Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes flagg på juletreet er så fint. Nostalgisk. Andre som liker å pynte med flagg til jul? Gjerne inspobilder! 

Anonymkode: 23e77...794

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis man tar fram norske flagg på andre dager enn 17 mai så blir man jo omtrent beskyldt for å være nynazist. 

Anonymkode: b0392...22f

Skrevet

Jepp. Har norsk flagg på juletreet 😊

Anonymkode: 4de63...306

Skrevet

Ja, må ha det på treet hvert år . Ikke oppvokst med det hjemme , men hos besteforeldre . Synes det er så koselig ! 

• Liker 1
Skrevet

Flagg må det være. Et år var flaggene borte og jeg måtte kjøre på flere butikker for å få kjøpt, for ellers ble det ikke jul her. 

Anonymkode: 539e1...ec3

Skrevet

Ja flagg må det være syns jeg :)  Koselig og fint :)

Skrevet

Nei, det gjør vi ikke. Jeg synes ikke det er så pent på juletreet og synes ikke det har noe med julen å gjøre heller. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg synes flagg på juletreet er så fint. Nostalgisk. Andre som liker å pynte med flagg til jul? Gjerne inspobilder! 

Anonymkode: 23e77...794

Det var vanlig før i tiden 

Skrevet

Jeg har arvet en del julepynt fra mine kjære besteforeldre, blant annet flagg, og disse må selvsagt på treet. Sikkert litt gammeldags og nostalgisk, men så liker jeg heller ikke trær som er sirlig pyntet med "årets farge", med ny pynt hvert år. På vårt tre henger alt mulig rart fra oldemors julekuler til diverse barnehageproduksjon. Og altså norske flagg

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hvis man tar fram norske flagg på andre dager enn 17 mai så blir man jo omtrent beskyldt for å være nynazist. 

Anonymkode: b0392...22f

Du har et noe forkvaklet syn på virkeligheten.

Til TS : Jeg har ikke flagg på treet da jeg ikke forbinder det med jul, synes heller ikke det er fin pynt på et juletre. Flagg på juletre forbinder jeg med juletrefester som barn; jeg kan ikke huske å ha sett mye av det i private hjem.

Skrevet

Jeg har ikke, men foreldrene mine har 🇳🇴 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...