Gå til innhold

dekkopperasjon, hva bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker dere til å dekke over kviser på småplasser? Concealer eller dekkstift uten at huden forverrer seg.? Hvilket produkt og merke mener dere dekker bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lancomes consealer på tube: Effacernes longue tenue. Dekker veldig bra! Hatt den i mange år, og kommer ikke til å bytte til noe annet merke.

Skrevet

Jeg bruker Kanebos concealer til det. Under øynene har jeg begynt å bruke YSL, og der er den super! :) Men om en til tre måneder håper jeg å slippe å bruke concealer for å dekke over kviser mere, da jeg har begynt på tetracykliner. ;)

Skrevet

Hvis jeg får en kvise, dekker jeg den til med Kanebos Cream Finish Foundation. Den er for dekkende til å bruke i hele ansiktet, men som concealer er den perfekt. Jeg har tørr hud, så jeg vet ikke noe om hva som eventuelt hjelper for uren hud.

Skrevet

Har aldri vært plaget av kviser, men hender jeg får en og annen. De lar jeg mes mulig være i fred og gjør ikke noe for å dekke over. Syns ofte "tildekte kviser" vekker mer oppmerksomhet enn en utildekket en.

Skrevet

Bruker bisque fra ID, med øyeskyggekost fra Body Shop.

Skrevet
Bruker bisque fra ID, med øyeskyggekost fra Body Shop.

Funker og dekker denne bra?

Skrevet

Bruker foundationstick av ukjent merke, bruker å ha den i veska, så skrifta på den har forsvunnet. Kjempekjekk iallefall, må finne meg en ny snart...

Skrevet
Funker og dekker denne bra?

Jeg synes det iallfall. Beste jeg har prøvd faktisk! Og vanvittig drøy.

Skrevet

Jeg prøver for tiden ut denne pennen fra Vichy, og synes den virker bra. Dog er den noe lys i fargen for meg, men når jeg børster litt mørkere pudder over blir det bra.

Skrevet
Hva bruker dere til å dekke over kviser på småplasser? Concealer eller dekkstift uten at huden forverrer seg.? Hvilket produkt og merke mener dere dekker bra?

Cliniques concealer med litt olje i hvis det er en skikkelig kvise, så foundation og pudder over.

Til vanlig, hvis jeg skal ut, men ikke huden ser ut som et krater, bruker jeg YSL Touche Eclat, foundation og pudder

Skrevet
De lar jeg mes mulig være i fred og gjør ikke noe for å dekke over. Syns ofte "tildekte kviser" vekker mer oppmerksomhet enn en utildekket en.

Samme her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...