Gå til innhold

Sex i bilen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere hatt / har sex i bilen i voksen alder? 
Hvordan føles det ? 

Anonymkode: 8539b...d4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det føles kaldt, så eneste måten å overleve akten på er å gjøre det raskt og intenst for å varme opp kjærra!

Anonymkode: 59ff9...e91

Skrevet

Trangt og lite praktisk og endte opp med strekt muskel i låret 😂 Men så klarte vi bare ikke vente lenger.. 🙈

Anonymkode: 95f73...497

Skrevet

Trangt og ubekvemt på en måte, dirty og hot på en annen.   Når begge er opptatt, og vi ikke har noe sted er bilen(e) ofte en nødløsning.  Nå går vi mot den kalde tiden, da blir det litt verre.

Anonymkode: bd23e...425

• Liker 1
Skrevet

Trangt og ubehagelig.

Anonymkode: 3e212...a82

• Liker 1
Skrevet

Javisst! Det er frekt, dirty og opphissende for en ekshibisjonist som meg. Treffer en asiatisk femboy med ujevne mellomrom og vi har en god rutine i en mellomstor bil.

Skrevet

Voldsomt så fokus folk har på sex her inne. Er det virkelig så definerende for livet deres?

Anonymkode: ad3f4...ad4

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det føles kaldt, så eneste måten å overleve akten på er å gjøre det raskt og intenst for å varme opp kjærra!

Anonymkode: 59ff9...e91

Kaldt? Syns aldri det blir så varmt når vi har sex i bilen jeg. Svetter jo som en gris

Anonymkode: 4b3e2...be4

Skrevet

Det er varmt, klamt , trangt, og litt vondt, men veldig opphissende og frekt. 

Har aldri hatt sex i en bil uten minst en muskelstrekk, noen har stanget hodet i et eller annet eller at vi har knotet med å finne en tilfredsstillende stilling.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Voldsomt så fokus folk har på sex her inne. Er det virkelig så definerende for livet deres?

Voldsomt fokus på hva andre har fokus på. 

Definerer det mye av hverdagen din, hva andre har fokus på? Kanskje du skal ta deg friheten å bestemme hva folk bør og ikke bør ha fokus på, slik at alle blir like ordentlig som deg? 

Anonymkode: bd5d8...d6e

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Slike tråder kommer gjerne fra unge gutter som kjeder seg, og vil dra litt i pølsa til svarene de får.

Anonymkode: c7874...a2d

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Voldsomt fokus på hva andre har fokus på. 

Definerer det mye av hverdagen din, hva andre har fokus på? Kanskje du skal ta deg friheten å bestemme hva folk bør og ikke bør ha fokus på, slik at alle blir like ordentlig som deg? 

Anonymkode: bd5d8...d6e

Næmmen sååå krenket da😂 

Anonymkode: c7874...a2d

Skrevet

Ja. Hadde meg med en prostituert for endel år siden. En uskyldig blowjob. Trodde hun skulle svelge unna da det gikk for meg, men nei da, hun trakk seg ut og spruten gikk utover det eksklusive setetrekket i audien min. Ble en dyr rens..

Anonymkode: 7af20...165

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Du *har* fått med deg at dette er seksualitetsdelen av forumet? 🤔

• Liker 2
Skrevet

Noen ganger trangt og ubekvemt og noen ganger helt fantastisk, det kommer an på hvilke av bilene vi er ute med

Skrevet

Idioter. 

Anonymkode: 624dd...c39

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Har dere hatt / har sex i bilen i voksen alder? 
Hvordan føles det ? 

Anonymkode: 8539b...d4b

Jeg har hat sex i bil med ei men det var en stasjonsvogn så hadde mye plass der. Det ble to runder

Skrevet

Har hatt meg med en elskerinne i den lille elbilen min, og det var helt fantastisk. 

Anonymkode: b4d79...652

Skrevet

Mye sex med elskeren i bil, fungerer fint i et litt større suv.

Anonymkode: 950c8...346

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...