Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan en mann rundt lillefingeren? (Ikke ta det psykopatisk)😂 Greia er at det er en gutt som egentlig er veldig giret på meg, virker som han leker litt, og jeg vil egt dominere han tilbake, burde jeg være overlegen? Nr han starter samtale, burde jeg ghoste/åpne/svare kort? Tips?

Anonymkode: 69da1...653

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker han og han liker meg, men han er ikke forhold person og det er jeg, ingenting skjedd enda, men jeg vil ha noe mer. Grunnen til han ikke er det er fordi hans eks kontrollerte han veldig og da er han sikker på å ikke ha forhold, troooor jeg.

Skrevet

Det vil være veldig individuelt hva en person setter pris på i en relasjon. 

Hvis han liker å leke litt med deg så liker han sikkert også at du er betatt. Han fisker nok etter komplimenter og oppmerksomhet, noen til å stryke egoet hans.

Det kan jo være en plass å starte?

Anonymkode: cf439...f2d

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det vil være veldig individuelt hva en person setter pris på i en relasjon. 

Hvis han liker å leke litt med deg så liker han sikkert også at du er betatt. Han fisker nok etter komplimenter og oppmerksomhet, noen til å stryke egoet hans.

Det kan jo være en plass å starte?

Anonymkode: cf439...f2d

Han pleier alltid  svare på det jeg spør om,

men noen ganger overser han meldinger/snaps som egt ikke er til å svare på, altså jeg vet ikke, men virker som han kan dulle som han vil med meg, og det godtar jeg ikke så jeg vil gjøre det tilbake, men han er egt keen på meg. 

Skrevet

Om han ikke vil være i forhold fordi han ble kontrollert av eksen, så tror jeg kanskje ikke han vil sette pris på at du prøver dominere han... 

Hvordan ville du syntes det var om noen ghostet deg eller bare svarte kort? Hadde du syntes det var en trivelig person? Hadde noen jeg var interessert i gjort det, så hadde jeg gitt helt opp, å gått videre.

Hva med å bare bruke tid på å bli kjent, snakke sammen, og gi tid?

Anonymkode: edb71...d49

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

men noen ganger overser han meldinger/snaps som egt ikke er til å svare på, altså jeg vet ikke, men virker som han kan dulle som han vil med meg, og det godtar jeg ikke så jeg vil gjøre det tilbake, men han er egt keen på meg. 

Vent litt, du klager på at han ikke svarer på meldinger som egentlig ikke er til å svare på? Hæ? Det er da helt normalt å ikke alltid respondere på alle meldinger som ikke er noe svare på....

Om du mener han skal svare på absolutt alt hele tiden, så virker du kontrollerende.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vent litt, du klager på at han ikke svarer på meldinger som egentlig ikke er til å svare på? Hæ? Det er da helt normalt å ikke alltid respondere på alle meldinger som ikke er noe svare på....

Om du mener han skal svare på absolutt alt hele tiden, så virker du kontrollerende.

Han kan jo gi et pip fra seg da isteden for å være såååå kald. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hvordan en mann rundt lillefingeren? (Ikke ta det psykopatisk)😂 Greia er at det er en gutt som egentlig er veldig giret på meg, virker som han leker litt, og jeg vil egt dominere han tilbake, burde jeg være overlegen? Nr han starter samtale, burde jeg ghoste/åpne/svare kort? Tips?

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg liker han og han liker meg, men han er ikke forhold person og det er jeg, ingenting skjedd enda, men jeg vil ha noe mer. Grunnen til han ikke er det er fordi hans eks kontrollerte han veldig og da er han sikker på å ikke ha forhold, troooor jeg.

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Stakkars mann

Anonymkode: 0bd1b...f6e

Skrevet

Gi ham sex og blowjobs i massevis så har du ham rundt lillefingeren, for en stund da.

Det er ikke noe annet som fungerer.

Anonymkode: 755f5...b3e

Skrevet

Når han ikke er forholdsperson hadde jeg styrt unna han. Du blir i beste fall bare brukt for sex en stund før han sårer deg og sier at han ikke er klar for noe og dumper deg, før han finner en ny å ha sex med og fortsetter sånn å såre og bruke damer. 

Røde flagg skal du ta seriøst og ikke tro at du kan fargelegge et rødt flagg til å bli et grønt flagg. Han spiller ikke hard go get, han er bare ikke interessert i noe mer seriøst. 

Uansett hvordan du prøver så vil det ikke gjøre han noe mer healet og klar for forhold eller noe mer glad i deg for noe seriøst. 

Og å drive å spille hard to get mot han eller ghoste han gjør hvertfall at han ikke ser på deg som et trygt og stabilt kjæreste emne for da virker du bare ustabil og full av issues selv. 

Anonymkode: b72ea...3f5

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Han kan jo gi et pip fra seg da isteden for å være såååå kald. 

Ta hintet 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Når han ikke er forholdsperson hadde jeg styrt unna han. Du blir i beste fall bare brukt for sex en stund før han sårer deg og sier at han ikke er klar for noe og dumper deg, før han finner en ny å ha sex med og fortsetter sånn å såre og bruke damer. 

Røde flagg skal du ta seriøst og ikke tro at du kan fargelegge et rødt flagg til å bli et grønt flagg. Han spiller ikke hard go get, han er bare ikke interessert i noe mer seriøst. 

Uansett hvordan du prøver så vil det ikke gjøre han noe mer healet og klar for forhold eller noe mer glad i deg for noe seriøst. 

Og å drive å spille hard to get mot han eller ghoste han gjør hvertfall at han ikke ser på deg som et trygt og stabilt kjæreste emne for da virker du bare ustabil og full av issues selv. 

Enig, du kan ikke tvinge eller lure noen til å bli forholdsperson.

Anonymkode: 0db3e...083

Skrevet

Litt i samme situasjon, og jeg fant ut en ting som funket. Han lurte på om jeg ville gjøre en ting med han. Jeg sa at «sorry, jeg avtalte nettopp med Line at jeg skal det og det.» Da ble han stille før han ut av det blå kom løpende etter og joinet oss. Det føltes digg. 

Anonymkode: f20dd...d9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...