AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #1 Skrevet 7. desember 2022 Jeg kunne tenkt meg å farge håret, men for tiden blir det for kostbart å gjøre dette hos frisøren. Noen som har farget håret selv hjemme og kan anbefale produkt? 😊 Anonymkode: 549d9...c7c
flusa Skrevet 7. desember 2022 #2 Skrevet 7. desember 2022 Hei Jeg kjøper mest hårfarge på nett, på Luxplus. Billigste merket,husker ikke hva det heter. men min erfaring er at billig eller dyr farge ikke spiller stor rolle,men hvordan jeg behandler håret i etterkant av fargingen. jeg bruker produkter tilpasset farget hår,som shampo og balsam. Det får fargen til å sitte ekstra godt og lenge i håret,og pleier det fargede håret med glans.
CrazyCatLady2500 Skrevet 7. desember 2022 #3 Skrevet 7. desember 2022 Jeg bruker Mood fra Lyko, fordi det er den eneste som dekker de grå hårene mine 🙈 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #4 Skrevet 7. desember 2022 "Casting" har jeg brukt i mange år og de tar de første grå også. Sitter lenge i hos meg og vaskes forsiktig ut over tid. Enkel påføring. Bra resultat. Anonymkode: 4afd3...f60
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #6 Skrevet 7. desember 2022 Jeg bruker Garnier Nutrisse. Det viktigste er når du skal farge etterveksten om noen uker, hvis du har tenkt til det da - da må du bare ta farge på selve etterveksten, og ikke utover i lengdene. Kjøp en pensel på H&M for eksempel, gre håret med kam når det er vått slik at du lett kan lage skiller, og pensle på innerst på etterveksten. Jeg pleier å bruke halve tuben hvis jeg bare tar ettervekst, sparer på en tomflaske til neste gang slik at jeg kan bruke den som blandeflaske. Det funker helt fint. Lykke til Anonymkode: be052...f5e
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #7 Skrevet 7. desember 2022 Det spørs nå helt på hvilken farge. Jeg farger bare sort, og bruker palette mood som kan kjøpes på europris/rusta. Billig farge 50 kr og fungerer som bare det Jeg har også så tynt hår, så bruker bare halve flasken av gangen, så da blir en fargerunde nede i 25 kr! Anonymkode: 00611...3b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå