AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #1 Skrevet 7. desember 2022 Babyen vil ikke spise selv og er veldig kresen, er dette normalt og hva gjør jeg? Er livredd for å få et barn som ikke vil spise noen ting. Anonymkode: eee20...d5e
jaromei Skrevet 7. desember 2022 #2 Skrevet 7. desember 2022 Tror det meste er normalt, og i den alderen så endrer ting seg veldig raskt, pluss at babyen din er jo egentlig fremdeles veldig tidlig i løpet av å lære å spise mat. Maten er en tilvenningssak. Kresenhet blant barn er også veldig normalt. Spesielt fra rundt 2-3 års alder. Men det løser seg for de fleste før (eller når) de er voksne, så jeg ville helt ærlig talt ikke stresset med det 🙂 Ene barnet mitt som nå er 3 var alt-etende når han var rundt 1 år. Nå spiser han stort sett bare brødskiver med prim, havregryn, kyllinglår og gulrot. (Og alt som er søtt, men det begrenser vi jo) Det kommer til å gå opp og ned, og jeg VET hvor stressende det er å være mamma når barnet ikke spiser, men enten så ordner det seg av seg selv, eller så er det hjelp å få. Hvis du er veldig bekymret, så ta kontakt med helsestasjon, de har nok gode råd å komme med, og følger jo babyen din opp i forhold til vekst 🙂 Masse lykke til ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå