Gå til innhold

Hvilken av disse ser mest ut som en forlovelsesring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger en ring som ligner en forlovelsesring, eller som får en mann til å lure på om dette kan være en forlovelsesring... Det beste er om han lurer, ikke at det er opplagt. 

Skal ikke gå inn på selve bakteppet for dette, men det er veldig viktig for meg. 

Ingen av disse to er klassiske forlovelsesringer men jeg tror jeg ville ha stusset på begge.... Hvis de satt på den rette fingeren. 

Hvilken ville du gått for dersom du skulle late som om....? 😅 

20221205_203123.jpg

Screenshot_20221207_153036_Samsung Internet.jpg

Anonymkode: 68996...3e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen av dem ville vært i nærheten av å gi meg den mistanken 

Anonymkode: 1c2d3...da5

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet

Ingen av de

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ingen. Men måtte jeg velge, så hadde det blitt nr 2. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er så vanlig å bruke alle slags ringer som forlovelsesring, å bruke alle slags ringer på hvilken som helst finger uten å være forlovet og å være forlovet uten ring at det ikke er en kobling jeg gjør uansett. Den eneste gangen jeg har lurt på om noe var en forlovelsesring var da en kollega holdt fram hånda med en enkel diamantring og sa med entusiasme -Se! Jeg har fått ny ring! 

Skrevet
Hannah80 skrev (7 minutter siden):

Nr 2 ser ut som noe en 17 år gammel jente bruker for å pynte seg 

Skrevet

Første ser ut som en herrering, og andre ser ut som noe perlet juggel man kan kjøpe på julemarked.

Bedre om du kjøper en zirkonia sølvring eller noe med krystaller fra Swarovsky..

Anonymkode: 04c61...700

• Liker 3
Skrevet

Hadde vi vært i USA er det vel typisk med en tynn ring i hvitt gull med én diamant av litt størrelse. Her i Norge er det vel fortsatt den type ring som er litt flat og bred (ganske lik klassisk giftering som det er mulig med inskripsjon på), som er mest klassisk forlovelsesring.  Men det er muligens en tradisjon som ikke lenger står like sterkt. 

Måtte jeg velge hadde det blitt ring nr. 2. Ring nr. 1 ser litt maskulin ut.

Anonymkode: 19c86...abd

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Nr 2 ser ut som noe en 17 år gammel jente bruker for å pynte seg 

Nr. 1 ser ut som en herrering.

Anonymkode: 5c722...bd0

• Liker 2
Skrevet

Jeg beklager, men ingen av disse ringene ville ha gitt meg mistanke om at du er forlovet. Du får en pen "diamantring" for et par hundre kroner på Bjørklund. Gå heller for det enn disse to ringene.

• Liker 4
Skrevet

Hadde kun tenkt forlovelsesring om det hadde vært en ring med en diamant! 

Anonymkode: 6de50...abe

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nr. 1 ser ut som en herrering.

Anonymkode: 5c722...bd0

Ja begge ringene var grusomme og langt fra noe som kan ligne en forlovelsesring! 

Skal man først fake en forlovelse så burde man i det minste kjøpe noe som tilsvarer en ordentlig forlovelsesring

• Liker 3
Skrevet

En mann legger ikke merke til det om du har en giftering en gang.

Anonymkode: d99cc...df0

• Liker 1
Skrevet
Hannah80 skrev (57 minutter siden):

Takk for innspill ! 

Daria skrev (55 minutter siden):

Det er så vanlig å bruke alle slags ringer som forlovelsesring, å bruke alle slags ringer på hvilken som helst finger uten å være forlovet og å være forlovet uten ring at det ikke er en kobling jeg gjør uansett. Den eneste gangen jeg har lurt på om noe var en forlovelsesring var da en kollega holdt fram hånda med en enkel diamantring og sa med entusiasme -Se! Jeg har fått ny ring! 

Ser den! 

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Første ser ut som en herrering, og andre ser ut som noe perlet juggel man kan kjøpe på julemarked.

Bedre om du kjøper en zirkonia sølvring eller noe med krystaller fra Swarovsky..

Anonymkode: 04c61...700

Interessant. Den første er ikke en herrering men en litt små-skeiv ring fra 1910. Det er forlovelsesringen til min oldemor og midt i er en diamant (kommer antakelig ikke frem på bildet) 

Så er det interessant det du sier om ring 2,for den er faktisk laget av ekte perler og swarowsky krystaller.... 😅 

Ulven skrev (40 minutter siden):

Jeg beklager, men ingen av disse ringene ville ha gitt meg mistanke om at du er forlovet. Du får en pen "diamantring" for et par hundre kroner på Bjørklund. Gå heller for det enn disse to ringene.

Ok takk for tipset! 

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hadde kun tenkt forlovelsesring om det hadde vært en ring med en diamant! 

Ja den øverste har diamant men tror ikke det er så synlig.... 

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Ja begge ringene var grusomme og langt fra noe som kan ligne en forlovelsesring! 

Skal man først fake en forlovelse så burde man i det minste kjøpe noe som tilsvarer en ordentlig forlovelsesring

Takk, så hyggelig å høre. Begge har stor affeksjonsverdi for meg og jeg tenkte jeg kanskje kunne bruke noe jeg hadde liggende. Skjønner at jeg ikke kan det. 

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

En mann legger ikke merke til det om du har en giftering en gang.

Anonymkode: d99cc...df0

Jo denne mannen gjør det 😉nettopp derfor jeg velger å gjøre som jeg gjør. 

Takk for alle innspill. 

Kom gjerne med bilde forslag til ringer eller linker. 

Mvh ts

• Liker 2
Skrevet

Det der er mer i forlovelsesring gaten 

42769FD0-C379-41E2-B30B-D22BA8E2AD56.png

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det der er mer i forlovelsesring gaten 

42769FD0-C379-41E2-B30B-D22BA8E2AD56.png

Takk, ja det ser jeg. Fint tips 👍ts

Skrevet

Ble det ikke til at du bestilte den du fikk tips om forrige gang som du likte?

Anonymkode: 0939d...4f6

Skrevet

Egentlig ingen av de, men den nederste var penest. Den øverste ser ut som en herrering.

Skrevet

Den øverste vil kanskje se litt bedre ut om du leverer den inn til en gullsmed for rens og puss.

Anonymkode: 3399b...c50

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Takk, så hyggelig å høre. Begge har stor affeksjonsverdi for meg og jeg tenkte jeg kanskje kunne bruke noe jeg hadde liggende. Skjønner at jeg ikke kan det. 

Du kan selvsagt bruke begge ringene dine, men ikke om målet er at det skal oppfattes som en ekte forlovelsesring. Kosebamsen min som er en elefant fra når jeg var liten har stor affeksjonsverdi for meg, men jeg tar ikke bilder med den i dag for å gi folk inntrykk av at jeg har fått meg hund (nevnte jeg at det var en 42 år gammel elefant?) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...