Gå til innhold

hardangerbestikk

Fremhevede innlegg

Skrevet
Vi samler på Ramona. Enkelt og stilrent. Passer til alt.

Enig, det passer til "alt". Vi også samler på dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har også Ramona. Veldig fornøyd med det!

Skrevet

Vi har ADMIRAL

Den liker jeg. Gode å bruke og så passer d utmerket til servise og glass + resten av tingene jeg bruker til pynt når jeg dekker til penbord

Gjest Fruktfat
Skrevet

vi har admiral, passer best til serviset vårt.

Skrevet

Vi har Carina og bruker det til fest :)

Skrevet

har kristin, har fått i bursdags og julegave siden jeg var 10 + en del til konfirmasjonen, mest sannsynlig siden det er navnet mitt og det passer til telesølv som jeg og samler på.

synes det er veldig pent.

Skrevet

Jeg har sett et pent bestikk nylig - Hedda. Det har jeg satt på ønskelista til jul. Tror det er nytt, har ihvertfall aldri sett det før.

Skrevet
Jeg har carina...

jeg også. Det er solid og godt å holde i hånden. I tillegg finnes det mange serveringsdeler av bestikket.

:nissekonekyss:

Skrevet
jeg også. Det er solid og godt å holde i hånden. I tillegg finnes det mange serveringsdeler av bestikket.

:nissekonekyss:

:Nikke: Det har jeg også og jeg er veldig fornøyd med det.

Skrevet

Vi har Heidi. Det har ikke alltid vært enkelt å få tak i (må ofte bestilles), men er det desidert vakreste syntes jeg.

Skrevet

RAMONA. Liker de rene linjene, det passer godt til serviset vi har valgt ut ;)

Skrevet

Vi har Nina, begynnte å samle på det da jeg var 14-15 tror jeg. Skulle jeg valgt i dag ville det nok blitt Ramona eller Silje. Noe enkelt i alle fall :)

Er ikke missfornøyd med Nina, men syns ikke det er det fineste

Skrevet

-skulle jeg valgt et annet måtte det blitt Kristin

Skrevet

Da vi giftet oss fikk vi både carina og ramona og siden svigermor hadde lekset opp for meg at man bytter ikke bryllupsgaver har vi begge to... Grrr. :frustrert:

De er fine og ikke så forskjellig fra hverandre, men ville heller hatt ett helt sett, gjerne kristin.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har også Ramona og liker at det er enkelt med rette linjer.

Min søster har et stålbestikk som ikke er Hardanger, men Cosmos fra Til Bords. Dette liker jeg bedre enn noen av Hardanger-mønstrene. Det er litt billigere også; samtidig er Hardangerbestikk oftere på tilbud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...