Gå til innhold

Sjekker du ut rullebladet til en person du har datet en stund?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig?

Anonymkode: 6889d...04e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan skal du få det til tenker du? Dette er ikke opplysninger som ligger ute for hvermannsen å sjekke. Det er en hel prosess bare å få vandelsattest for deg selv. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Slikt er ikke offentlig informasjon i Norge. 

Anonymkode: 35fd1...a58

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja. Har en kompis som jobber i politiet. Om jeg begynner å bli seriøs med en date så sjekker han henne for meg. Dette er jo ikke lov da men en gang ble jeg meget lettet. Daten hadde en sak med namsmannen og utkastelse pga manglende betalt husleie. Bra jeg ble advart der..

Anonymkode: 40294...4f7

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Er det vanlig?

Anonymkode: 6889d...04e

Stjele bank IDen til folk og angi seg for å være dem er ikke vanlig. Ellers ser jeg ikke hvordan du sku fått til dette. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja. Har en kompis som jobber i politiet. Om jeg begynner å bli seriøs med en date så sjekker han henne for meg. Dette er jo ikke lov da men en gang ble jeg meget lettet. Daten hadde en sak med namsmannen og utkastelse pga manglende betalt husleie. Bra jeg ble advart der..

Vert det ikkje logga nett som i helsestellet? Det er straffbart og han kan missa jobben. 

• Liker 2
Skrevet

Dette er ikke sant, og er det sant, ligger kompisen din dårlig an! 

Anonymkode: 0a5e4...ce6

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig. Bruker å la de levere inn vandelsattesten sammen med kredittvurderingen og CVen. Referanser er et must. 

Anonymkode: 321fc...d90

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Løgn og atter løgn. 

Politiet mister jobben om de sjekker sånt for seg eller venner. Det er ikke alle i politiet som engang har tilgang til registrene og de som har det blir logget at har sjekket så det der skjer ikke 

Anonymkode: 0fae5...cfd

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Dummeste jeg har lest 

Anonymkode: f1e2b...f03

• Liker 1
Skrevet

For å svare ts seriøst så har det vært et par stk jeg har spurt om har vært tatt av politiet før. En svarte ja og sa slosskamp og jeg ba om fler detaljer for å finne ut om det var normalt fyllerør eller om han hadde aggresjonsproblemer. Og joda det var fyllerør nemlig en annen som så stygt på han så han gikk å klinte til han og slo han i ansiktet med en flaske til han brakk nesa. Jeg reiste meg opp der og da og sa at voldelige tendenser var dealbreaker for meg og sa hadet.

Anonymkode: 0fae5...cfd

• Liker 2
Skrevet

Hvis jeg hadde visst hvordan. På små steder vil kanskje ryktebørsen avsløre folk, og i jungelen har man selvfølgelig jungeltelegrafen, men i byer går rullebladene ofte under radaren.

Anonymkode: 89ee6...c50

Skrevet

De fleste jeg har datet har fortalt meg om slikt av fri vilje. Menn med vold på rullebladet rører jeg ikke. Trist at mennesker som kunne vært gode må ty til vold. Det er helt uaktuelt. "Jeg gjør ikke sånt lenger." Jada.

Anonymkode: de261...c30

Skrevet

Jeg har en sak på meg,er dømt og sonet ferdig.Jeg har spurt etterforskerne om hva som står i min handel,ingen har klart gi meg et svar.Litt merkelig at en kompis da bare kan få den ut for noen🙈😏

Anonymkode: 20cb5...365

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Selvfølgelig. Bruker å la de levere inn vandelsattesten sammen med kredittvurderingen og CVen. Referanser er et must. 

Anonymkode: 321fc...d90

Ikke glem helseattest fra legen med utvidet kjønnssykdomhistorikk! 

Anonymkode: 387c4...de0

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Særlig.

Anonymkode: 1d701...8f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...