AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #1 Skrevet 7. desember 2022 Barnet ønsker seg fingerhansker, som da har åpne fingertupper, men som har en «lue» til hver finger. Altså det skal ikke være fingerhansker med kun en greie som man drar over for å få en vott. hun mente hun hadde sett en med dette. Så man skal da kunne ta ut fingrene individuelt og ha de andre dekket. Håper jeg gjør meg forståelig vet ikke hva jeg skal søke opp! Finner det ikke på nettet noen som vet? Anonymkode: 7f69d...bf1
trøndermann38 Skrevet 7. desember 2022 #2 Skrevet 7. desember 2022 Har sett på en butikk på Støren, ei som lager selv.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #3 Skrevet 7. desember 2022 trøndermann38 skrev (1 minutt siden): Har sett på en butikk på Støren, ei som lager selv. Hva heter butikken? Anonymkode: 7f69d...bf1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #4 Skrevet 7. desember 2022 Har sett slike som har åpning for hver finger, men husker ikke hvor 😅 men her er noen som kan bli til vott, mulig det kan gi tips til søkeord: https://www.superdrystore.no/womens/accessories/details/242312/flettestrikkede-hansker-lysebla Anonymkode: 54024...d7e 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #5 Skrevet 10. desember 2022 Jeg skjønner hva du mener, men kan ikke huske å ha sett dem i butikk på en stund. Men det du beskriver er vel en variant av pulsvanter/pulshansker/pulsvarmer. Ville og søkt på fingervanter. Anonymkode: 0c0a0...3a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå