AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #1 Skrevet 7. desember 2022 Etter jeg fikk koronavaksinene så har menstruasjonssyklusen min blitt helt på bærtur. Den er ikke så presis som før å jeg blør mye mer de første 2-3 dagene. Mensen varer i 5-7 dager. Må bruke nattbind hele døgnet. Har ikke hatt problemer med å blø mye på natten før slik at jeg våkner å har blødd igjennom trusen og lakenet. Trenger tips til hvordan jeg kan beskytte madrassen. På forhånd takk for svar Anonymkode: a7ef9...cf7
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #2 Skrevet 7. desember 2022 Kanskje tisselaken for barn eller tissematte for hunder funker? Slags stort bind/matte du kan ligge på. Veldig viktig at du rapporterer inn til FHI om at du er nok en kvinne som har fått mensforstytrelser av vaksinen! Anonymkode: 4748f...885 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #3 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Kanskje tisselaken for barn eller tissematte for hunder funker? Slags stort bind/matte du kan ligge på. Veldig viktig at du rapporterer inn til FHI om at du er nok en kvinne som har fått mensforstytrelser av vaksinen! Anonymkode: 4748f...885 Tisselaken ja, det har jeg ikke tenkt på. Tusen takk for tips! Hvordan melder jeg det inn? Anonymkode: a7ef9...cf7
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #4 Skrevet 7. desember 2022 Man får også kjøpt pads på apoteket, vet ikke hvor mange som er i en pakke, men er en god del. De er vel kanskje 50x70 cm eller noe sånt. Greie å kunne ha med om man skal sove borte. Forøvrig helt enig om å melde inn. Jeg gikk fra ingen mens pga minipille til blødninger i over to måneder i strekk. Hos gynekologen fikk jeg beskjed om at det var en polypp som absolutt ikke kunne ha noe med vaksinen å gjøre, og ikke var noe jeg skulle melde fra om. Men det begynte kort tid etter vaksinen, så jeg tenker nå mitt likevel. Anonymkode: f479b...d28
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #5 Skrevet 7. desember 2022 Har noen testet ut sånn menskopp på natta? Anonymkode: a7ef9...cf7
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #6 Skrevet 7. desember 2022 Meld inn via fastlegen/fhi eller Helse Norge sine sider Anonymkode: 0cd6a...08d
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #7 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Meld inn via fastlegen/fhi eller Helse Norge sine sider Anonymkode: 0cd6a...08d Okay! Takk for svar 😀 Anonymkode: a7ef9...cf7
MyCupOfTea Skrevet 8. desember 2022 #9 Skrevet 8. desember 2022 Menskopp redda meg. Pluss tisselaken for de sjeldne nettene det plutselig er mye.
MyCupOfTea Skrevet 8. desember 2022 #11 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Har noen testet ut sånn menskopp på natta? Anonymkode: a7ef9...cf7 Det fungerer veldig fint for min del. Merker den ikke. Greit å ha bind og tisselaken i tillegg, dersom man blør mye og koppen blir full ila natten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå