Gå til innhold

Intimvoksing/voksing av bikinilinje

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er plaget av kraftig hårvekst nedentil, og lurer på om det kanskje kan være en ide for meg å vokse i stedenfor å barbere. Jeg har imidlertid noen spørsmål ang. voksing i salong;

Hvor langt må håret være? Kan det være/bli for langt?

Hva har man på seg? Dersom jeg kun vil vokse bikinilinja, kan jeg ha vanlig truse, eller er det bedre med en liten stringtruse?

Dersom jeg vil ha full intimvoksing med kun en liten stripe hår igjen, vokser de håret i baken også da?

Synes det virker så pinlig å skulle vise fram hårproblemene mine, og har problemer med å se for meg at jeg skal gå et sted og vokse meg, men jeg føler at det kan bli veldig bra bare jeg kommer over aversjonen mot å gå til en salong. Blir veldig takknemlig for alle svar som kan gi meg et lite innblikk i hvordan det hele går for seg... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Very Victoria
Skrevet

Når man skal vokse får man en papirtruse som bare kastes etterpå. Dette er kjempepraktisk så ikke undertøyet blir ødelagt av voks. Hudpleieren vokser alt du ber om og hun flytter bena dine hit og dit og trusekanten så hun kommer til. Min hudpleier prater om alt mulig mens hun holder på og det finnes ikke flaut.

Håret må ikke være lenger enn ca. 1 cm når du kommer og ja, de tar alt i baken også hvis du ønsker det.

Følelsen etterpå er herlig og menn digger at jenter vokser seg, hvertfall de aller fleste ;-)

Skrevet

Tusen takk for svar :) Er fortsatt litt skeptisk, har litt problemer med å vise fram mine mine problemområder... Men kanskje jeg tør nå ;)

Gjest Very Victoria
Skrevet

Det er bare å hoppe i det, har en venninne som driver en salong og hun sier at de fleste kvinnene hun vokser kommer tilbake og sier at de har fått et nytt sexliv.

Skrevet

DET høres unektelig bra ut ;) Allikevel... Er flaut... :sjenert: Men skal begynne et nytt og bedre liv fra nyttår... Mye mulig det må bli hårfritt også ;)

Skrevet

Er det ikke fryktelig vondt??

Hvor lang tid tar det før hårene vokser ut igjen?? Hvor ofte går dere??

Har tenkt på dette jeg og , men er redd for at det er alt for vondt! :overrasket:

Skrevet

Har prøvd å vokse selv, og det er helt j...lig!! Men tror ikke det er verre enn at jeg skal holde det. Er ikke det som stopper meg, heller det å vise fram bjørnepelsen

Skrevet
Når man skal vokse får man en papirtruse som bare kastes etterpå. Dette er kjempepraktisk så ikke undertøyet blir ødelagt av voks. Hudpleieren vokser alt du ber om og hun flytter bena dine hit og dit og trusekanten så hun kommer til. Min hudpleier prater om alt mulig mens hun holder på og det finnes ikke flaut.

Håret må ikke være lenger enn ca. 1 cm når du kommer og ja, de tar alt i baken også hvis du ønsker det.

Følelsen etterpå er herlig og menn digger at jenter vokser seg, hvertfall de aller fleste ;-)

Når du sier at hun tar det du ber om...kan du da ta bort ALT??

Hvor mye koster dette ca? Og hvor lenge varer det? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...