AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #1 Skrevet 7. desember 2022 Er ny på tinder, og er litt overrasket over manglende initiativ fra mennene der. Dvs. mange matcher og noen har også sendt melding, men det kan virke som at når de har tatt initiativ til den første meldingen (som som oftest består av "hei😊", er visst alt opp til meg. Ikke noe spørsmål utover et par som har spurt hvor jeg bor. Jeg har kontakt med 3 stk. nå, og de svarer når jeg spør/sender melding, men gjør ikke noe for å holde samtalen i gang utover det. Hender de spør meg tilbake når jeg har spurt dem om noe, men ikke noe på eget initiativ. De kommenterer heller ikke noe til mitt svar. Da jeg var bortreist for å besøke en slektning, gadd de ikke engang spørre hvor jeg var. Men de har ingen problemer med å svare når jeg spør dem om noe, så seg selv kan de godt fortelle om ... De bor et stykke unna, så det er ikke aktuelt å møtes med det aller første, men alle er av og til i min hjemby. Han ene skal jeg kanskje møte om et par uker, det var mitt initiativ da han sa han skulle hit, men nå har jeg ikke hørt fra ham på noen dager. Jeg gidder altså ikke å anstrenge meg når motparten ikke gir noe tilbake. Er det dette som er vanlig, eller? Er det avstanden som gjør det, generell sløvhet eller er det bare manglende interesse? Anonymkode: 9aa7e...dd3 4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #2 Skrevet 7. desember 2022 Ja det er vanlig. Er kanskje 1 av 10 som man chatter i mer enn fem minutter med og 1 av 30 som er gode på å holde samtalen igang. Alle andre er på tinder mest for enkel sex og gidder ikke legge en kraftkalori i en samtale engang Anonymkode: c18bb...606 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #3 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja det er vanlig. Er kanskje 1 av 10 som man chatter i mer enn fem minutter med og 1 av 30 som er gode på å holde samtalen igang. Alle andre er på tinder mest for enkel sex og gidder ikke legge en kraftkalori i en samtale engang Anonymkode: c18bb...606 Tja, er jo mulig, men de foreslår jo ikke det engang ... Anonymkode: 9aa7e...dd3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #4 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Ja det er vanlig. Er kanskje 1 av 10 som man chatter i mer enn fem minutter med og 1 av 30 som er gode på å holde samtalen igang. Alle andre er på tinder mest for enkel sex og gidder ikke legge en kraftkalori i en samtale engang Anonymkode: c18bb...606 Sant. Hehe. Det er deprimerende. Men folk er ikke så spennende generelt sett. Man må spille på styrker man har IRL. 😬 Anonymkode: 0592b...2a8
Blått Skrevet 7. desember 2022 #5 Skrevet 7. desember 2022 Veldig vanlig. Jeg sorterer dem fort bort. Har ikke ork til sånt. 1
Caramelita Skrevet 7. desember 2022 #6 Skrevet 7. desember 2022 (endret) Som jeg skulle skrevet det selv😅 Det har irritert meg grønn en god stund nå. Mennene skriver hei, og resten er opp til meg. Han ene er vist så ivrig på å møte meg, men samtalen ebber ut, da jeg er lei av å hele tiden ta initiativ å spørre. Han svarer, og kan også kommentere noe jeg skriver. Men uten noe mer spm om meg, og han dreier det han svarer på, over til seg. Lite sjarmerende. Sånn er det over hele linjen, begynner å bli lei. Også har vi disse sære, som svarer « det er bare å spørre» når jeg ber de fortelle litt om seg selv (og bioen deres er blank).. ja, jeg spør om de kan fortelle litt om seg selv, så får jeg altså svaret «bare å spørre»… sjarmerebee karer som ikke gir noe gratis😄 Endret 7. desember 2022 av Caramelita 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #7 Skrevet 7. desember 2022 Hvis mannen faktisk er flink til å skrive er det så uvant at jeg blir litt tatt på sengen! Litt uvirkelighetsfølelse. WoooooW, skjer dette på ordentlig? Anonymkode: 0592b...2a8 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #8 Skrevet 7. desember 2022 Opplever helt motsatt, er damene som enten ikke svarer eller bare sender korte meldinger. Anonymkode: ab106...d3e 4 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #9 Skrevet 7. desember 2022 Jeg har aldri opplevd at kvinnen tar kontakt først. Ikke en gang om hun swiper ja på meg sist, og dermed får opp varslingen om matchen. Det kan jo tross alt fortsatt ta litt tid før jeg ser det selv, men kvinnen kan ikke ta kontakt først. Så, gentleman som jeg er, så tar jeg alltid kontakt først. Dessverre så er det kun 2 av 10 kvinner som svarer, og halvparten av de svarer kun korte svar, og stiller aldri spørsmål tilbake, eller svarer noe utover enkle og korte svar. Jo da, er skikkelig givende å være mann på Tinder også. Anonymkode: 0ddb9...e20 3 4
Blått Skrevet 7. desember 2022 #10 Skrevet 7. desember 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Opplever helt motsatt, er damene som enten ikke svarer eller bare sender korte meldinger. Anonymkode: ab106...d3e Tviler ikke. Er utrolig mange kjipe folk, uansett kjønn. Hva er poenget med å være på datingapper om alt man klarer er å si hei, fint, kult, bra og ikke noe? 🙄😩 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #11 Skrevet 7. desember 2022 Blått skrev (8 minutter siden): Tviler ikke. Er utrolig mange kjipe folk, uansett kjønn. Hva er poenget med å være på datingapper om alt man klarer er å si hei, fint, kult, bra og ikke noe? 🙄😩 Du må skrive til dem at du har en mus! Så skal du se at de våkner. Anonymkode: 0592b...2a8
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #12 Skrevet 7. desember 2022 Blått skrev (9 minutter siden): Tviler ikke. Er utrolig mange kjipe folk, uansett kjønn. Hva er poenget med å være på datingapper om alt man klarer er å si hei, fint, kult, bra og ikke noe? 🙄😩 Det er akkurat det. Det er ikke rart at folk er single når de ikke engang gidder å gjøre et forsøk på å bli kjent med folk når man har fått kontakt. Noen sier jo at de på tinder bare er ute etter en ting, men de kan da ikke få det engang når de ikke gidder å skrive noe ... Noe av det jeg irriterte meg mest over med eksen var tiltaksløshet, så når det er dette som møter meg på tinder, vurderer jeg sterkt å bare gå inn for å være singel resten av livet. Anonymkode: 9aa7e...dd3 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #13 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er akkurat det. Det er ikke rart at folk er single når de ikke engang gidder å gjøre et forsøk på å bli kjent med folk når man har fått kontakt. Noen sier jo at de på tinder bare er ute etter en ting, men de kan da ikke få det engang når de ikke gidder å skrive noe ... Noe av det jeg irriterte meg mest over med eksen var tiltaksløshet, så når det er dette som møter meg på tinder, vurderer jeg sterkt å bare gå inn for å være singel resten av livet. Anonymkode: 9aa7e...dd3 Velkommen etter! ❤️ mange folk er misfornøyd uansett. 🥴 Anonymkode: 0592b...2a8
Blått Skrevet 7. desember 2022 #14 Skrevet 7. desember 2022 8 minutter siden, AnonymBruker said: Det er akkurat det. Det er ikke rart at folk er single når de ikke engang gidder å gjøre et forsøk på å bli kjent med folk når man har fått kontakt. Noen sier jo at de på tinder bare er ute etter en ting, men de kan da ikke få det engang når de ikke gidder å skrive noe ... Noe av det jeg irriterte meg mest over med eksen var tiltaksløshet, så når det er dette som møter meg på tinder, vurderer jeg sterkt å bare gå inn for å være singel resten av livet. Anonymkode: 9aa7e...dd3 Heldigvis litt utvalg i Oslo! Så man kan bare gi opp de tiltaksløse fjompene 😁
Blått Skrevet 7. desember 2022 #15 Skrevet 7. desember 2022 13 minutter siden, AnonymBruker said: Du må skrive til dem at du har en mus! Så skal du se at de våkner. Anonymkode: 0592b...2a8 Veldig åpenbart at jeg har det. Har bilde i ekstremt kort kjole og høye hæler med undertøyet synlig 🤣
BeLeven Skrevet 7. desember 2022 #16 Skrevet 7. desember 2022 Du vil oppleve det samme enten du er kvinne eller mann. En mann vil oppleve at mange kvinner ikke svarer, eller svarer kun kort fordi hun har mange å velge i. En kvinne vil oppleve at mange menn ikke svarer, fordi de har swipet høyre på mange selv om de ikke er interessert. 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #17 Skrevet 7. desember 2022 BeLeven skrev (2 minutter siden): Du vil oppleve det samme enten du er kvinne eller mann. En mann vil oppleve at mange kvinner ikke svarer, eller svarer kun kort fordi hun har mange å velge i. En kvinne vil oppleve at mange menn ikke svarer, fordi de har swipet høyre på mange selv om de ikke er interessert. Tja, jeg snakker ikke om at folk ikke tar kontakt. Det jeg reagerer på at folk tar kontakt, men så ikke gjør noe for å holde samtalen i gang eller bli kjent/få vite noe om hverandre. Hvorfor gidde å sende et "hei😊" hvis det er alt? Begynner å lure på om det kun er oppmerksomhetsbehov. Altså liksom bekrefte for seg selv at de har draget, fordi sånne som meg faktisk svarer og prøver å holde en samtale i gang. Anonymkode: 9aa7e...dd3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #18 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Tja, jeg snakker ikke om at folk ikke tar kontakt. Det jeg reagerer på at folk tar kontakt, men så ikke gjør noe for å holde samtalen i gang eller bli kjent/få vite noe om hverandre. Hvorfor gidde å sende et "hei😊" hvis det er alt? Begynner å lure på om det kun er oppmerksomhetsbehov. Altså liksom bekrefte for seg selv at de har draget, fordi sånne som meg faktisk svarer og prøver å holde en samtale i gang. Anonymkode: 9aa7e...dd3 Garantert. Har inntrykket av at de fleste bare er ute etter oppmerksomhet og bekreftelse. Anonymkode: 0b45b...50e 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #19 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tja, er jo mulig, men de foreslår jo ikke det engang ... Anonymkode: 9aa7e...dd3 Nei er massevis av menn som bare bruker tinder for å få bekreftelse også. Ingen interesse av å faktisk møte noen Anonymkode: c18bb...606
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #20 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei er massevis av menn som bare bruker tinder for å få bekreftelse også. Ingen interesse av å faktisk møte noen Anonymkode: c18bb...606 Hehe, ja. Har en jeg bare kaller for Puppemannen, spør meg om jeg er i det aktuelle området innimellom. Som om det skal friste meg. Skulle tro han var ruset slik han holder på. Anonymkode: 0592b...2a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå