AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #1 Skrevet 6. desember 2022 de ikke klarer å glede seg over mine gleder og det jeg har oppnådd! Har vært slik jevnlig opp igjennom årene! Men det kom veldig tydelig frem nå når jeg flyttet inn i et nytt hus. Alle forsvant! Ingen ville komme på besøk eller gratulere! I byggeprosessen hørte jeg kun fra et søsken. ved deres anledninger var jeg alltid den første som stilte opp for dem og gratulerte eller fortalte at jeg var stolt! Min mor har tatt side . Nå hører jeg ikke fra henne heller! Mine venner derimot har vært ved min side fra byggestart. De har stilt opp for oss , selv om jeg overhodet ikke forventet noe som helst. Anonymkode: b6987...9d3 1 1
PM75 Skrevet 7. desember 2022 #2 Skrevet 7. desember 2022 Så flott at du har venner som stiller opp for deg! Det blir din familie i realiteten, hvis din biologiske familie ikke kan unne deg å oppnå det du ønsker i livet. 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #3 Skrevet 7. desember 2022 At de velger å kutte deg ut pga din suksess er veldig trist å høre. Har det vært problemer i barndommen? Du er jo barnet deres, synes det er rart å gjøre noe slikt mot noen en burde føle ubetinget kjærlighet for. Sier ikke du har gjort noe feil her, men ganske hjerterått av din familie. Anonymkode: 5faae...52c 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #4 Skrevet 7. desember 2022 Det kan handle om en eller to (narsissistiske personer) som driver med triangulering, conquer and divide, for å selv holde på oppmerksomheten. De andre kalles flyvende aper, de som er tilbøyelige til å bli mobbere for å vinne gunsten til de som setter seg selv i sentrum. Om du ikke vil føle deg så forvirret så kan du skaffe kunnskap om emnet, å finne Dr.Ramani gjennom YouTube kan f.eks være et bra sted å begynne. Men i det store og hele så vil det føles like sårbart og vondt til du slutter å bry deg. Om de ikke bryr seg, hvorfor skal du? Anonymkode: 81ce1...1ee 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #5 Skrevet 7. desember 2022 Herlig å høre du har gode venner forresten 🧡 "Chosen family" er en fin ting Anonymkode: 81ce1...1ee 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #6 Skrevet 7. desember 2022 Jeg har faktisk opplevd at foreldrene aldri er interessert i å komme på besøk. Å ta fly i ett par timer, og bo hjemme hos oss, er visst alt for "slitsomt" for dem. Selv om vi tilbyr å betale for fly-kostnadene for dem. Men samtidig klager de over at vi ikke har tid ofte nok til å besøke dem så mye som de ønsker. Men vi har to barn under 10 år gamle. At fire personer (to voksne, og to barn) skal ta fly i ett par timer, og deretter må bo på hotell er liksom "helt greit" for dem. At dette liksom koster penger (og dem aldri gidder å støtte oss med ett eneste øre) driter dem i. Huset deres er alt for lite, og vi bli selvfølgelig nødt til å betale for hotell. Anonymkode: ad9eb...ae8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå