AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #1 Skrevet 6. desember 2022 Kort fortalt; jeg er (planlagt) 11+3 dager på vei med min relativt ferske samboer, men grunnet nok et tillitsbrudd etter mange mindre tilsvarende tidligere- som jeg trodde var historie nå som vi liksom satser på fremtiden sammen, har gjort at jeg føler meg resignert og at jeg føler vi nå enten må gå i terapi og få hjelp til veien videre eller avslutte mens vi enda ikke har klart å såre hverandre i form av flere tillitsbrudd/usikkerhet som bare blir større og vanskeligere for hver gang. Har noen vært i en lignende situasjon? Og valgt å bli? Eller har dere gått? Har dere tatt abort? Vil gjerne ha innspill, føler her er det et umenneskelig tidspress som regjerer og jeg er kjempefortvilet:( Anonymkode: 58720...baa
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #2 Skrevet 7. desember 2022 Problemet er din måte å kommunisere på. Bevis - dette tokete innlegg ditt som sier man ingen ting. Ellers virker du for å være over gjennomsnittet usikker og har sikkert mange regler - "dael breakers" - og ikke minst prinsip som er like tokete og dette innlegg ditt. Lær deg å kjenne deg selv og spør hva det er du ønsker. Ikke legge alt ansvar på en partner du ikke er kapabel å kommunisere med. Anonymkode: c38b2...199
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #3 Skrevet 7. desember 2022 Dette her blir aldri bedre. Ja jeg hadde tatt abort Anonymkode: 52c05...27f
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #4 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Problemet er din måte å kommunisere på. Bevis - dette tokete innlegg ditt som sier man ingen ting. Ellers virker du for å være over gjennomsnittet usikker og har sikkert mange regler - "dael breakers" - og ikke minst prinsip som er like tokete og dette innlegg ditt. Lær deg å kjenne deg selv og spør hva det er du ønsker. Ikke legge alt ansvar på en partner du ikke er kapabel å kommunisere med. Anonymkode: c38b2...199 Trådstarter du kan se bort fra hele det innlegget der jeg har sitert. Det gir ingen mening, har ingen sammenheng med noe du skrev og vi vet det er noen menn her inne som bare er her for å rakke ned på kvinner som allerede ligger nede. Dette er et av de innleggene Anonymkode: 52c05...27f 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #5 Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Trådstarter du kan se bort fra hele det innlegget der jeg har sitert. Det gir ingen mening, har ingen sammenheng med noe du skrev og vi vet det er noen menn her inne som bare er her for å rakke ned på kvinner som allerede ligger nede. Dette er et av de innleggene Anonymkode: 52c05...27f Oj, unskyld, TS. Se bort fra det der. Dette var ikke ment til denne tråden. Beklager så mye. Hilsen, ei som ikke ville lage kvalm 😩 Anonymkode: c38b2...199
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #6 Skrevet 7. desember 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Kort fortalt; jeg er (planlagt) 11+3 dager på vei med min relativt ferske samboer, men grunnet nok et tillitsbrudd etter mange mindre tilsvarende tidligere- som jeg trodde var historie nå som vi liksom satser på fremtiden sammen, har gjort at jeg føler meg resignert og at jeg føler vi nå enten må gå i terapi og få hjelp til veien videre eller avslutte mens vi enda ikke har klart å såre hverandre i form av flere tillitsbrudd/usikkerhet som bare blir større og vanskeligere for hver gang. Har noen vært i en lignende situasjon? Og valgt å bli? Eller har dere gått? Har dere tatt abort? Vil gjerne ha innspill, føler her er det et umenneskelig tidspress som regjerer og jeg er kjempefortvilet:( Anonymkode: 58720...baa Har vært borti sånne folk før. Ingen "god terapeut" kan fikse han. Han må kanskje bare vokse opp, men det kan ta lang tid. Vist du ikke er knyttet til embryoet på noen måte ville jeg selc tatt abort. Men det må du kjenne godt etter på selv. Anonymkode: 82642...3c1
Fremmed fugl Skrevet 7. desember 2022 #7 Skrevet 7. desember 2022 TS, Uff..... ja du har et kjempe tidspress. Kan være lurt å snakke med folk som snakker med mange som deg. https://amathea.no/om-amathea/ Du skriver ikke så mye om hva disse tillitsbruddene er, og hva som for øvrig skaper en god grunn for deg og samboeren som par. Men det at du har startet denne tråden, gjør at jeg tenker at du må ta utgangspunkt i at du vil føde som alenemor hvis du fullfører svangerskapet.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #8 Skrevet 7. desember 2022 Jeg har prøvd. Barnet er snart fem år og det har vært vonde år. Hadde jeg valgt på nytt hadde jeg gått i svangerskapet. Anonymkode: abd10...2ba
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #9 Skrevet 7. desember 2022 Litt lite informasjon her. Dere er planlagt gravide, men ferske som samboere? Hvor lenge har dere vært sammen? Hva legger du i "tillitsbrudd" - utroskap? Jeg ser ofte at folk som skriver her unngår å bruke ordet utroskap fordi partneren ikke har vært utro, men bruker tillitsbrudd som en slags fellesbetegnelse. Hva man legger i det kan jo være veldig forskjellig, og av veldig ulik alvorlighetsgrad. Anonymkode: 9b21d...7cd
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #10 Skrevet 7. desember 2022 Tillitsbrudd? Hva har han gjort? Stjelt penger? Eller lager du problemer for deg selv ved seksuell eksklusivitet? Anonymkode: 051dd...add
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå