Gå til innhold

Han tok seg selv som SINGEL på fb!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg kommenterte det visste han ikke hva som hadde skjedd, men han skulle legge meg til i forhold igjen på fb. Dette er en uke siden og han "Glemmer" det hele tiden. Jeg får ikke lov til å få passordet hans for å gjøre det selv heller. Jeg har også foreslått at vi begge kan slette facebook. Han sier det ikke er viktig hva som står på facebook, han elsker bare meg!! Hvis han virkelig elsker meg hvorfor står han som singel på facebook. Tror han går bak ryggen min nå kanskje, hvordan skal jeg finne det ut?

Anonymkode: 7d5ff...613

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han «glemmer» det? Jeg hadde klikket og skjelt han ut. Makan til drittunge av en mann

Anonymkode: 9871e...dbb

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Han går 100% bak ryggen din. 

Å sette seg som singel på Facebook er ikke et uhell som bare skjer 

Det jeg gjetter har skjedd her er at han trodde at forholdsstatusen kunne skjules for deg (egen privacy innstilling der man kan bestemme at kun enkelte personer kan se forholdsstatusen eller velge å skjule den for enkelte personer) og han satt den som singel for å signalisere til andre damer han flørter med at han ikke er i forhold. Hadde han gjort det riktig så hadde ikke du kunne se det men så gjorde han det feil så du så det. 

Min notorisk utro eks holdt også på sånn. Han hadde til og med satt bilder jeg tagget ham i som sånn at kun han og jeg kunne se det, og jeg trodde jo alle så profilen hans sånn som jeg så den men for andre så så han singel ut og ingen bilder av oss! 

Anonymkode: ad91a...a9e

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Skrevet

Han vil andre skal tro han er singel. LØP!

Anonymkode: de42e...355

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Den går ikke på singel ved en feil. Hvis han hadde slettet infoen hadde det ikke stått noe der. Han må inn og legge inn singel.

Han her hadde jeg ikke stolt på.

Anonymkode: 6a393...e7d

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Makan til drama over en Facebook-status da? Forstår godt om han blir lei, det hadde jeg blitt. Om hele forholdet hviler på denne statusen så lover det fader ikke godt for at det eksisterer noen som helst fremtid mellom dere.

Turn-off deluxe. 

Anonymkode: 4bf96...bce

• Liker 6
Gjest Mysticgirl
Skrevet (endret)

Hadde satt meg selv som singel og skrevet  på statusen : Free and singel, and ready to mingle!

Endret av Mysticgirl
Skrevet

Alle vet at damer gjør sin 'due diligence' på nett når de først blir kjent med en fyr. Han har satt seg selv som singel for at damer han snakker med, og som søker etter info om ham på nett, får opp at han er singel.

Anonymkode: eac20...0d4

• Liker 4
Gjest CUSHION
Skrevet

Sykt faktisk at folk finner seg i sånt her. Dette er ikke en partner å ta vare på. Det finnes menn/kvinner der ute som elsker deg og sørger for at alle ser at du er kjæresten deres og ikke minst sørger for at du stoler på dem.☺️

Skrevet

Dere som hopper rett på ts her - ikke fortell meg at dere ikke hadde reagert om deres partner gikk fra å stå i forhold med deg, til å stå som singel? 

Jeg syns det høres rart og shady ut.

Anonymkode: 6b795...960

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvis han virkelig elsker meg hvorfor står han som singel på facebook.

Man setter seg kun som singel hvis man ønsker at folk skal tro man er singel. Nei. Han elsker deg ikke. Han har planer om å få sjans på andre. Her tenker jeg at du skal gi han viljen sin, å gjøre han singel. Ikke la han lure deg! Slikt skjer ikke ved et uhell!! Han lyger!!

Anonymkode: 40bca...790

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

skjønner han godt, alt du bryr deg om er status.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.12.2022 den 21.34):

Han går 100% bak ryggen din. 

Å sette seg som singel på Facebook er ikke et uhell som bare skjer 

Det jeg gjetter har skjedd her er at han trodde at forholdsstatusen kunne skjules for deg (egen privacy innstilling der man kan bestemme at kun enkelte personer kan se forholdsstatusen eller velge å skjule den for enkelte personer) og han satt den som singel for å signalisere til andre damer han flørter med at han ikke er i forhold. Hadde han gjort det riktig så hadde ikke du kunne se det men så gjorde han det feil så du så det. 

Min notorisk utro eks holdt også på sånn. Han hadde til og med satt bilder jeg tagget ham i som sånn at kun han og jeg kunne se det, og jeg trodde jo alle så profilen hans sånn som jeg så den men for andre så så han singel ut og ingen bilder av oss! 

Anonymkode: ad91a...a9e

Dette

Skrevet

Dere som skriver at ingen bryr seg om Facebook osv. Hvis mannen til TS ikke hadde brydd seg om Facebook, hadde han ikke brukt den aktivt. Hvis man ikke er interessert i sosiale medier, så lager man ikke en konto der og bruker den jevnlig. Hvis man først ER på sosiale medier med aktiv profil, så skal man fremstå slik man er i virkeligheten for venner og bekjente. Når man aktivt endrer status til singel, er det kun fordi man ønsker å fremstå som det. Jeg har vært på Facebook siden 2008 og brukt den veldig aktivt nesten hele tiden. Jeg har aldri opplevd at Facebook skiftet statusen min på eget initiativ. Jeg måtte bestandig gjøre noe selv for å få endret det.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing.

Rhodiola, adm.

Skrevet

Herregud, dump han da. Han sier på fb at gan ikke er i et forhold, da er dere ikke i et forhold. Finn deg en mann som faktisk respekterer deg og elsker deg. Har du ingen selvrespekt? Hvordan skal noen kunne elsker deg når du ikke setter grenser? Å sette en grense er ikke å klage på noe han ikke gjør, det er å vise at du faktisk lever etter grensene du har, og ikke lar andre tråkke på deg, slik han gjør nå.

Anonymkode: e484e...cef

• Liker 1
Skrevet

Hvis noen skriver på Facebook at de er single, så er det fordi folk skal tro at de er single. Det er helt riktig av TS å reagere på at typen later som han er singel. Det gjelder uansett om det er på Facebook eller om han sitter på puben og sier at han er singel. Man later ikke som man er singel med mindre man er på utkikk etter andre.

Anonymkode: 40bca...790

• Liker 2
Skrevet

Hvem er det som bryr seg om hva som står på Facebook? Har ikke oppdatert noe der på flere år.

Anonymkode: 5d364...10a

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hvem er det som bryr seg om hva som står på Facebook? Har ikke oppdatert noe der på flere år.

Jeg hadde faktisk brydd meg hvis kjæresten min plutselig endra status til singel. 

Anonymkode: ba1b4...0ad

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Du skjønner vel selv at det er stor forskjell på å ikke oppdatere sin sivilstatus fra singel - kjæreste, og fra kjæreste - singel? Han er jo ikke singel, så hvorfor oppdatere statusen?

Det lukter fishy, det skjønner du også

Anonymkode: 491a9...d83

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...