Gullsjakal Skrevet 7. desember 2022 #1 Skrevet 7. desember 2022 (endret) Hei. Vi er mange mennesker her inne som kan hjelpe til med å gjøre KG til et bedre forum. Jeg oppfordrer alle til å lese reglene på nytt, forsøke å følge dem, og rapportere regelbrudd oftere. Det blir kanskje mye ekstra for moderatorer, men nå søker de jo etter flere moderatorer, og vi kan alle bidra med noe. Det kan være fort gjort å trå feil, men la oss hjelpe hverandre. Jeg oppfordrer også til å fortelle de som blir rapportert, om hvorfor de blir det. Bli med, gjør KG en tjeneste. Skriv noen ord her, og hjelp til å holde denne tråden levende. God desember ønskes dere alle🤗 Her følger KG's egen smørbrødliste. Les også gjerne om regelpresiseringer nederst her. Retningslinjer: Vi oppfordrer dere til å være høflige, vise god folkeskikk, og opptre som dere ville gjort i diskusjoner ansikt til ansikt. Som bruker av Kvinneguiden kan du ikke poste innhold som bryter med nedenstående regler. Rapportere regelbrudd: Dersom du ser et innlegg du mener bryter med reglene, kan du ta kontakt med oss ved å bruke rapporteringsknappen, poste innlegg i Private forumhenvendelser, eller ved å poste et innlegg i Tilbakemeldinger og informasjon. * Oppfordring til, tilretteleggelse for eller forherligelse av brudd på norsk lov. * Krenkende, hetsende, injurierende utsagn, samt trakassering eller trusler. * Latterliggjøring. * Brukerdebatt eller brukerangrep. * Persondebatt eller personangrep. * Spekulasjoner eller ryktespredning. * Diskriminerende, nedsettende eller hatefullt innhold. * Ensidig meningspåvirkning eller propaganda. * Innhold Kvinneguiden ikke ønsker å assosieres med. * Selvmordstanker, selvmords- og selvskadingsmetoder, samt tanker om spiseforstyrrelser. * Helseskadelig råd og anbefalinger. * Identifisering av andre privatpersoner enn deg selv. * Spam eller tulleinnlegg. * Kontaktannonser. * Reklame eller annonsering for varer, tjenester og egne sosiale medier. * Stemmesanking, innsamling eller utdeling av penger eller lignende. * Datainnsamling, spørreundersøkelser, verving av intervjuobjekter eller lignende. * Gjengivelse av tekst, bilder og annet innhold fra eksterne sider. * Seksualisert innhold. * Liberale holdninger til pedofili, eller på noen måte formidling av kontakt til pedofile/ websider med pedofilt innhold. * Vi vurderer innleggene på eget grunnlag og kan unnta dem fra forumets øvrige regler ved mistanke om lovbrudd, trusler om lovbrudd eller fare for liv og helse. * Det er ikke tillatt å signere som helsepersonell/ yrkestitler innenfor helsesektoren. * Det er ikke tillatt å diskutere dosering av medisiner, kosttilskudd og lignende. * Trådtitler skal være beskrivende. * Innlegg skal være skrevet på bokmål, nynorsk, engelsk, dansk eller svensk. * Avsporinger. * Det er ikke lov å diskutere med seg selv, eller utgi seg for å være flere personer i en tråd. * Tråder som passer bedre i et annet underforum kan bli flyttet. * Egne retningslinjer kan være gjeldende for et spesifikt underforum. * Tråder kan bli stengt. Regelpresiseringer finnes her: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1581961-regelpresisering/#comment-29846051 Endret 7. desember 2022 av Gullsjakal 1 2
Gullsjakal Skrevet 9. desember 2022 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2022 Takk, Entern🥰 Flere her som støtter denne, eller?
klarinetta Skrevet 9. desember 2022 #4 Skrevet 9. desember 2022 Det er nok krig og elendighet i verden. Den strategien har vært prøvd ut i årtusener. På tide å snu skuta, kanskje? ❤ 1
Gullsjakal Skrevet 9. desember 2022 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2022 klarinetta skrev (1 minutt siden): Det er nok krig og elendighet i verden. Den strategien har vært prøvd ut i årtusener. På tide å snu skuta, kanskje? ❤ Jeg tror ikke at vi får stoppet det, men jeg tenker at alle kan gjøre litt. Jeg er ikke perfekt. Jeg har også dummet meg ut, og gått over streken. Men hvis flere prøver, så kan det gjøre noen ting bedre. Takk for støtten❤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå