må innrømme at aldersforskjellen plager meg litt. Jeg er redd for at det er galt av meg å gå inn i dette eller at andre vil tenke at det et feil. Vil det være feil av meg å forfølge dette videre? Hilsen 31 år gammel kvinne. Anonymkode: fded8...128
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #3 Skrevet 7. desember 2022 Hvis det er ok for han så hvorfor ikke. 7 år er ikke for mye Anonymkode: d69d2...1b7 1
Kvinnenavn Skrevet 7. desember 2022 #5 Skrevet 7. desember 2022 Du må kjenne etter om det kommer til å plage deg. Hva andre mener betyr ikke noe, men hvis du kommer til å skjemmes pga det, er det ikke verdt det. Vil du bli usikker og føle deg gammel og kjedelig? Hvis ikke disse tingene er et problem, så burde det ikke være det for noen andre heller. Som du sier, så har han livet på stell og sikkert mer enn mange andre på din alder.
Anonymburker Skrevet 7. desember 2022 #6 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Litt rar situasjon. Har møtt en fyr som jeg liker veldig godt. Ekstremt kjekk, god og målrettet. Grunnverdiene og bakgrunnen passer. Han er i jobb og eier sin egen bedrift med flere ansatte i en alder av 24. Han virker som om han er på et likt stadium i livet. Jeg er 7 år eldre «i feil retning» som kvinne, og må innrømme at aldersforskjellen plager meg litt. Jeg er redd for at det er galt av meg å gå inn i dette eller at andre vil tenke at det et feil. Vil det være feil av meg å forfølge dette videre? Hilsen 31 år gammel kvinne. Anonymkode: fded8...128 Hvis den plager deg, lar du være.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #7 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Litt rar situasjon. Har møtt en fyr som jeg liker veldig godt. Ekstremt kjekk, god og målrettet. Grunnverdiene og bakgrunnen passer. Han er i jobb og eier sin egen bedrift med flere ansatte i en alder av 24. Han virker som om han er på et likt stadium i livet. Jeg er 7 år eldre «i feil retning» som kvinne, og må innrømme at aldersforskjellen plager meg litt. Jeg er redd for at det er galt av meg å gå inn i dette eller at andre vil tenke at det et feil. Vil det være feil av meg å forfølge dette videre? Hilsen 31 år gammel kvinne. Anonymkode: fded8...128 Nei ikke noe feil i det. Hva andre tenker er jo ikke så viktig, ingen hadde brydd seg om det var motsatt. Men dere bør snakke om de følelsene, det kan ødelegge mye for dere at du går og føler på det. Anonymkode: b74b1...5dd
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #8 Skrevet 7. desember 2022 Det er ikke så stor forskjell. Og han høres mer moden ut enn langt eldre «evige studenter». Det som er mest usikkert er kanskje om han kan tenke seg barn før du blir for gammel, det bør du finne ut av tidlig i datingen. Hvis barn er viktig for en av dere. Anonymkode: 48137...1d6
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #9 Skrevet 7. desember 2022 Synd at det skal være så mye motstand om aldersforskjellen går den ene veien, men om den går den andre veien, ja da er det bare superdupert. Kjenner jeg blir mektig fortvilet over så mye dobbeltmoral i samfunnet. Anonymkode: b0d8e...157 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #10 Skrevet 8. desember 2022 Så lenge dere er på omtrent samme sted mentalt, er det ikke noe problem. Hilsen ei som er sammen med en som er 6 år yngre. 😊 Anonymkode: 454e5...6d8 1
Millimani Skrevet 8. desember 2022 #12 Skrevet 8. desember 2022 Nei, den er ikke for stor. Jeg kjenner flere hvor mannen er opp mot ni år yngre enn dama. Det går helt fint. Det er deg/han og deres følelser det skal spille på, ikke aldersforskjellen. 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #13 Skrevet 8. desember 2022 Du kan jo gå inn i forhold, men da må du hate menn senere når ting går galt. kjenner mange kvinner som gikk inn i forhold med yngre menn ca 3-4 år yngre. Endte fort. du må jo tenke hvorfor en kjekk mann på 24 velger å hå inn i forhold med en kvinne på 31 nemlig fordi han har ikke tilgang eller mislykket forsøk på yngre kvinner, men når sjansen kommer er du kastet ut som søppel. da har du kastet bort det dyrebare tiden tiden din. Eller så kan alt være over etter fem ligg du burde fokusere på menn 36-40 for mer stabilt forhold. Du er jo tross alt gammel og har ikke ekstra tid på hendene for å teste ut. Tenk deg godt om Anonymkode: 02c40...7bc 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #14 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du kan jo gå inn i forhold, men da må du hate menn senere når ting går galt. kjenner mange kvinner som gikk inn i forhold med yngre menn ca 3-4 år yngre. Endte fort. du må jo tenke hvorfor en kjekk mann på 24 velger å hå inn i forhold med en kvinne på 31 nemlig fordi han har ikke tilgang eller mislykket forsøk på yngre kvinner, men når sjansen kommer er du kastet ut som søppel. da har du kastet bort det dyrebare tiden tiden din. Eller så kan alt være over etter fem ligg du burde fokusere på menn 36-40 for mer stabilt forhold. Du er jo tross alt gammel og har ikke ekstra tid på hendene for å teste ut. Tenk deg godt om Anonymkode: 02c40...7bc Hahaha, dagens dummeste! Ts ikke hørt på dette tullet. Noen ganger begynner jeg å lure på folk her inne 🤦♀️ Anonymkode: 454e5...6d8 4
mannemannen Skrevet 8. desember 2022 #15 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Litt rar situasjon. Har møtt en fyr som jeg liker veldig godt. Ekstremt kjekk, god og målrettet. Grunnverdiene og bakgrunnen passer. Han er i jobb og eier sin egen bedrift med flere ansatte i en alder av 24. Han virker som om han er på et likt stadium i livet. Jeg er 7 år eldre «i feil retning» som kvinne, og må innrømme at aldersforskjellen plager meg litt. Jeg er redd for at det er galt av meg å gå inn i dette eller at andre vil tenke at det et feil. Vil det være feil av meg å forfølge dette videre? Hilsen 31 år gammel kvinne. Anonymkode: fded8...128 Dette er risikabelt. Om 7 år er han en rik mann i sin beste alder, i alderen menn har videst spenn med damer de kan date. Du er 38, og mens du fortsatt hadde ungdommelighet igjen som 31 åring, har du begynt å kjenne på alderdommen nå. Og ikke bare det, forelskelsesfasen er over. Vil han takke nei til jenta på 27 som er overbevist om at han er den rette for henne? Eller en ny 31 åring? Du spør om det er fei. Selvfølgelig er det ikke det. Dere er begge voksne myndige mennesker. Spørsmålet er, vil det vare? 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #16 Skrevet 8. desember 2022 Det er ingenting. Større mellom meg og samboer. Skjønner ikke de endeløse trådene her inne om aldersforskjell. Kjærlighet er kjærlighet. Spiller ingen rolle hvor gamle man er. Anonymkode: 04a95...de8
Syngemann Skrevet 8. desember 2022 #17 Skrevet 8. desember 2022 (endret) Min erfaring er at hun 7 år eldre er en veldig bra aldersforskjell. Synes du bør finne ut om hvorfor det plager deg. Er det fordi du tror du blir lei av den yngre personligheten hans etter et år eller to og mister gnisten? For det skjer jo. (Også min erfaring, hun gikk lei) Endret 8. desember 2022 av Syngemann 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2022 #18 Skrevet 11. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 7.12.2022 den 22.20): Litt rar situasjon. Har møtt en fyr som jeg liker veldig godt. Ekstremt kjekk, god og målrettet. Grunnverdiene og bakgrunnen passer. Han er i jobb og eier sin egen bedrift med flere ansatte i en alder av 24. Han virker som om han er på et likt stadium i livet. Jeg er 7 år eldre «i feil retning» som kvinne, og må innrømme at aldersforskjellen plager meg litt. Jeg er redd for at det er galt av meg å gå inn i dette eller at andre vil tenke at det et feil. Vil det være feil av meg å forfølge dette videre? Hilsen 31 år gammel kvinne. Anonymkode: fded8...128 Åh, dette kjenner jeg veldig på akkurat nå også! Har møtt en som virker utrolig fin, med omtrent samme aldersforskjell, hvor han er yngre enn meg.. Hvordan går det med tankene og følelsene? Anonymkode: 8130b...856
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå