Gå til innhold

Når bør en ta eggløsningstest?

mellowyellow

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen :hjertesmil:

Jeg er fortsatt ny til prøve-verdenen, og tenkte jeg skulle teste ut eggløsningstester nå neste syklusen. (Har aldri vært borti dette før, haha)

Nårtid i syklusen bruker du å ta disse? Legger du inn aksjer før testen er på sitt sterkeste, eller når den er på sitt sterkeste? 

Takk på forhånd :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, mellowyellow said:

Hei alle sammen :hjertesmil:

Jeg er fortsatt ny til prøve-verdenen, og tenkte jeg skulle teste ut eggløsningstester nå neste syklusen. (Har aldri vært borti dette før, haha)

Nårtid i syklusen bruker du å ta disse? Legger du inn aksjer før testen er på sitt sterkeste, eller når den er på sitt sterkeste? 

Takk på forhånd :blomst:

Jeg bruker en app for  å holde styr på syklusen, den merker av dager hvor jeg mest sannsynlig får EL, så tar jeg tester fra ca 3 dager før. Det funket fint nå, virker som appen traff ganske riktig med når EL kom, i følge testene jeg tok. Har vært prøvere siden sommer, og dette er første gang jeg har brukt EL tester også, veldig glad jeg gjorde det.  Og jeg la inn akser fra den noen dager før, i tillegg til da den var på sitt sterkeste. så gjennstår det å se hvordan det gikk.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (1 time siden):

Har du fast syklus? 

Ja sånn ca, den ligger gjennomsnittlig på 32 dager :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...