AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #1 Skrevet 7. desember 2022 En kompis som snakker med sine kompiser om oss kvinner. Uttaler oss som fødemaskin, og mye annet er blitt sagt tidligere. Dette er samtaler som tilfeldigvis er blitt overhørt. Har de ingen respekt. Hva synes dere om menn som snakker på den måten når vi ikke ser? Og noen helt sikkert sier det likevel. Virker som dette er mer vanlig enn man tror? Menn snakker nedlatende om oss kvinner når de er alene og i en ufin tone?🤔 Kommer nok til å kutte kontakten ja. Anonymkode: 1c270...2d5
Gjest Lykkedykker Skrevet 7. desember 2022 #2 Skrevet 7. desember 2022 Menn snakker stygt om alt og alle. Overhører mye drittsnakk og rasistiske utsagn på jobben min hver dag.
always Skrevet 7. desember 2022 #3 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): En kompis som snakker med sine kompiser om oss kvinner. Uttaler oss som fødemaskin, og mye annet er blitt sagt tidligere. Dette er samtaler som tilfeldigvis er blitt overhørt. Har de ingen respekt. Hva synes dere om menn som snakker på den måten når vi ikke ser? Og noen helt sikkert sier det likevel. Virker som dette er mer vanlig enn man tror? Menn snakker nedlatende om oss kvinner når de er alene og i en ufin tone?🤔 Kommer nok til å kutte kontakten ja. Anonymkode: 1c270...2d5 Noen av dem har så dårlige sosiale antenner at de snakker sånt når damene er til stede også, det syns jeg er verre enn praten dem imellom. Alle menn er jo ikke sånn, og ofte så er de som er sånn ikke blant de skarpeste, og har gjerne lav utdanning. Kanskje de ser på kvinner som en trussel mot deres "mandighet" eller what ever 😂
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #4 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): En kompis som snakker med sine kompiser om oss kvinner. Uttaler oss som fødemaskin, og mye annet er blitt sagt tidligere. Dette er samtaler som tilfeldigvis er blitt overhørt. Har de ingen respekt. Hva synes dere om menn som snakker på den måten når vi ikke ser? Og noen helt sikkert sier det likevel. Virker som dette er mer vanlig enn man tror? Menn snakker nedlatende om oss kvinner når de er alene og i en ufin tone?🤔 Kommer nok til å kutte kontakten ja. Anonymkode: 1c270...2d5 For kvinner gjør ikke det samme 😂 Anonymkode: 331a7...eb7 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #6 Skrevet 7. desember 2022 Jeg driter i det. Anonymkode: da833...aaf
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #7 Skrevet 7. desember 2022 En del menn virker å være krampaktig opptatt av guttastemning og griseprat. Det er liksom bonding med gutta å snakke sånn. Grove vitser og nedsettende ordbruk. Ikke alle er sånn da Anonymkode: d7e86...df0
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #8 Skrevet 7. desember 2022 Jeg har hørt nedlatende ting på jobb. Jeg jobbet i et team med to menn og de snakket om kvinner som om jeg ikke var der. «Ja, nå er det din mulighet til å prøvde deg nå når hun har hjertesorg. Du vet hvordan kjerringer er med følelser.» Naboen til dust A hadde slått opp med kjæresten og var lei seg, og dust B mente han burde utnytte situasjonen til å få seg et ligg. Anonymkode: 444d1...376 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #9 Skrevet 7. desember 2022 Ja, men de som snakker sluk skyter seg selv i foten. Tilsynelatende uten å forstå det selv. Er man vant til å omtale kvinne på slik måte blir det også måten man tenker på som normalt, og så glipper dette ut mellom sprekker menn ikke er bevisst på selv når de dater/er interessert i en kvinne. Vi kvinner har radar for menn som har dårlig kvinnesyn, og vil da droppe dem. Eneste som slipper unna med å være slik, men ikke bli avslørt, er de "profesjonelle ". Psykopater. Det er akkurat fordi de er svært bevisst på alt ved hvordan de snakker og opptrer, og alt er et spill de har lært seg svært godt. Folk med et normalt følelsesregister klarer ikke det. Anonymkode: 48070...766
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå