Gå til innhold

Flatskjerm tv!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke størrelse har dere, og er dere fornøyd med størrelsen - og hvorfor.

Hvilke merke/type har dere, er den HD-ready og hvilke erfaringer har dere gjort dere, hvorfor valgte dere den dere har, hvor fornøyd er dere, osv osv!

Har dere den veggmontert eller på fot?

Osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en 42" LG, og synes det er passe stort og en god tv. Nå er imidletid ikke jeg noen krampaktig filmentusiast, i så tilfelle hadde jeg sikkert funnet noen feil med den. Det eneste jeg savner er mulighet til å justere lydstyrke på hver enkelt kanal (tv3 har nesten ikke lyd på annet enn reklamene...).

HD tror jeg ikke vil bli interssant på mange år enda, så det har jeg ikke giddet å betale ekstra for. Den står på en fot på en liggende ikea lackhylle, det passer perfekt. Hadde vi hatt barn i huset ville jeg nok heller boltet den fast til veggen, får en toåring den over seg vil det nok gå hardt utover både toåringen og tven.

Skrevet

Vi har en 32 tommers Philips, LCD og er HD-ready. Nå har ikke jeg så mye peiling på teknikk og slikt, så bildekvalitet og diverse kan jeg egentlig ikke uttale meg om.

Vi kunne ikke hatt større enn 32, for stua er så pass liten (bor i en 70kvm leilighet), så derfor er jeg fornøyd med størrelsen. :)

Grunnen til at det ble LCD er fordi vi har en PC tilkoblet i stua. Blir visst bedre kvalitet på skjermbildet i forhold til en plasma.

Men det beste med flatskjermen er at den henger på veggen, for da stua ble plutselig noen kvadrat større! :ler:

Skrevet

Vi har nettopp kjøpt Sony Bravia (se den her) 32" Den er selvfølgelig HD-klar, bør ikke kjøpe noe annet nå.

Vi har lita stue, så den er passe stor for oss.

I tillegg har vi InFocus ScreenPlay 4805 (se den her) hvis vi vil ha mer kinofølelse. Den er også bra.

Gjest Gjest_lumina_*
Skrevet

Vi har en 42" QP-Vision plasma tv. Den varer ikke like lenge som lcd, men er litt billigere. Kjøpt på impuls!!! ;)

Vi har vår stående på bordstativ.

Veldig fornøyd med den. Litt time-delay på lyd, men ikke så det blir plagsomt. Den er ikke HD-klar :forvirret:

Skrevet

Vi har kjøpt og får den installert på torsdag!

42" fra Hitachi, hd klar og alt sånt.

Skrevet

Jepp, har vært på utkikk lenge og har fått ganske god peil :)

LG er det desidert beste merket på flatskjermer, nest best er Samsung.

Skrevet

Nuvel..Så det er derfor hitachi er kåret til årets tv?

Det handler vel i stor grad om smak og behag det der.

Skrevet

Vi har en 42" LG. Henger på veggen. Og den er vi veldig fornøyd med. Ikke noen som helst problemer. Er også HD klar.

Skrevet

Jeg kjøpte en 32' tommers HD-klar LCD tv i sommer.

Den står på stativ siden jeg har laaaange panoramavinduer og ikke ledig vegg :sur:

Jeg er veldig fornøyd med min, selv om typen klager over at den er sååå liten :frustrert: jeg kunne ikke hatt noe større i stuen min, så jeg er fornøyd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...