Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har bestemt seg for å jobbe med forholdet etter utroskap men likevel tatt hevn? Hvordan gikk det? Selvfølelsen min er totalt ødelagt etter samboer sin utroskap og ønsker at han kunne kjenne på kroppen selv hvor knust og ødelagt man blir! 

Anonymkode: 5b53b...316

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ønsker å jobbe med forholdet, er hevn definitivt ikke den rette måten å gå frem på. Jeg tror heller ikke hevn er bra for noen dersom du velger å gå videre.

Jeg skjønner at utroskapen gjør vondt. Håper du tar vare på deg selv videre fremover❤️ Du fortjener bedre

Anonymkode: 2e4ae...2ac

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Noen som har bestemt seg for å jobbe med forholdet etter utroskap men likevel tatt hevn? Hvordan gikk det? Selvfølelsen min er totalt ødelagt etter samboer sin utroskap og ønsker at han kunne kjenne på kroppen selv hvor knust og ødelagt man blir! 

Les deg opp på reddit. Cheating revenge, scorced earth after cheating. Mye bra der. Også mye bra rundt hvordan komme igjennom utroskap. 

Anonymkode: 4a04a...11b

Skrevet

Du kommer aldri til å repareres. Du er en knust vase som mangler masse biter og aldri er hel nok eller solid nok etter å forsøke å lime deg sammen som du var. Sakte men sikkert vil limet gå opp og du kommer til å lide og miste deg selv fullstendig. 

Det eneste man kan gjøre som er bra for seg selv og også den beste hevn er å gå fra den utro partneren. 

Anonymkode: bd27a...91e

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Så du ønsker din partner den smerten du føler? Du ønsker faktisk den du elsker så vondt? Da kan du vel ikke ha det så fælt...De færreste vil jo unne sin verste fiende å føle eller oppleve noe som er så smertefullt, men du ønsker det for din partner... Ja, det er nok sinnet ditt som får utløp her. 

Du ønsker ikke å jobbe deg gjennom dette og tilgi. I hvert fall ikke enda. Kanskje du har behov for litt tid og frihet for deg selv, til å tenke, kjenne og føle, og så kan du finne ut om du vil tilgi, hevne deg eller gå videre. Akkurat nå tenker du neppe rasjonelt, og jeg anbefaler deg å ikke ta noen store avgjørelser før du har fått det litt på avstand og tenkt deg godt om. 

Anonymkode: b030f...a49

Skrevet

Om du elsker din partner som du liksom skal elske høyest her i verden vondt, så bør du kanskje bare gå din vei? Den beste hevnen er uansett ingen hevn.

Skrevet

Ja jeg elsker han, men om han fikk kjenne et snev av den smerten jeg kjenner, så kanskje han skjønte hvor hardt dette er for meg og hvor mye han faktisk krever av meg for å tilgi og komme gjennom dette.

TS

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Du kommer aldri til å repareres. Du er en knust vase som mangler masse biter og aldri er hel nok eller solid nok etter å forsøke å lime deg sammen som du var. Sakte men sikkert vil limet gå opp og du kommer til å lide og miste deg selv fullstendig. 

Det eneste man kan gjøre som er bra for seg selv og også den beste hevn er å gå fra den utro partneren. 

Det der er 100% tull. Det er mange par som holder sammen etter utroskap. Kanskje til og med de fleste. Og mange får det faktisk bedre etterpå. Det er selvfølgelig svært vondt mens det holder på, men å si at den eneste løsningen er å gå fra partneren er helt feil. De som har levd noen år vet i hvert fall det.

Anonymkode: f8b16...519

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ja jeg elsker han, men om han fikk kjenne et snev av den smerten jeg kjenner, så kanskje han skjønte hvor hardt dette er for meg og hvor mye han faktisk krever av meg for å tilgi og komme gjennom dette.

TS

Du må innse at han har valgt å påføre deg denne smerten. Og nå vil han ignorere at du har det vondt. Han er rimelig sikker på å ikke miste deg når han mener dette er greit, og har ikke mye respekt for deg. 

Du må snu på det. Hvordan skal du kunne se en framtid med en som gjør deg så vondt, og så lukker øynene for at det er vondt.

Han kommer ikke til å kjenne noe rundt dette før det får reelle konsekvenser for han. Som at huset må selges. Som at han mister deg. Som at eventuelle barn må bo i to hjem. Fordi sex der og da var viktigere for han enn å unngå disse tingene.

Beklager, jente, men du bedriver seigpining! Ja, man kan komme seg gjennom utroskap, men da må den skyldige parten ta eierskap til problemet og jobbe med dette. Mannen din vil bare gå videre uten å jobbe. Og hva stopper han fra å gjenta dette. 

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Det beste man kan gjøre for seg selv er å ikke være så fragil at man knuses av en så naturlig og banal ting som sex. Det er jo ikke at partner har hatt sex med noen andre som er problemet, men at egen selvfølelse blir så tett knyttet opp mot seksuell eksklusivitet. Sex er veldig ofte bare sex. Og det er helt idioti og dette skal monopoliseres. Er grobunn for problemer i de aller fleste forhold, og selv om man er sammen med noen man synes er helt topp så er det fortsatt digg å ha sex med andre. 

Anonymkode: 37e4d...ef2

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det beste man kan gjøre for seg selv er å ikke være så fragil at man knuses av en så naturlig og banal ting som sex. Det er jo ikke at partner har hatt sex med noen andre som er problemet, men at egen selvfølelse blir så tett knyttet opp mot seksuell eksklusivitet. Sex er veldig ofte bare sex. Og det er helt idioti og dette skal monopoliseres. Er grobunn for problemer i de aller fleste forhold, og selv om man er sammen med noen man synes er helt topp så er det fortsatt digg å ha sex med andre. 

Anonymkode: 37e4d...ef2

Det strider jo mot det grunnleggende i et monogamt parforhold. Hvis man synes det er så digg å ha sex med andre så må man være singel!

Anonymkode: 1d059...096

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...