AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #1 Skrevet 7. desember 2022 Noen som har opplevd dette og fått en forklaring? Finner ikke noe på google. Ikke sterke smerter som om noe er galt med babyen eller begynnende abort. Men jevne smerter av og på inni skjeden. Anonymkode: 0629b...d45
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #2 Skrevet 7. desember 2022 Ligament smerter du kanskje tenker på? Anonymkode: eee26...119
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #3 Skrevet 7. desember 2022 Kan du ha en infeksjon? Sopp eller noe sånt? Har hatt abort, fødsel og er gravid og mange vondter i forbindelse med det, men ikke i skjeden… abort har man vondt i rygg og livmor. Anonymkode: e5ea9...0e0
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #4 Skrevet 7. desember 2022 Nei ikke ligamentsmerter, det har jeg også altså, men denne smerten er inni skjeden. Ingen symptomer på infeksjon, men får nevne det for legen neste kontroll. Anonymkode: 0629b...d45
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #5 Skrevet 7. desember 2022 Som om det stikker i livmormunnen? Det har jeg og, og det er vanlig vistnok, den lukker seg. Når jeg googlet smerter i underlivet gravid så ser jeg at så lenge de ikke er konstante er det helt normalt. Anonymkode: c1337...0bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå