Gå til innhold

His Dark Materials sesong 3

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er stor fan av His Dark Materials (elsker bøkene) og følger med på TV-serien også. Likte de 2 første episodene i sesong 3 godt, selv om de naturlig nok har gjort endringer i forhold til bøkene. Gleder meg stort til å se hvordan resten av sesongen blir …

Flere som følger med, og har synspunkter?

Anonymkode: 81860...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÅH! Har sesong 3 kommet!!! Å nei, jeg som nettopp har kansellert HBO-abonnementet... For det er vel der den går?

Jeg har også lest bøkene for mange år siden, likte dem godt, og liker denne serien. :)

Anonymkode: 2757b...ff1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

ÅH! Har sesong 3 kommet!!! Å nei, jeg som nettopp har kansellert HBO-abonnementet... For det er vel der den går?

Jeg har også lest bøkene for mange år siden, likte dem godt, og liker denne serien. :)

Anonymkode: 2757b...ff1

Bare et par episoder. Du kan like godt vente til januar, da får du se alle episodene. Tipper sesongen vil vare inn i januar

Anonymkode: 76e44...8c1

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett 2 sesonger, men føler vel det er gått så lang tid mellom sesongene at når jeg så de første to eps av sesong 3, skjønte jeg nesten ikke bæret.

Men kommer vel inn i det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker serien og følger med på sesong 3. Litt dumt at det har gått så lang tid mellom - glemt mye av sesong 1 og 2, men skal kose meg glugg med denne her likevel😊

Anonymkode: adc4d...660

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...