AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #1 Del Skrevet 7. desember 2022 Jeg drikker av og til battery uten kalorier (er i alle fall det som står på boksen), men nå når jeg så bakpå så inneholder den faktisk 10 kalorier, hvorfor står det på forsiden at det er 0 da? Anonymkode: fe559...01f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #2 Del Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg drikker av og til battery uten kalorier (er i alle fall det som står på boksen), men nå når jeg så bakpå så inneholder den faktisk 10 kalorier, hvorfor står det på forsiden at det er 0 da? Anonymkode: fe559...01f Kontakt produsenten Anonymkode: 05934...6b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #3 Del Skrevet 7. desember 2022 Fordi 10 kalorier har like stor innvirkning på kroppen som 0. Med mindre du har et høy konsum av drikken såklart, da baller jo til og med 10 kalorier på seg. Anonymkode: 3e5fe...e6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå