Gå til innhold

Alt tyder på at han liker meg, men han har ikke sagt noe rett ut. Burde jeg spørre han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker han kjempegodt, jeg er forelsket, problemet er bare at jeg er i et forhold. Han er singel. Alt han gjør tyder på at han liker meg litt ekstra, men jeg er likevel i tvil. Jeg kommer til å gå fra min nåværende hvis han andre vil ha meg. Burde jeg spørre han? Og hvordan kan jeg spørre om det uten å skremme og virke desperat?

Jeg trenger ingen råd om å «rydde opp hjemme, være singel før jeg går inn i noe nytt osv,» alt det der vet jeg.

Anonymkode: f3f5b...4aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så det du mener er at du vil forsette med samboeren din hvis han ikke vil ha deg, men om han vil så kaster du samboeren din bort på dagen? Stakkar fyr.. 

Anonymkode: 941a8...03a

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvordan du kan spørre om det uten å virke intens og desperat er umulig å si når vi ikke vet hvordan relasjon dere har. Er han elskeren din? En venn? En i kassa på REMA du smiler til? 

Anonymkode: c2668...129

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvordan du kan spørre om det uten å virke intens og desperat er umulig å si når vi ikke vet hvordan relasjon dere har. Er han elskeren din? En venn? En i kassa på REMA du smiler til? 

En venn. Vi henger mye sammen.  Vi prater om det meste, men akkurat her vet jeg ikke hvordan jeg bør gå fram. TS 

Skrevet

Hvorfor blir du ikke single først?

• Nyttig 1
Skrevet

Derfor menn og damer ikke burde være venner.

Anonymkode: 6a11d...a51

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

En venn. Vi henger mye sammen.  Vi prater om det meste, men akkurat her vet jeg ikke hvordan jeg bør gå fram. TS 

Da kan du spørre rett ut under en god samtale om han noen gang har tenkt på deg som noe mer enn venn

Skrevet

Ts her. Ut av fem som har svart i tråden var det kun én som faktisk svarte på spørsmålet mitt i hi. 

Kan jeg spørre han om hva han tenker om at jeg snart er singel? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ts her. Ut av fem som har svart i tråden var det kun én som faktisk svarte på spørsmålet mitt i hi. 

Du er lite voksen i hodet ditt. Derfor er det så få som gidder å svare deg.

Anonymkode: 7bb1b...3aa

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja men han kommer nok ikke til å svare noe mer enn generelt at han støtter deg som venn og håper du får det bra. Det er altfor risky å svare noe om at da vil han gripe sjansen med deg for han er sikker redd for å ødelegge vennskapet. Det blir jo risikoen fra din side ved å fortelle han om følelsene dine også 

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Ja men han kommer nok ikke til å svare noe mer enn generelt at han støtter deg som venn og håper du får det bra. Det er altfor risky å svare noe om at da vil han gripe sjansen med deg for han er sikker redd for å ødelegge vennskapet. Det blir jo risikoen fra din side ved å fortelle han om følelsene dine også 

Nettopp. Det er det jeg tenker og, at han kommer sikkert bare til å svare noe generelt…

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...