AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #1 Skrevet 7. desember 2022 Har vært på flere dater med ei dame jeg liker godt å liker kjemien vi har fått. Hun er litt beskjeden og stille av seg, men har ettervert åpnet seg litt mer. Men idag sendte jeg mld å sa jeg hadde kjøpt en julegave til henne. Og fikk tilbake at "av meg skal du få et av kusehårene mine i julegave". Jeg ble satt ut og sendte "hehe" tilbake. Men fikk ikke svar. Sendte mld noen timer etter å spurte hva hun mente men fortsatt ikke svar. Kan hun være sur på meg for noe? Var det ment frekt eller humor? Er hun flau over at hun skrev det? Hun virker så høflig alltid så dette forstår jeg ikke. Anonymkode: 356d7...260
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #2 Skrevet 7. desember 2022 Har du tenkt på å prøve deg som amatør standupkomiker? Anonymkode: eee64...5e2 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #3 Skrevet 7. desember 2022 Du stiller gode spørsmål. Oppdater oss når du får svar. Anonymkode: 310ee...b77
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #4 Skrevet 7. desember 2022 Liker stilen hennes Anonymkode: 9ce29...ee8
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #5 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har vært på flere dater med ei dame jeg liker godt å liker kjemien vi har fått. Hun er litt beskjeden og stille av seg, men har ettervert åpnet seg litt mer. Men idag sendte jeg mld å sa jeg hadde kjøpt en julegave til henne. Og fikk tilbake at "av meg skal du få et av kusehårene mine i julegave". Jeg ble satt ut og sendte "hehe" tilbake. Men fikk ikke svar. Sendte mld noen timer etter å spurte hva hun mente men fortsatt ikke svar. Kan hun være sur på meg for noe? Var det ment frekt eller humor? Er hun flau over at hun skrev det? Hun virker så høflig alltid så dette forstår jeg ikke. Anonymkode: 356d7...260 ❤️ det er en gave. Hallo. Et kusehår. Anonymkode: 76f87...3ec
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #6 Skrevet 7. desember 2022 Veldig merkelig. Anonymkode: c1f04...c82
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #7 Skrevet 7. desember 2022 veldig spesielt. Kan noen andre ha tatt tlf hennes og svart? Hold oss oppdatert! Anonymkode: 81bd2...c11
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #8 Skrevet 7. desember 2022 Vet du ikke at kusehår er en vanlig gave? Jeg gir ett hver jul, og når han har fått tre hår så skal han lage en flette av dem og vise at han klarte det før jeg sier ja til frieriet😄 Anonymkode: eee64...5e2 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #9 Skrevet 7. desember 2022 Jeg pleier å gi rævhår til jul hvis jeg er sur på en fyr. Kusehåret får han ikke 😺 Anonymkode: c2c64...f29 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #10 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg pleier å gi rævhår til jul hvis jeg er sur på en fyr. Kusehåret får han ikke 😺 Anonymkode: c2c64...f29 Er det veldig langt?? Anonymkode: 76f87...3ec
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #11 Skrevet 7. desember 2022 Du får spare opp litt hår fra rassen og pakke inn i en eske som kan tas for å være en forlovelses ring og ha i bakhånda til eventuelt en nyttårs overraskelse. Anonymkode: 69125...fd2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #12 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du får spare opp litt hår fra rassen og pakke inn i en eske som kan tas for å være en forlovelses ring og ha i bakhånda til eventuelt en nyttårs overraskelse. Anonymkode: 69125...fd2 Er det ikke bedre å faktisk lage en ring av rasshårene da? Jeg hadde lett brukt den. Gjerne i familiemiddager og slektstreff og sånt. Anonymkode: 9ce29...ee8 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #13 Skrevet 7. desember 2022 Jeg synes det er koselig å gi bort ballepels til jul. Anonymkode: 6d97f...0e9
Gjest Paramount Skrevet 7. desember 2022 #14 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Liker stilen hennes Anonymkode: 9ce29...ee8 Jeg og. Men den er tydeligvis ikke henne, i følge ts. Hadde jeg fått fittehår fra dama, til julegave, pent dandert i et smykkeskrin, hadde jeg seriøst ikke trengt noe mer...dersom hun hadde kort skjørt og sort strømpebukse på julaften 😈
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #15 Skrevet 7. desember 2022 Hahahaha😂😆hun tullet. Og du sendte: hva mener du😂😆haha så søt du er. Men uansett når du svarte: "hehe" så er ikke det noe å svare på. Hun er nok ikke sur Anonymkode: d7e71...aa0
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #16 Skrevet 7. desember 2022 Hvis jeg svarer "hehe" etter en mann sender noe morsomt, så forventer jeg ikke noe svar tilbake. Anonymkode: d7e71...aa0
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #17 Skrevet 8. desember 2022 Kan det være at hun kom med en sånn kommentar fordi hun synes det var litt tidlig å gi julegave? At hun ikke er helt der? Og derfor sier noe slikt for å ta vekk litt den romantiske energien du satt ut ved å si at du kjøpte julegave? Eventuelt at hun bare er litt klein med romantikk så hun visste ikke helt hva hun skulle svare? Eller at hun bare tok en litt dårlig spøk. Hun er i hvert fall ikke sur, og det var ikke frekt. Anonymkode: 954f3...bc2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #18 Skrevet 8. desember 2022 Utrolig merkelig oppførsel spør du meg. Hadde noen svart noe sånt til meg så hadde det nok blitt slutt på datingen tvert. Om det liksom skal være humor så er det så usmakelig og lite morsomt at jeg hadde konkludert med at det ikke er en person jeg vil dele livet mitt med nei... Det kunne vært at noen hadde tatt mobilen hennes og tullet, men da burde hun jo svart senere. Anonymkode: d242e...50e
Serafin Skrevet 9. desember 2022 #19 Skrevet 9. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 7.12.2022 den 22.54): Du får spare opp litt hår fra rassen og pakke inn i en eske som kan tas for å være en forlovelses ring og ha i bakhånda til eventuelt en nyttårs overraskelse. Anonymkode: 69125...fd2 Ja, for da kan han lage "rasstafletter" 🤣 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2022 #20 Skrevet 9. desember 2022 Hehe jeg er litt sånn mot en jeg kjenner, men han synes nordmenn generelt er veldig kjedelige da. En veldig kul og forståelsesfull kar som får all drittjobben på jobb, som ingen vil ha, den kjedelige og tunge jobben. 😅 Anonymkode: 76f87...3ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå