AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #1 Skrevet 7. desember 2022 Det haster. For en uke. Vet dere om de skriver ut for et sånt tidsrom? Anonymkode: a8b82...247
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #2 Skrevet 7. desember 2022 Jeg fikk sykemelding! Tre dager. Vet ikke om det er mulig med mer, men tre dager var det jeg ville ha, og det jeg fikk. Anonymkode: edc14...356
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #3 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg fikk sykemelding! Tre dager. Vet ikke om det er mulig med mer, men tre dager var det jeg ville ha, og det jeg fikk. Anonymkode: edc14...356 Takker Anonymkode: a8b82...247
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #4 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det haster. For en uke. Vet dere om de skriver ut for et sånt tidsrom? Anonymkode: a8b82...247 Skriver de bare ut sykemeldinger selv om det illeber noe galt? Anonymkode: c35e4...f65
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #5 Skrevet 7. desember 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Skriver de bare ut sykemeldinger selv om det illeber noe galt? Anonymkode: c35e4...f65 Ser du noen steder i HI hvor det står skrevet at det "illeber" noe galt? Anonymkode: 9b35f...d9e 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #6 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skriver de bare ut sykemeldinger selv om det illeber noe galt? Anonymkode: c35e4...f65 Jeg var hos psykolog for to måneder siden privat pga samlivsproblemer og påtagende kroppslige smerter som følge av stress, søvnmangel og en jobbsituasjon som har resultert i at to andre på jobben er sykemeldt. Psykologen sa etter en time at han skulle sende anbefaling til fastlegen at jeg må sykemeldes. Jeg gikk ikke til legen og har presset meg. I dag fikk jeg et skjelve anfall på jobb og ser at dr. Droppin er eneste stedet jeg kan få akutttime i morgen. Så det er ikke ferie jeg skal ha. Samboeren min slo meg i går. Så jeg vet ikke hva du mener egentlig med det du sier. Anonymkode: a8b82...247
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå