AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #1 Skrevet 7. desember 2022 Kunne du datet meg om du var sånn 35? Ikke bare for sex, men forhold? Er nettopp blitt singel og vil gjerne ha en yngre menn. Tenner dessverre ikke på menn over 40. Ser bra ut og er populær blant menn generelt, om det har noe å si . Vil bare lufte meg litt her og se om det er marked for at yngre menn, vil ha eldre kvinner Anonymkode: 6e4dd...c3a
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #2 Skrevet 7. desember 2022 Kunne datet. Men ikke for forhold. Kun for å pule deg. Anonymkode: b9690...52e 4 1 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #3 Skrevet 7. desember 2022 Lykke til Anonymkode: a712b...500 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #4 Skrevet 7. desember 2022 Er det alderen eller utseende du ikke tenner på? Jeg har alltid hatt kronisk babyface syndrom. Så ser gjerne 10-15år yngre ut enn jeg egentlig er. Anonymkode: 594c9...d5c
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #5 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kunne du datet meg om du var sånn 35? Ikke bare for sex, men forhold? Er nettopp blitt singel og vil gjerne ha en yngre menn. Tenner dessverre ikke på menn over 40. Ser bra ut og er populær blant menn generelt, om det har noe å si . Vil bare lufte meg litt her og se om det er marked for at yngre menn, vil ha eldre kvinner Anonymkode: 6e4dd...c3a Jada, mange menn vil ha deg! ❤️ Kanskje det blir kjærlighet? Hvem vet. 🥹 Anonymkode: f7eec...509
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #6 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kunne datet. Men ikke for forhold. Kun for å pule deg. Anonymkode: b9690...52e Hvorfor bare pule? Er det fordi du vil ha barn og familie+ Eller generelt ikke vil ha et forhold til ei eldre dame? AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Lykke til Anonymkode: a712b...500 Takk AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det alderen eller utseende du ikke tenner på? Jeg har alltid hatt kronisk babyface syndrom. Så ser gjerne 10-15år yngre ut enn jeg egentlig er. Anonymkode: 594c9...d5c Det er både utseendet og at de ikke har gubbefaktor AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jada, mange menn vil ha deg! ❤️ Kanskje det blir kjærlighet? Hvem vet. 🥹 Anonymkode: f7eec...509 Anonymkode: 6e4dd...c3a
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #7 Skrevet 7. desember 2022 En dag blir jo den mannen du møter også 40 år,skal du bytte ut da?Virker ikke som kjærlighet da. Anonymkode: 5d50b...a31 5 1
Blått Skrevet 7. desember 2022 #8 Skrevet 7. desember 2022 Skjønner ikke poenget med innlegget. Kan du ikke lage deg en profil på Tinder da og sjekke hvordan det er? 7 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #9 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kunne du datet meg om du var sånn 35? Ikke bare for sex, men forhold? Er nettopp blitt singel og vil gjerne ha en yngre menn. Tenner dessverre ikke på menn over 40. Ser bra ut og er populær blant menn generelt, om det har noe å si . Vil bare lufte meg litt her og se om det er marked for at yngre menn, vil ha eldre kvinner Anonymkode: 6e4dd...c3a Fullt mulig d må bare treffe mannen som er åpen for det. Bare å prøve seg. Anonymkode: 78d94...355 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #10 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor bare pule? Når du er 60 er jeg 45. Derfor. Så bare knulling en begrenset tidsperiode. Anonymkode: b9690...52e 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #11 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Når du er 60 er jeg 45. Derfor. Så bare knulling en begrenset tidsperiode. Anonymkode: b9690...52e Æsj hold deg til yngre damer med den holdningen. Respekter oss som mennesker ikke se oss som objekter. Anonymkode: 78d94...355 1
Iterion Skrevet 7. desember 2022 #12 Skrevet 7. desember 2022 Date ja, mer usikker på forhold når du er så mye eldre, men en skal aldri si aldri 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #13 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Æsj hold deg til yngre damer med den holdningen. Respekter oss som mennesker ikke se oss som objekter. Anonymkode: 78d94...355 Han er bare ærlig, mange av dere i den alderen VIL faktisk ha en yngre elsker/kk/pulevenn eller Særboer/deltidskjæreste eller hva du nå vil kalle det. Jeg snakker av erfaring. Anonymkode: 6815e...bc8 3 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #14 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fullt mulig d må bare treffe mannen som er åpen for det. Bare å prøve seg. Anonymkode: 78d94...355 Ja skal det. AnonymBruker skrev (1 time siden): Når du er 60 er jeg 45. Derfor. Så bare knulling en begrenset tidsperiode. Anonymkode: b9690...52e Da er du uansett uaktuell men skjønner jo at du ikke vil ha et forhold med ei som er så mye eldre. Jeg er jo som deg, jeg vil ikke ha et forhold med en mann som er så mye eldre. Iterion skrev (13 minutter siden): Date ja, mer usikker på forhold når du er så mye eldre, men en skal aldri si aldri Virker jo litt lovende da Anonymkode: 6e4dd...c3a
Iterion Skrevet 7. desember 2022 #15 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Virker jo litt lovende da Anonymkode: 6e4dd...c3a Det gjør det vettu Er du i tillegg en som ser bra ut for alderen og tar godt vare på deg selv har du nok muligheter. Hva finner du mest attraktivt med yngre menn? Liker selv mode kvinner med selvtillit og som tar vare på kroppen sin 1
bullehurk Skrevet 7. desember 2022 #16 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vil bare lufte meg litt her og se om det er marked for at yngre menn, vil ha eldre kvinner Det kan jeg garantere deg at det er. Jeg er snart 47, og er åpen om hva jeg liker her inne. Min innboks er stadig full. Lykke til 😉
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #17 Skrevet 7. desember 2022 Iterion skrev (13 minutter siden): Det gjør det vettu Er du i tillegg en som ser bra ut for alderen og tar godt vare på deg selv har du nok muligheter. Hva finner du mest attraktivt med yngre menn? Liker selv mode kvinner med selvtillit og som tar vare på kroppen sin Ja er heldig kroppslig sett for å si det sånn . Tenner vel på utseendet og at de ikke har gubbefaktor, at de er mer eventyrlysten og med på aktiviteter, en eldre mann ikke vil være med på. bullehurk skrev (Akkurat nå): Det kan jeg garantere deg at det er. Jeg er snart 47, og er åpen om hva jeg liker her inne. Min innboks er stadig full. Lykke til 😉 Tusen takk, har også full innboks på facebook og er ettertraktet, men bille lufte om dette også gjald forhold Anonymkode: 6e4dd...c3a 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #18 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kunne du datet meg om du var sånn 35? Ikke bare for sex, men forhold? Er nettopp blitt singel og vil gjerne ha en yngre menn. Tenner dessverre ikke på menn over 40. Ser bra ut og er populær blant menn generelt, om det har noe å si . Vil bare lufte meg litt her og se om det er marked for at yngre menn, vil ha eldre kvinner Anonymkode: 6e4dd...c3a Populær og ser bra at henger ikke nødvendigvis sammen. Lett på tråden-populær og pen er ikke det samme. Uansett tror jeg de færreste vil ha en fast partner som er 15 år eldre. Men om man virkelig faller for hverandre, har nok ikke alderen så mye å si. Hvorfor så opphengt i alderen? Ser du sier du ikke tenner på menn over 40, men du vet jo ikke nødvendigvis om en random mann er 35 eller 41. Anonymkode: 85634...ed6 1
Blått Skrevet 8. desember 2022 #19 Skrevet 8. desember 2022 9 hours ago, AnonymBruker said: Æsj hold deg til yngre damer med den holdningen. Respekter oss som mennesker ikke se oss som objekter. Anonymkode: 78d94...355 Han har jo et poeng. Jeg er selv i 30-årene, og kunne ikke tenke meg et forhold til en 15 år eldre mann. Sex? Helt greit om han er deilig. Forhold? Nei. Nettopp fordi han er 60 når jeg er 45 år. 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #20 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Han er bare ærlig, mange av dere i den alderen VIL faktisk ha en yngre elsker/kk/pulevenn eller Særboer/deltidskjæreste eller hva du nå vil kalle det. Jeg snakker av erfaring. Anonymkode: 6815e...bc8 Jaja, denne ærligheten er det ingen som tåler å få i retur, akkurat. 🤪 Anonymkode: f7eec...509 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå