AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #1 Skrevet 7. desember 2022 Vi har planer om nytt kjøkken ila neste år, men har nå en stekeovn som fungerer veldig dårlig (nylig tatt over nytt, brukt hus). Så vi skulle helst bytta komfyren nå. Spm. da er; skal vi legge litt kroner i den, med tanke om å bruke den i det nye kjøkkenet neste år, eller kjøpe en billig en som funker, for så å vente med en bedre en til kjøkkenet blir tatt? Noen med tanker rundt det? 😅 Anonymkode: be07c...ce7
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #2 Skrevet 7. desember 2022 Nytt kjøkken allerede neste år! Da er det vel bare å kjøpe en du har tenkt å ha med videre i det nye kjøkkenet? Skjønte nesten ikke problemstillingen, jeg. Anonymkode: ff2da...47d
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #3 Skrevet 7. desember 2022 I et nytt kjøkken ville jeg valgt innebygd stekeovn. Dersom det ikke er mulig på nåværende kjøkken ville jeg forsøkt å kjøpe en brukt frittstående ovn. Hvis innebygd stekeovn er mulig ville jeg kjøpt en god som kan være med videre. Anonymkode: db6ef...c71
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #4 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): I et nytt kjøkken ville jeg valgt innebygd stekeovn. Dersom det ikke er mulig på nåværende kjøkken ville jeg forsøkt å kjøpe en brukt frittstående ovn. Hvis innebygd stekeovn er mulig ville jeg kjøpt en god som kan være med videre. Anonymkode: db6ef...c71 Er heldigvis innebygd allerede ja! 🙂 Anonymkode: be07c...ce7
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #5 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Er heldigvis innebygd allerede ja! 🙂 Anonymkode: be07c...ce7 Da bruker du jo bare den nye komfyren i det nye kjøkkenet, hvorfor skulle du ikke det? Anonymkode: 75860...6d1 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #6 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Da bruker du jo bare den nye komfyren i det nye kjøkkenet, hvorfor skulle du ikke det? Anonymkode: 75860...6d1 Nei, kanskje ikke noe problem? 😅 tenkte bare om det ble styrete å flytte på den, godd tilbud via kjøkkenforhandler, jah:p ville vite om det var noe issues jeg ikke kunne komme på🙊 Anonymkode: be07c...ce7
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #7 Skrevet 8. desember 2022 Jeg ville enten gått for noe som blir med til det nye kjøkkenet, eller valgt noe skikkelig billig brukt på finn. Anonymkode: 55e29...fe0
Serafina. Skrevet 8. desember 2022 #8 Skrevet 8. desember 2022 Det er null stress å flytte en stekeovn til et nytt kjøkken. Det er klart du kan gå glipp av et godt tilbud ved kjøp av nytt kjøkken, men du må jo ha en stekeovn frem til nytt kjøkken blir installert. Like greit å kjøpe det du vil ha nå.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #9 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, kanskje ikke noe problem? 😅 tenkte bare om det ble styrete å flytte på den, godd tilbud via kjøkkenforhandler, jah:p ville vite om det var noe issues jeg ikke kunne komme på🙊 Anonymkode: be07c...ce7 De aller fleste integrerte stekeovner er samme størrelse. Vi kjøpte nettopp ny og byttet den selv, det var veldig enkelt. Anonymkode: 75860...6d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå