Gå til innhold

Skikkelig utro manne dritt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han vil ha meg men dra ut og på julebord skal han og sikkert ligge med bært etter bært der oså har nye jenter på face plusselig nå unge og pene..... sikkert wn sjult tinder profil eller noe lignende jeg vet ikke hvordan jeg får konfrontert han???? Tips tas mot med stor tak!!!

Anonymkode: 4e7c7...d31

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager altså men, HÆ?😂

"Skikkelig utro manne dritt" fordi han skal på julebord og har noen nye venner på Facebook?😳

Anonymkode: 2f3c8...5a1

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Beklager altså men, HÆ?😂

"Skikkelig utro manne dritt" fordi han skal på julebord og har noen nye venner på Facebook?😳

Anonymkode: 2f3c8...5a1

Ja!!!!! IKKE uvanlig dette her og jeg vet ikke hvor ellers en gamel mann som han hadde funnet seg noen å bli venn med anney enn tinder og slike!!!!! og jeg kan ikke hans passord til mofil og sikkert skjuler mye inne pæ der

Skrevet

Og jobber mye over tid og er sent hjemme for det føller jeg med på ingen som jobber til 7 om kvelden bår man bare er en selger 

Skrevet

Leter etter bedre en meg men det jeg blir sinna for er at han ikke sier det til tryne mitt men holder det sjult til han finner ei og da slår han opp og nå bare bruker han meg for å ikke vøre alene for han har ikke sikker het på at han får andre i forhold og det er vondt

Skrevet

Må konfrontere han og slå popp selv! Men vet ikke hvordan for har ikke bevis for har ikke mobil passord

Skrevet

Hjelp. Håper han kommer seg unna deg

Anonymkode: 0d208...d49

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Leter etter bedre en meg men det jeg blir sinna for er at han ikke sier det til tryne mitt men holder det sjult til han finner ei og da slår han opp og nå bare bruker han meg for å ikke vøre alene for han har ikke sikker het på at han får andre i forhold og det er vondt

Vurdert å skrive bok? Med denne typen fantasi (du sier selv at du ikke har bevis) kunne du faen meg ha skrevet litt av ei underholdende bok!

Anonymkode: 8756c...749

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Dette er den reneste form for White Trash jeg har sett. 

Anonymkode: 47ac3...912

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

På tide å skru igjen korken på vinflaska?

Skrevet

Å jobbe overtid er vanlig. Han jobber med salg? Mulig disse damene på Facebook er noen han har møtt via jobb. Du får ellers spørre han hvem de er. 

Hvordan får du dette til å bety at han er ute etter andre enn deg, bruker deg som underholdning evt for å ikke ende opp alene, og kommer til å slå opp når han finner seg ei annnen ei?

Er mannen bare noen hakk klokere enn deg, så forstår han nok at dersom han ønsker forhold med andre, så er forholdet han allerede er i over. Da hadde han slått opp. 

Anonymkode: 8ea04...184

Skrevet

Å jobbe overtid er vanlig. Han jobber med salg? Mulig disse damene på Facebook er noen han har møtt via jobb. Du får ellers spørre han hvem de er. 

Hvordan får du dette til å bety at han er ute etter andre enn deg, bruker deg som underholdning evt for å ikke ende opp alene, og kommer til å slå opp når han finner seg ei annnen ei?

Er mannen bare noen hakk klokere enn deg, så forstår han nok at dersom han ønsker forhold med andre, så er forholdet han allerede er i over. Da hadde han slått opp. 

Anonymkode: 8ea04...184

Nei han er sikkert redd for å bære alene og ellers kan han være redd for meg eller min reaksjon om han slår opp!!!! At jeg kommer til å henge ut masse dritt om han og snakke styggt om han om usanne ting!!!!! Ikke sikkert han tørr det selv om jeg har sakt at han må bære ærlig for jeg bil ikke kaste bort mitt hjerte på ham

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Vurdert å skrive bok? Med denne typen fantasi (du sier selv at du ikke har bevis) kunne du faen meg ha skrevet litt av ei underholdende bok!

Anonymkode: 8756c...749

Ikke fantasi men min sannhet og hve jeg må leve i

Skrevet

Ts må skjønne at ofte så er utroskap et uhell. Hvor mange menn har ikke opplevd på julebordet at de har snublet i dørstokken og landet med kølla inn i ei dame som tilfeldigvis lå på gulvet med spredte bein. 

Anonymkode: 1b65b...944

Skrevet

Dropp konfrontasjon, dropp han istedet når han er av den typen der! Når det er så ille allerede nå blir det bare værre!

Anonymkode: b4aa1...6b2

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Ts må skjønne at ofte så er utroskap et uhell. Hvor mange menn har ikke opplevd på julebordet at de har snublet i dørstokken og landet med kølla inn i ei dame som tilfeldigvis lå på gulvet med spredte bein. 

Anonymkode: 1b65b...944

Det er bae tull@!!!! Har vilje styrke selb når full!!!!

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dropp konfrontasjon, dropp han istedet når han er av den typen der! Når det er så ille allerede nå blir det bare værre!

Fa kommer ham å si at det ikke samt oh leke såret igjen og jeg vil høre unnskyld

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Må konfrontere han og slå popp selv! Men vet ikke hvordan for har ikke bevis for har ikke mobil passord

Du trenger egentlig ikke bevis. At du stoler så lite på han og det å være sammen med han får deg så stressa og usikker er nok grunn til å slå opp. Et forhold skal få frem dine beste sider, ikke dine verste 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fa kommer ham å si at det ikke samt oh leke såret igjen og jeg vil høre unnskyld

Hva hjelper det å høre unnskyld når skaden allerede har skjedd? Kommer du til å stole på han i all fremtid bare fordi han sier unnskyld? Nei 

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke fantasi men min sannhet og hve jeg må leve i

Tviler ikke et øyeblikk på at dette er din sannhet og noe du må leve i. Jeg tror det beste du kan gjøre er å droppe forhold for nå og heller gå til en psykolog og få hjelp med dine issues. Ellers vil du ta denne aggresjonen, frykt for å bli bedratt og manglende tillit med deg inn i evt senere forhold.

Til slutt ender du opp med som en bitter "all menn er utro svin"-type, når det er du som ikke har tatt tak i egne issues.

Anonymkode: 47ac3...912

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...