Gå til innhold

Hjelp! Når fikk du positiv på Clearblue ukesindikator?

Tussilussi86

Anbefalte innlegg

Jeg fikk mange positive tester i går, men clear blue ukesindikator sier «ikke gravid». De fleste måler 10 ml hcg, men jeg testet også med graviditetstrimmel som måler 25 ml hcg, og den ble positiv. Men ikke CL som også måler med 25 ml hcg. 7 dager siden jeg satte inn et fryst embryo, så er 12 dpo i dag. Testet positivt for første gang i går. Jeg blir jo selvfølgelig veldig redd. Har ikke vært gravid siden 2019, og da mistet jeg. Så er livredd for at dette ikke skal gå veien :arghh: det skal sies at jeg bekymrer meg veldig lett.. Skjønner bare ikke hvorfor CL viser negativ når jeg har tester som måler samme mengde hcg som viser positiv. Vet ikke om det er så lett å se på bildet, men dette er strimmel som måler 25 ml, og det samme med CL. Skal det mer til for å slå ut på den selv om den skal være like sensitiv som strimmel? 

20221207_080841.jpg

Endret av Tussilussi86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til meg har det tatt minst et par dager etter første positive før CB har slått ut i begge svangerskap ☺️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

theoneandonly skrev (46 minutter siden):

Til meg har det tatt minst et par dager etter første positive før CB har slått ut i begge svangerskap ☺️

Det var godt å høre❤️ Da tester jeg igjen i morgen 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slo ut 14 dpo her. Da med positive vanlige tester fra CB 12 og 13 dpo.

Anonymkode: ed846...cb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk også mine første positive i går, riktignok svake. Klarte ikke dy meg og teste med cl digital på kveldsurin. Ikke gravid. Tok ny strimmeltest i dag, og streken er litt tydeligere enn i går 😊 Så cl sin digitale bruker lenger tid på å slå ut. Står vel også at man ikke kan teste med denne før en dag før IKM eller noe 🧐

Anonymkode: 01850...ff7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk "gravid 1-2 uker" samme dag som første positive test fra babyplan, 9dpo. Forrige graviditet var jeg 11dpo.

Anonymkode: 5d0db...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 5 uker senere...

Jeg tok en vanlig graviditets test for noen dager siden som viste positiv. (Ikke tidlig test) og i ettermiddag tok jeg CB sin ukeindikator (urinen var ikke så konsentrert) da stod det 1-2 (som betyr 3-4 uker) jeg får ikke det til å stemme. Jeg tror at jeg er 5-6 uker på vei. Noen som har opplevd det?

Endret av Anonym28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...