Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og hjelp. 
Jeg er gravid i uke 9 og jeg blør. Ikke floder men «mens». 
Legen sier at det er helt normalt. 

Men ja, dette er første svangerskapet jeg går gjennom og alt er skummelt. 

Noen som har vært gjennom samme skumle følelse å kanskje har lyst å roe meg mer litt 😅

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg er 8+6 i dag, og i går hadde jeg en rød blødning da jeg var på toalettet om morgenen. Sånn at toalettskåla ble rød, pluss et par tørk. Resten av dagen hadde jeg litt brun utflod. Så ga det seg. Jeg leser på Helseoversikt-appen at man kan få en liten blødning i uke 9 fordi morkaken overtar funksjonen å gi næring til fosteret. Flere steder står det også at blødning i første trimester er veldig vanlig uten at det er noe farlig for fosteret. Kan legge til at jeg hadde småblødninger/spotting i uke 4 og 5 også, men på ultralyd i uke 7 så alt fint og hjertet banket som det skulle. Jeg synes også det var skummelt med den blødningen jeg hadde i går, men prøver å ikke bli altfor stresset så lenge jeg ikke har smerter. Håper det går fint med deg og den lille!

Anonymkode: 8ff92...5cc

Skrevet

Jeg blødde også i uke 9, men legen var ikke bekymret så lenge jeg ikke hadde smerter og kraftig blødning over flere dager. Blødningen varte bare noen timer og så var det over :) jeg var også kjempestresset, så jeg ble henvist til ultralyd (tror han gjorde det mest for å roe nervene mine ❤️ ), kan hende det hjelper deg også om du tar en tur for å sjekke at alt står bra til? Blødninger i svangerskapet er forøvrig normalt, 1/3 opplever dem :) i mitt tilfelle var det et blodkar som hadde sprukket

Anonymkode: 11501...ee1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...