AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #1 Skrevet 7. desember 2022 Kvinner gir sex, og menn får dersom de har gjort seg fortjent til det. Hva er så galt med å si det? Anonymkode: 378d6...2bf
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #2 Skrevet 7. desember 2022 Det stemmer ikke for meg. Jeg får sex like mye som jeg gir. Det er ikke noe en part gir til den andre, men noe man deler sammen. Anonymkode: dc776...989 29 3
Populært innlegg skreppamedleppa Skrevet 7. desember 2022 Populært innlegg #3 Skrevet 7. desember 2022 (endret) Ford et er så ufattelig mye galt med den setningen at om du ikke ser det sjøl så finnes det knapt håp... Fordi vi kvinner også har en stor del seksualitet, vi er ikke noen pyntegjenstander med et hull i som kommet pent inntaket med en sløyfe som blir gitt bort til en mann og hans seksualitet. Sex er noe som en deler, en felles opplevelse og slikt tullball som at kvinner gir en mann sex høres helt bort i natten ut og er heldigvis aldri noe jeg har opplevd i mitt 37 år lange liv. Slike type menn som mener sex er en gave til han fra undertegnede styrer jeg meget fint unna! Endret 7. desember 2022 av skreppamedleppa 45 2 8
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #4 Skrevet 7. desember 2022 skreppamedleppa skrev (4 minutter siden): Ford et er så ufattelig mye galt med den setningen at om du ikke ser det sjøl så finnes det knapt håp... Fordi vi kvinner også har en stor del seksualitet, vi er ikke noen pyntegjenstander med et hull i som kommet pent inntaket med en sløyfe som blir gitt bort til en mann og hans seksualitet. Sex er noe som en deler, en felles opplevelse og slikt tullball som at kvinner gir en mann sex høres helt bort i natten ut og er heldigvis aldri noe jeg har opplevd i mitt 37 år lange liv. Slike type menn som mener sex er en gave til han fra undertegnede styrer jeg meget fint unna! Dette! Men hver obs på at det er også mange kvinner som faktisk praktiserer dette. Dette er ikke bare en holdning mange menn har, men også mange damer. De reduserer altså sin egen seksualitet som premie/straff til mannen. Anonymkode: 8f380...710 9 1
Grüner Skrevet 7. desember 2022 #5 Skrevet 7. desember 2022 (endret) AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Kvinner gir sex, og menn får dersom de har gjort seg fortjent til det. Hva er så galt med å si det? Anonymkode: 378d6...2bf Alt. Hør på deg selv, da? Sex baserer seg på gjensidighet hvor begge gir og tar. Å si at kvinner gir sex får dem til å høres ut som prostituerte, og når menn får sex dersom de har gjort seg fortjent til det, høres det ut som sex er en belønning kvinnen deler ut. Du har et vrangsyn på sex. Det handler om lyst og begjær og i forhold også kjærlighet og det båndet en har sammen. Sex er ikke et belønningssystem som kvinnen styrer. Med ditt syn på sex, er et forhold dømt til å mislykkes. Endret 7. desember 2022 av Grüner 12 4
Thyra Skrevet 7. desember 2022 #6 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Kvinner gir sex, og menn får dersom de har gjort seg fortjent til det. Hva er så galt med å si det? Anonymkode: 378d6...2bf Fordi da tenker du overhodet ikke på om kvinnen faktisk har lyst på sex. Du tenker at sex er til for mannens skyld, og at kvinner gir dem det. At menn kan forvente sex om de har "gjort seg fortjent til det", uavhengig av om kvinnen faktisk har lyst. 12 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #7 Skrevet 7. desember 2022 Hva med menn som sier de gir kvinner orgasme da? Er det like feil og da? Anonymkode: 378d6...2bf 1
I Grosny Skrevet 7. desember 2022 #8 Skrevet 7. desember 2022 (endret) AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Kvinner gir sex, og menn får dersom de har gjort seg fortjent til det. Hva er så galt med å si det? Anonymkode: 378d6...2bf Du snakker om sex som om det skulle vært penger, og det er ikke akkurat romantisk. Sex kan være mye bedre. Det kan være varme, kjærlighet, kos og begjær. Nytelse og glede. Endret 7. desember 2022 av I Grosny 6
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #9 Skrevet 7. desember 2022 AHAHAHAHAHA 100% INCEL ALERT !!! Enn å være sånn😂😂😂😂 Anonymkode: 25cd0...02b 2 1 1
I Grosny Skrevet 7. desember 2022 #10 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva med menn som sier de gir kvinner orgasme da? Er det like feil og da? Anonymkode: 378d6...2bf Det blir også feil." Jeg har en gave til deg. Det er en orgasme. Pakk opp trusa mi og forsyn deg." 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #11 Skrevet 7. desember 2022 Det er gammeldags. Kvinnelig seksualitet ble undertrykt i flere tusen år,og det ble sagt før at kvinnen er til for mannens nytelse. Det var kun misjonær hvor mannen skulle nyte sin kvinne. Anonymkode: 51039...cd9 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #12 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Kvinner gir sex, og menn får dersom de har gjort seg fortjent til det. Hva er så galt med å si det? Anonymkode: 378d6...2bf Det er galt fordi det ikke stemmer. Anonymkode: a9a77...dff 8
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #13 Skrevet 7. desember 2022 Jeg kunne sikkert gitt sex i gave til min mann, akkurat som om jeg kunne gitt en fottur i gave, men begge deler er noe vi gjør sammen, og ingen av delene fungerer uten at begge deltar. Det blir best om begge koser seg 😊 Anonymkode: 92d08...d29 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #14 Skrevet 7. desember 2022 Mannen gjev kvinna økonomisk tryggleik, kvinna gjev han ein heim. Anonymkode: 32b41...ff8
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #15 Skrevet 7. desember 2022 Sex er som regel noe man HAR sammen, og som begge skal ville like mye. Da blir det feil å si at en gir og en får. MEN så skjer det ofte at kvinner presses til sex enten av kjæresten sin eller har sex før de er klare med en date, men man bare gir etter presset og DA blir det riktig å si at en gir og en får. Men egentlig er det veldig galt å presse noen til sex så dette burde egentlig ikke skje men desverre skjer det ofte! Anonymkode: baa1d...4a6 2 3
Gjest Paramount Skrevet 7. desember 2022 #16 Skrevet 7. desember 2022 Jeg synes ikke det er noe galt i å si at kvinnen gir sex, annet enn at det er gammeldags, og mer feil i dag enn det var før i tiden. Selvsagt er det ikke så ensidig som utsagnet tilsier, kvinnen både får og krever noe tilbake. Jeg tror uttrykket kommer av at kvinner kan ofte velge mellom mange beundrere fordi de er seksuelt attraktive for mange menn, og da er den utvalgte ekstra heldig. Hun gir seg til han, hun gjør et valg. For meg er det en dominant formulering som forteller hvilken sterk posisjon kvinner faktisk har. Den viser hvilken seksuell overmakt kvinnen har. Den kan diskuteres, men der blir vi neppe enige uansett. Og, seksualiteten er ikke noe du har i veska. Den er en medfødt del av kvinnen. Kvinnen, som er den som har mest, hun gir, og den som har minst, mannen, tar i mot. Kvinnens seksuelle utstråling må sees i sammenheng med mannens svakere utstråling, men mer spontane lyst. Balansen opprettes når hun gir han det han trenger i et parforhold. En kvinne krever mye annet i retur, enn bare sex. Så alt i alt kan en godt si at kvinnen gir sex, i bytte mot noe hun behøver, i tillegg til sex. I dag forsøker samfunnet å utjevne denne naturlige forskjellen mellom kvinner og menn. Det vil aldri lykkes. Kvinnen er enestående seksuell, og vil alltid være det. Før ble dette understreket veldig både gjennom oppdragelse, hvordan kvinner og menn levde på hver sin måte, og gjennom klesvalg osv. Disse forskjellene er heldigvis for lengst et tilbakelagt stadium. Men den medfødte forskjellen består. Heldigvis.
Gjest Warrior Skrevet 7. desember 2022 #17 Skrevet 7. desember 2022 (endret) Det er galt å si fordi sex er noe begge har. Sex er for begge kjønn og gir nytelse for begge. Begge gir og får. Når jeg hører noen si «jeg gir han/ga han sex» eller «da blir det ingenting på deg» Så tenker jeg automatisk at det må være noen som ikke nyter sex og ikke synes sex er godt, men har det kun for å gjøre mannen fornøyd. Sånn er det ikke for de fleste, så å si at kvinner gir sex og mannen får er helt feil. Man har ikke sex for å gi eller få. Man har sex fordi man vil, fordi sex og orgasme er så uendelig godt😍og fordi det er godt med andres nærhet. I forhold har man sex av samme grunn, i tillegg til at man elsker hverandre. Sånn er det vel for de fleste uansett kjønn? Sånn tenker jeg i alle fall. Ikke noe kvinnen gir og mannen får. Endret 7. desember 2022 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #18 Skrevet 7. desember 2022 Man har sex, men det er samtidig ikke så rart om en del menn oppfatter at det også er noe de får. For mange er det såpass vanskelig å ende opp i en situasjon der man har sex at det føles som å vinne i Lotto når det skjer. Man opplever å få noe om man "vinner". Husk at for kvinner flest er sex noe av det enkleste å ordne, mens en singel mann som objektivt sett fremstår omtrent like attraktiv kan gå noen år uten en faktisk mulighet til å ha sex. Anonymkode: 4183f...f05 1
I Grosny Skrevet 7. desember 2022 #19 Skrevet 7. desember 2022 Paramount skrev (3 minutter siden): Jeg synes ikke det er noe galt i å si at kvinnen gir sex, annet enn at det er gammeldags, og mer feil i dag enn det var før i tiden. Selvsagt er det ikke så ensidig som utsagnet tilsier, kvinnen både får og krever noe tilbake. Jeg tror uttrykket kommer av at kvinner kan ofte velge mellom mange beundrere fordi de er seksuelt attraktive for mange menn, og da er den utvalgte ekstra heldig. Hun gir seg til han, hun gjør et valg. For meg er det en dominant formulering som forteller hvilken sterk posisjon kvinner faktisk har. Den viser hvilken seksuell overmakt kvinnen har. Den kan diskuteres, men der blir vi neppe enige uansett. Og, seksualiteten er ikke noe du har i veska. Den er en medfødt del av kvinnen. Kvinnen, som er den som har mest, hun gir, og den som har minst, mannen, tar i mot. Kvinnens seksuelle utstråling må sees i sammenheng med mannens svakere utstråling, men mer spontane lyst. Balansen opprettes når hun gir han det han trenger i et parforhold. En kvinne krever mye annet i retur, enn bare sex. Så alt i alt kan en godt si at kvinnen gir sex, i bytte mot noe hun behøver, i tillegg til sex. I dag forsøker samfunnet å utjevne denne naturlige forskjellen mellom kvinner og menn. Det vil aldri lykkes. Kvinnen er enestående seksuell, og vil alltid være det. Før ble dette understreket veldig både gjennom oppdragelse, hvordan kvinner og menn levde på hver sin måte, og gjennom klesvalg osv. Disse forskjellene er heldigvis for lengst et tilbakelagt stadium. Men den medfødte forskjellen består. Heldigvis. Helt uenig i din vinkling, altfor bedriftsøkonomisk. God sex handler ikke om økonomi. Balansen oppstår når paret trives i hverandres selskap. Sammen gleder de seg og koser. Kvinnen gir ikke sex, hun kommer inntil og koser seg sammen med mannen. Jeg kan ikke forstå at kvinnen er mer eller mindre enestående enn mannen, og de står sammen. Og ligger sammen. Og kysser sammen. 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #20 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mannen gjev kvinna økonomisk tryggleik, kvinna gjev han ein heim. Anonymkode: 32b41...ff8 50-talet ringde og vil ha deg attende ... Anonymkode: f80e9...ab2 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå