Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes kona mi er veldig urimelig. Tidligere i høst dro hun og en venninne på solferie til Kanariøyene. Nå har en kamerat av meg invitert meg til å bo og besøke han i Pattaya i et par uker. Kona nekter meg å dra. For ordens skyld så er kameraten min godt gift og bor med kone og barn i et hus litt utenfor sentrum med frukttrær og sjøutsikt. Ikke interesse for utelivet. Hva synes dere? 

Anonymkode: 6d322...395

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Voksne mennesker kan ikke nekte hverandre noenting. 

Hva er hennes begrunnelse for at hun ikke vil du skal reise? Har du noen historie med utroskap eller tillitsbrudd?

Anonymkode: 54530...dc4

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Kameraten din inviterte deg, men ikke din kone… Rart. Jeg ville reagert på det. 

Anonymkode: fc2f2...fc1

• Liker 23
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvordan kan hun nekte deg det? Du er jo et voksent menneske... Stå opp for deg selv. 

Anonymkode: 385a4...9a5

• Liker 3
Gjest Athena Catalina
Skrevet (endret)

Er det bare jeg som reager på at dere ikke ble invitert begge to? 

Endret av Athena Catalina
Skrevet

Er hun invitert hun også? Hvis ikke virker det jo veldig spesielt. 

Anonymkode: 1b0c1...22e

• Liker 8
Skrevet

Jøsses. Skikkelig rart ass.

Har juleferien begynt allerede??

Anonymkode: 3bf88...233

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Er du ikke voksen og kan ta dine egne avgjørelser?

Anonymkode: 324f3...8f6

• Liker 1
Skrevet

Prøv litt hardere, trollefar.

Anonymkode: efbca...2fc

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Tydelig at hun både har sterke fordommer, og at hun ikke stoler på deg.

Pataya er mye mye mer enn sexturisme. Vet om barnefamilier som har dratt dit og storkost seg.

Anonymkode: 4d29f...6bd

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tydelig at hun både har sterke fordommer, og at hun ikke stoler på deg.

Pataya er mye mye mer enn sexturisme. Vet om barnefamilier som har dratt dit og storkost seg.

Anonymkode: 4d29f...6bd

Men det er ikke fordommer å bare anta at det er grunnen til at hun ikke vil han skal reise? 

Vi vet ikke om hun er invitert også, vi vet ikke om hun sitter hjemme alene med barn, vi vet ikke hva "ett par uker" vil si. 
Jeg synes det er dømmende å bare gå ut i fra at hun er sjalu og tror mannen skal kjøpe seg sex. 

Anonymkode: a7505...bab

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hun stoler vell ikke på deg da. Men til dere andre som synes det er helt naturlig at kona også skulle få en invitasjon av kompisen. Hvorfor stusser dere ikke på at han ikke ble med på venninetur til kanariøyene?

Anonymkode: 10bd8...298

• Liker 3
Skrevet

Trolleri-trollerra, men helt generelt så er det nok også slik at menn ikke kan dra alene til Thailand på ferie. Til det er stigmaet for stort.

Anonymkode: ab3cd...e07

• Liker 1
Skrevet

Nei. Bare jeg som er invitert. Hvorfor må hun være invitert? Jeg ble ikke invitert å bli med henne og venninna til Kanariøyene. 

• Liker 3
Skrevet

Thailand lyt ein unngå som mann. Det er mange andre fine land ein kan reisa til. 

• Liker 5
Skrevet

Mener du at du skal være bortreist i jula uten kona di? 

Anonymkode: 4338e...db2

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Nei. Bare jeg som er invitert. Hvorfor må hun være invitert? Jeg ble ikke invitert å bli med henne og venninna til Kanariøyene. 

Hvorfor er bare du invitert? Det synes jeg er dårlig gjort av kompisen din, og av deg som vurderer å reise uten din kone for å besøke et vennepar av deg.

Anonymkode: ed737...979

• Liker 3
Skrevet

Kan ikke sammenlignes. Middelaldrende damer på tur på Kanariøyene hvor det bare er pensjonister…. 

Og Pattaya hvor sexturismen råder, og menn blir tilbudt «massasje» hvor enn de snur seg. Hu vil vel ikke at du skal komme hjem og smitte henne med hiv. 

Og hvorfor ble ikke hun også invitert. 

• Liker 9
Skrevet

Hun har vel ikke myndighet til å la deg eller ikke la deg gjøre noe som helst. Men hvis man først skal dra på en tur uten kona, så er kanskje ikke Pattaya det minst stigmatiserte området.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Hun stoler vell ikke på deg da. Men til dere andre som synes det er helt naturlig at kona også skulle få en invitasjon av kompisen. Hvorfor stusser dere ikke på at han ikke ble med på venninetur til kanariøyene?

Anonymkode: 10bd8...298

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Venninnetur er bare jenter og da skal ikke mannen være med.

Når man blir invitert av en kompis å være med familien hans så er det ikke guttetur og dermed familietur og da burde kona også bli invitert.

Skjønner at kona reagerer, ikke fordi det er Pattaya, men fordi hun ikke er invitert når det ikke er guttetur. 

Vet ikke om hun kan nekte, hun kan jo prøve og så kan jo TS bare dure på og gjøre som han vil og dra allikevel, så får han se hvor kald skulderen hennes er når han kommer tilbake fordi han har ignorert henne og ekskludert henne. 

Skal ting være "rettferdig" så må det være jentetur vs. guttetur. 

Anonymkode: 7783a...ddd

• Liker 6
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...