AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #1 Del Skrevet 7. desember 2022 Er kvinne, men har dessverre de senere årene fått mer hårvekst på haka og litt under haka. Fjerner det med en spesiell høvel som fungerer ok, men det kommer fort igjen! Må barbere nesten hver dag for å fjerne alt. Har noen erfaring med laser eller annen behandling som fjerner hårene mer permanent? Eller hvertfall i mye lenger tid enn med barberhøvel? Føler ikke huden har så godt av den stadige barberingen heller. Anonymkode: 55e9d...8be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 7. desember 2022 #2 Del Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er kvinne, men har dessverre de senere årene fått mer hårvekst på haka og litt under haka. Fjerner det med en spesiell høvel som fungerer ok, men det kommer fort igjen! Må barbere nesten hver dag for å fjerne alt. Har noen erfaring med laser eller annen behandling som fjerner hårene mer permanent? Eller hvertfall i mye lenger tid enn med barberhøvel? Føler ikke huden har så godt av den stadige barberingen heller. Anonymkode: 55e9d...8be Jeg napper de bort med pinsett. Det holder hårene borte lengst mulig synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #3 Del Skrevet 7. desember 2022 Ikke napp fordi det stimulerer hårsekkene til å produsere mer hår. Gå til hudpleier og ta elektrolyse. Anonymkode: 8e40c...2fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #4 Del Skrevet 8. desember 2022 Jeg bruker en krem som heter Vaniqa. Du kan spørre legen om denne, siden man må ha resept. Brukes to ganger om dagen. Man får resultater etter 1-2 måneder, og resultatet vedlikeholdes om man fortsetter å bruke den. For meg har den hjulpet mye; rundt 85 - 90% av hårene er borte. Fungerer best om man bruker pinsett samtidig, spesielt i starten. Det er nok en myte at plukking stimulerer hårvekst. Anonymkode: 61ddd...14b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #5 Del Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ikke napp fordi det stimulerer hårsekkene til å produsere mer hår. Gå til hudpleier og ta elektrolyse. Anonymkode: 8e40c...2fc Hilsen alle som nappet øyebrynene, og som nå må tegne de på... Anonymkode: 5fab4...520 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #6 Del Skrevet 8. desember 2022 Jeg napper eller vokser. Da holder de seg borte en god stund. Og nei, det stimulerer selvfølgelig ikke til at det produseres mer hår. Da hadde jeg sett ut som en mann nå og det gjør jeg ikke. Anonymkode: 89371...e02 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #7 Del Skrevet 8. desember 2022 Jeg bruker øyebrynskniv, har ikke mye hårvekst men litt dun, og går over sånn ca en gang i uka. Anonymkode: deef2...96e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiljeKP68 Skrevet 8. desember 2022 #8 Del Skrevet 8. desember 2022 Jeg sliter med mye hår i ansiktet, men er kvitt alt nå! Kjøpte en hårfjerningmaskin dings, fra Alvaskin og er egentlig utrolig fornøyd med den. Anbefales virkelig. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mlifjeld Skrevet 17. desember 2022 #9 Del Skrevet 17. desember 2022 IPL laser. Eneste som får de til å faktisk forsvinne. Jeg (og både min søster og kusine) har hatt veldig god effekt av braun silk pro 5 mot alt av mørke hår både i ansiktet og ben/bikinilinje. du må ikke nappe deg når du bruker laser, kun barbere deg. Men etterhvert blir det mindre og mindre å barbere. Laseren har også best effekt på lys hud med mørke hår. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2022 #10 Del Skrevet 17. desember 2022 mlifjeld skrev (7 minutter siden): IPL laser. Eneste som får de til å faktisk forsvinne. Jeg (og både min søster og kusine) har hatt veldig god effekt av braun silk pro 5 mot alt av mørke hår både i ansiktet og ben/bikinilinje. du må ikke nappe deg når du bruker laser, kun barbere deg. Men etterhvert blir det mindre og mindre å barbere. Laseren har også best effekt på lys hud med mørke hår. Jeg har Braun IPL men jeg er redd for å barbere meg på overleppa. Hva med de hårene som ikke er synlige? Når de også kuttes, vil de ikke vokse ut mer butte og synlige inntil man får bukt med de med IPL en? Anonymkode: eda98...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mlifjeld Skrevet 17. desember 2022 #11 Del Skrevet 17. desember 2022 Er en myte at hårene blir tykkere og mer synlige av barbering. Men om du er redd for butte hår, kan du barbere deg hver morgen og bruke laseren oftere. Da er de aldri synlige hvertfall. Helt ærlig brukte jeg min nesten hver dag i begynnelsen. Og merket ganske raskt forbedringer. Nå bruker jeg den et par fanger i mnd. Var dum og nappet i en periode og nå kom de tilbake fordi de ble jo ikke svidd vekk av laseren som de andre hårene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 17. desember 2022 #12 Del Skrevet 17. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 7.12.2022 den 22.33): Ikke napp fordi det stimulerer hårsekkene til å produsere mer hår. Gå til hudpleier og ta elektrolyse. Anonymkode: 8e40c...2fc Neida, jeg får ikke mere hår av å nappe. Det holder de lengst borte,og får heller ikke flere hår av den grunn. Elektrolyse er svindyrt,og uaktuelt for min del. Har heller ikke så mye hår i ansiktet som jeg fjerner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #13 Del Skrevet 18. desember 2022 For meg fungerer det å kombinere voks på overleppen, veet ansiktstrimmer (mini smal barbermaskin for ansikt), øyenbrynskniv, og pinsett. Har alt lett tilgjengelig, og tar det fortløpende, bruker ikke alt på en gang. Anonymkode: c0d2f...645 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå