Gå til innhold

Hva er det han vil? Forvirret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meg: samboer, barn

Han:singel, ingen barn

Situasjon: jobber i samme bedrift men på forskjellig sted. Reiser av og til til hverandre for faglig påfyll. Der skjer det ting med han som ikke skjer med andre kollegaer. Han er veldig på meg. Vil spise lunsj ved siden av meg, vil ha meg med bort på kiosken, spanderer ting i kiosken. Vi henger sammen etter arbeidstid, spiser middag med andre kollegaer, men når de er dratt hver til sitt, fortsetter vi og være sammen. Vi går turer, sitter og prater på en benk, går på julemarked, kjører en tur i bilen hans. Han finner stadig på noe for å ikke dra hvert til vårt. Sist foreslo han å kjøre til et kjent sted en time unna bare for gøy. Jeg takket nei, og han respekterte det. 

Hva er dette? Legger han an på meg? Jeg trives godt i hans selskap, men blir så usikker på hva han vil oppnå. 

Anonymkode: 4efba...4b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må være at han er interessert i deg, kan ikke se for meg at dette handler kun om at han trives i ditt selskap og du bare er en hyggelig kollega. Hvordan ville det vært for deg om han faktisk var interessert?

Anonymkode: 205a1...0a7

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva vil du, da? Det er vel det eneste som bør bety noe for deg her.

Anonymkode: 907c5...af1

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Kan være at han bare er veldig sosial av seg. Kjenner flere sånne menn

Anonymkode: fe3fa...1f6

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Må være at han er interessert i deg, kan ikke se for meg at dette handler kun om at han trives i ditt selskap og du bare er en hyggelig kollega. Hvordan ville det vært for deg om han faktisk var interessert?

Anonymkode: 205a1...0a7

Tror du? Da hadde jeg blitt glad. ❤️

Hva vil du, da? Det er vel det eneste som bør bety noe for deg her.

Anonymkode: 907c5...af1

Jeg liker han godt.

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Kan være at han bare er veldig sosial av seg. Kjenner flere sånne menn

Anonymkode: fe3fa...1f6

Han er overhode ikke sosial. Tvert imot egentlig.

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror du? Da hadde jeg blitt glad. ❤️

Hadde ikke du samboer? Eller leste jeg helt feil i hi?

• Liker 2
Skrevet
Blått skrev (18 minutter siden):

Hadde ikke du samboer? Eller leste jeg helt feil i hi?

Joda, du leste rett, men vi er ikke egentlig sammen. «Samboere.» Det var slutt i sommer, men han kommer seg ikke ut pga økonomi.

• Liker 1
Skrevet

Jeg føler på meg at han har lyst til å prompe. 

Anonymkode: a6ac4...b02

Skrevet

Avslutt det du har, før du går videre. 

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Joda, du leste rett, men vi er ikke egentlig sammen. «Samboere.» Det var slutt i sommer, men han kommer seg ikke ut pga økonomi.

Er det ikke best å avslutte der, få han ut før du begynner på noe nytt? Det er vel det mest ryddig, ikke alltid at skjebnen vil det sånn da. Angående situasjonen i hi så er det vel bare å se det litt an? Du har jo ikke direkte hastverk. 

Skrevet

Ha veldig frusterende. Grubler også på det selv. Prøvd analyse selskaper for veiledning?

Anonymkode: 3006e...e8b

• Nyttig 1
Skrevet
Blått skrev (6 timer siden):

Er det ikke best å avslutte der, få han ut før du begynner på noe nytt? Det er vel det mest ryddig, ikke alltid at skjebnen vil det sånn da. Angående situasjonen i hi så er det vel bare å se det litt an? Du har jo ikke direkte hastverk. 

Jo. Jeg jobber med det. Men i mellomtiden surrer tankene. 

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Er det ikke bare å tilbringe mer tid med han å se? Så får du vel etter hvert vite det :D 

Skrevet
Mysticgirl skrev (12 timer siden):

Er det ikke bare å tilbringe mer tid med han å se? Så får du vel etter hvert vite det :D 

Jo, gjerne! Men når vi er sammen, tilsier alt at han liker meg. Han setter seg ved siden av meg, ser i min retning, finner på unnskyldninger for å «hjelpe» meg med noe, lurer på om jeg vil finne på ting med han, enten det er å være med bort på Kiwi en tur eller ta bilde av fossen. Svarer jeg ja, kommer han alltid med noe mer etterpå, som å ta en is på en benk eller gå en tur. Vi ender alltid opp sammen hele kvelden. Sist ble vi sittende å snakke utenfor der jeg bodde til klokken 01:30 enda vi skulle på jobb begge to kl 8 dagen etter. 

Det må da bety noe, eller? Jeg oppfører meg ihvertfall ikke sånn hvis jeg ikke liker eller er forelsket i vedkommende. 

(Grunnen til at jeg tviler, er fordi søsteren min sier at han sikkert bare er ute etter bekreftelse, og at han umulig kan være forelsket i meg.)

Gjest Mysticgirl
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jo, gjerne! Men når vi er sammen, tilsier alt at han liker meg. Han setter seg ved siden av meg, ser i min retning, finner på unnskyldninger for å «hjelpe» meg med noe, lurer på om jeg vil finne på ting med han, enten det er å være med bort på Kiwi en tur eller ta bilde av fossen. Svarer jeg ja, kommer han alltid med noe mer etterpå, som å ta en is på en benk eller gå en tur. Vi ender alltid opp sammen hele kvelden. Sist ble vi sittende å snakke utenfor der jeg bodde til klokken 01:30 enda vi skulle på jobb begge to kl 8 dagen etter. 

Det må da bety noe, eller? Jeg oppfører meg ihvertfall ikke sånn hvis jeg ikke liker eller er forelsket i vedkommende. 

(Grunnen til at jeg tviler, er fordi søsteren min sier at han sikkert bare er ute etter bekreftelse, og at han umulig kan være forelsket i meg.)

Høres nå ut som han liker deg veldig godt i alle fall ❤️ 

Skrevet

Søstra di virker veldig lite hyggelig 😛

Han liker deg nok, og viser det veldig forsiktig.

Anonymkode: ccff7...9e8

• Hjerte 2
Skrevet

Søstra di virker veldig lite hyggelig 😛

Han liker deg nok, og viser det veldig forsiktig.

Anonymkode: ccff7...9e8

Ja, ikje sant? Jeg fatter ikke hva hun holder på med, og jeg er skuffet og lei meg for det. Hun har til og med antydet at han må ha en diagnose. Og så gjør hun meg usikker, da, overtolkende og overanalytisk. Jeg har bestemt meg for å ikke fortelle mer om han til henne. 

Så da kan det være at han liker meg? Han er ekstremt sjenert, så det kan hende at han ikke tør å være mer frampå. 

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...